Kerro jokin ilmainen nautinto, josta olet tänään nauttinut
Kommentit (50)
Johanna Sinisalon Lasisilmää. Nyt katselen ikkunasta ulos, iltaruskoa naapurin talon takana. Hieno näky. Olen myös suukotellut vauvaani, sekin on ilmaista ja ihanaa!
Tai siis sairasloma, mutta en mä kovin kipee ole.
ilma oli kirkas ja aurinko paistoi naamaan.:)
laumanvartijarotuisen koirani kanssa reilun tunnin ihanassa aurinkoisessa syyssäässä,
siinä tulikin jo tavallaan monta:
aurinko
muutenkin hyvä sää
raitis ilma
reippailu
luonto
Käperryin peiton alle sohvalle ja katselin valokuvia
kuulas ja kirpeä syysaamu.
Lasketaanko parisuhde ja lapset mukaan täysin ilmaisiin? Kyllähän lapset syö jne.
ja suunnittelin jo kevätistutuksia
On juuri keksinyt miten kivaa on tulla halailemaan ja pusuttelemaan. Tulee vähän väliä antaan halin ja sitten kikatuttaa :) :) ja äidin sydän meinaa pakahtua :)
Taaperon päiväunen aikana otin hetken vapaata. Annoin kotitöiden olla ja istuin sohvalla nauttimassa hiljaisuudesta. Hetken levähdettyäni menin lattialle venyttelemään kipeää selkää. Ilmaista sekin.
Suunniteltiin ens viikon kohtamista
Suunniteltiin ens viikon kohtamista
vai savumerkein, tekstiviestit tuskin ovat oikeasti ilmaisia? ja maksaahan se nettiyhteyskin tavallisesti jotain.
neuvolan jälkeen suunnattiin ystäväperheen luo jossa saatiin ihanaa lounasta ja kahvit jätskin kaa jälkkäriksi. lapset sai leikkiä kavereidensa kaa ja itse rupatella ystävän kanssa aivan parasta!
neuvolan jälkeen suunnattiin ystäväperheen luo jossa saatiin ihanaa lounasta ja kahvit jätskin kaa jälkkäriksi. lapset sai leikkiä kavereidensa kaa ja itse rupatella ystävän kanssa aivan parasta!
Loistavaa rakastelua jo kolmesti:)
ensin on pitänyt tälläytyä ja pukeutua kalliisiin vaatteisiin että on saanut iskettyä sen miehen itselleen ja sitten ehkäisy maksaa ja jos ei käytä ehkäisyä vaan haluaa päästä halvalla, niin sitten voi tulla lapsia ja se vasta maksaakin ;). Ei ole ilmaista ei.
lenkki ja illalla jumppa. Ja kyllä ihan ilmainen jumppa oli.
rakastelua jo kolmesti:)