Mies, mitä ajattelet sekasaunassa?
AV- palstalla naiset ovat sitä mieltä, että sekasaunoissa ei ole mitään eroottista eikä miehiä kiinnosta hikiset tissit, onko näin?
Kommentit (92)
Kyllä minä katsastan joka paikan alastomista naisista sekasaunoissa.
Vaimo ainakin panostaa sekasaunailtoihin. Vaikka hän on muuten laiska karvojen ajelija, bikinirajoja lukuunottamatta, sekasaunan ollessa tiedossa karvoitus on ajeltu niin lyhyeksi kuin mahdollista olematta posliini ja häpyhuulet ovat aina karvattomat. Minä sanonkin että laitoit sitten pillun näyttelykuntoon. Hyvä niin, onpahan silmänruokaa muillekin.
Kyllä kelpaa isoa mulkkua esitellä saunoessa, vaikka sen itse sanonkin. Yleensä levitän tahallani jalkojani, että koko komeus pääsee oikeuksiinsa.
Naiset eivät yleensä kehtasa katsoa aivan suoraan, mutta kaikki tiiraa syrjäsilmällä silmännurkasta ja näen heidän ilmeistään ihastusta ja kunnioitusta.
Mies, mitä ajattelet sekasaunassa?
Joskus on mietitty lomareissua, kerran muistan, että pohdittiin seuraavan viikon tenttiä. Kaiken näköisiä tapahtumia on suunniteltu ja vähän sitä sun tätä. Toki olen huomannut naisten muodot siinä sivussa.
Saunassakäynti on mielestäni huomattavasti enemmän sosiaalinen tapahtuma. Tottakai jotain seksuaalista väriä siinä on mukana, mutta en muista, että kertaakaan sellaista määrää, että olisi siinä seissyt.
pljonkin oon ollu sekasaunassa,ei se mun mielestä ole kuin saunomista varten ei siinä katella sen kummemmin,saunassa aikasemmin synnyttin ja kuoltiin.saunassa otetaan löylyt sit pestään,sen jälkeen voi ajatella muuta,olutta,kossua,makkaraa,ihan mitä vaan kunhan on hyvä porukka.
Eivätkä kaikki AV-palstan naiset ole näin tyhmiä. Sekasauna on mieheni mukaan kummallinen ja todellakin siellä katsoisi tissejä eroottisessa mielessä.
sattupa niin suloseti et yks tyyppi katteli vaan toisten kikkeleitä ja vertas omiin kehuskeli on pieni munasii,väärä paikka tää sattu kun olin vankilassa,se katteleminen ja kehuminen ihmeellisesti loppu?ottakaa oppia,saunassa saunotaan.
AV- palstalla naiset ovat sitä mieltä, että sekasaunoissa ei ole mitään eroottista eikä miehiä kiinnosta hikiset tissit, onko näin?
Alastomuus on mukavaa ja rentoa. On kyllä aika heikosti asiat jos saunaan pitää mennä innoissaan tirkistelemään. Henk koht olen nähny niin paljon tissejä että ei tarvi tirkistellä into pinkeenä sellaisissa tilanteissa. Rinnat on kaunis ja luonnollinen osa naissukupuolessa, mutta mulle sellaisessa tilanteessa ne ei ole mitkään magneetit. Kyllä saunominen on vaan mukavaa sekaporukassa. Itseasiassa karsastan saunomista pelkässä äijäporukassa.
Juu, ei ole eroottista ei.
Olen erehtynyt kerran menemään yhteis-saunaan, ainakaan siinä saunassa ei käytetty vaatekappaleen vatekappaletta. Minullahan jysähti seisomaan kyllä oli noloa, sen jälkeen en ole yhteis-saunassa käynyt.
...niin yritän ajatella verottajaa, purettua tietokonetta tai hautausmaata jotta ei alkaisi ottamaan eteen. Tuntuisi jotenkin hirmu nololta olla hirmu stondiksessa siinä. Kyllä alaston naisvartalo kiihottaa, ettenkin kun se on joku muu kuin oma nainen.
ja semmoisten hyvien kavereiden kanssa, että onhan niiden värkit jo nähty useaan kertaan.
Yleisellä tasolla on ratkaiseva sana on tuo saunominen. Jos saunoo, niin ei tuosta erotiikkaa saa aikaan. Jos lähtee tirkistelelymentaliteetilla niin sitten asia voi olla eri
Tai vaikka ihan yksinkertainen esimerkki vaimon kanssa. Jos saunotaan, niin ei mitään erotiikkaa. Jos kahdestaan saunassa ja kumpikin on ajatuksella, että tässähän ollaan alasti ja himottaa, niin sitten se ei todellakaa ole enää saunomista. Mutta ei se saunan vika ole, todellakaan.
Eli korvien välissä toi on.
joku seksikäs parikymppinen nainen tulee niin eihän siitä silmiään irti saa. Vaivihkaa vähintään pakko vilkuilla. Omaa vaimoa ei kyllä jaksa enää tuijotella.
siis oikeutettua pitää sekasaunomista pettämisenä?
vastausten perusteella ei myöskään pitäisi olla niuhottamista jos ei halua kumppanin sekasaunaan menevän?
Sekasaunassa ajattelen tietenkin aina Tarja Halosta ja Johanna Tukiaista, että pysyisin sievän näköisenä.
Oman muijan kanssa en juuri kummoisia. Työpaikan sekasauna on aivan eri juttu
Esimerkiksi ensi viikonloppuna pikkujoulujen jatkoilla tulee tod.näk. saunottua sekasaunassa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä meidän porukassa. Saunotaan ja sillä siisti. Ollaan noin 40-45 -vuotiaita ja kaikki on sen verran nähneet alastomia ihmisiä, ettei se ole mikään "juttu".
Esimerkiksi ensi viikonloppuna pikkujoulujen jatkoilla tulee tod.näk. saunottua sekasaunassa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä meidän porukassa. Saunotaan ja sillä siisti. Ollaan noin 40-45 -vuotiaita ja kaikki on sen verran nähneet alastomia ihmisiä, ettei se ole mikään "juttu".
leikitään kokenutta. Kyllä vieras aina kotiolot voittaa
Rinnat tietysti, mutta ei mulla ainakaan mitään saunoessa vilku, jos istun ja liikun normaalisti. Pestessäkin voipyllistää seinään päin.
Omalla porukalla tietysti tulee oltua huolettomammin, nostettua jalat kattoon jne. Mutta en minä edes naisporukassa näkyästi levittele ;D.
Uteliashan ihminen on ja tietysti sitä tulee sekasaunassa vilkuiltua kohteliaisuuden rajoissa. Mutta ei se mitään eroottista ole, ihan vain uteliaisuutta.
Kyllä vieras aina kotiolot voittaa
nyt en muista mutta saunoissahan naiset tarttuu munaan kiinni ja saunan jälkeen oottavat tupaan.