Loppuun jyystetyn naisen tunnistaa ulkonäöstä.
Leedsin yliopiston tutkimuksen mukaan naisen vartalosta voi päätellä, kuinka vilkasta hänen seksielämänsä on. Sen mukaan leveälanteisilla naisilla on muita enemmän seksikumppaneita ja todennäköisemmin yhden illan juttuja.
Maaginen lantionleveys on 36 senttiä, joka on mitattu lantioluusta lantioluuhun. Sen ylittävät ovat tutkimuksen mukaan muita aktiivisempia.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288681127270.html?pos=ok-nln
Tiede on puhunut! Sellainen nainen, joka on patja, on tunnistettavissa!
Kommentit (36)
No ei nyt alkuun ole loppuun jyystetty, vai meinaatko että lantio kasvaa joka työnnöllä pikkuisen?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:31"]
Kyllähän se aika pitkälti niin on.
[/quote]
Myös naisen kasvot kertovat paljon. Neitseen kasvoista paistaa heleän rusoposkinen viattomuus ja herkkä, unelmoiva katse. Loppuunpoljetun naisen katse on tyly, kasvoilla on kireä ja jähmettynyt ilme, ja hän on kylmän oloinen.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:34"]
[/quote]
Myös naisen kasvot kertovat paljon. Neitseen kasvoista paistaa heleän rusoposkinen viattomuus ja herkkä, unelmoiva katse. Loppuunpoljetun naisen katse on tyly, kasvoilla on kireä ja jähmettynyt ilme, ja hän on kylmän oloinen.
[/quote]
Näin se vaan ompi.
Kyllä mulla taitaa olla aika leveä lantio, mutta ikävä kyllä ei ole jyystetty tarpeeksi, aina saa olla puutteessa :( Olen 39v, ja tasan kahden miehen kanssa harrastanut seksiä, ensimmäisen kanssa olin 8 vuotta, ja nykyisen aviomiehen kanssa olen ollut jo kohta 14v.
Täytyy kommentoida näin kapealanteisena blondina (90-65-85) etteivät miehet ole edes kiinnostuneitakaan kapealanteisista vaikka nassu olisi kuulemma söpö ja hiukset kampaajan mukaan paksut ja hyväkuntoiset. En ole yltiösosiaalinen mutten mikään tylykään. Kaipa ne miesten katseet hakeutuvat vaistomaisesti ensin rinnoille ja sieltä lanteille kun selvitetetään kannattaisiko hieroa tuttavuutta naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:43"]
Kyllä mulla taitaa olla aika leveä lantio, mutta ikävä kyllä ei ole jyystetty tarpeeksi, aina saa olla puutteessa :( Olen 39v, ja tasan kahden miehen kanssa harrastanut seksiä, ensimmäisen kanssa olin 8 vuotta, ja nykyisen aviomiehen kanssa olen ollut jo kohta 14v.
[/quote]onhan sua sitten jyystetty vuositolkulla
Miten joku voi olla loppuun jyystetty? Eihän se tavara käytössä kulu, vanha kansakin sen tietää.
Tutkimustulos täytyy kääntää niinpäin, että ilmeisesti leveä lantio viehättää miehiä. Mutta tuskinpa kaikki leveälanteiset ovat automaattisesti viriilimpiä kuin kapealanteiset tai jakaisivat itseään kenelle hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:48"]
Miten joku voi olla loppuun jyystetty? Eihän se tavara käytössä kulu, vanha kansakin sen tietää.
[/quote]
Jyystöstä ei tavara ei kulu. Nainen kuluu. Ulkoisesti ja sisäisesti.
Katkeramiehen tunnistaa jutuista.
Oli ihan pakko mitata tuo lantioluusta lantioluuhun, erotukseksi tuli 37cm :) Silti yhä ensimmäisen poikaystävän kanssa yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 22:04"]
Oli ihan pakko mitata tuo lantioluusta lantioluuhun, erotukseksi tuli 37cm :) Silti yhä ensimmäisen poikaystävän kanssa yhdessä.
[/quote]
Mittaus on ehkä väärästä kohdasta väärään kohtaan suoritettu?
Tuo kylläkin sen naisen katse, jonka miehellä ei ole taitoa tyydyttää häntä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:34"]
[/quote]
[/quote]
No niin ukot, nyt tarkkaa mittaa siitä mikä on kapea, normaali ja leveä lantio verrattuna tietenkin pituuteen? Sentteinä kiitos.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:31"]
[/quote]
[/quote]
Niin, tässä taas näkee, mitä mies naiselle tekee. Parempi vaan olla naisten kanssa <3
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:31"]
[/quote]
[/quote]
Ai, sä näit mut...;
Tatuoinnit ja tupakointi ovat myös takuuvarmoja paljon jyystetyn lutkan tuntomerkkejä.