Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet sekasaunassa?

Vierailija
14.11.2011 |

AV- palstalla naiset ovat sitä mieltä, että sekasaunoissa ei ole mitään eroottista eikä miehiä kiinnosta hikiset tissit, onko näin?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE SEKASAUNA ON SUOMALAINEN PERINNE,MENNÄÄN SAUNOON JA PESEEN,EI SIINÄ KIINNITETÄ HUOMIOTA ONKO NAINEN VAI MIES.

Vierailija
84/92 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä kymmensenttiselläkin roikottimella joku uimahallin kahvioon lumotaan. Siitä sitten vaan seisotteleen jälkipuintikaffeille... Siis, jos vielä [se] käy...

Vierailija
85/92 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen kuinka estottomia nämä lienevät sängyssä. rouva joka lähtee sekasaunaan, on harvinainen herkku jo sinänsä

Tumputa vaan, mutta älä lauteille!

Vierailija
86/92 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ole ollut sekasaunassa. Missähän päin Suomea nämä nyt niin yleisiä ovat kuin tässä ketjussa mainostetaan. Itse olen asunut ja elänyt Keski- ja Pohjois-Pohjanmaalla liki 50 vuotta, eikä meillä todellakaan ole ollut kaveriporukoissa/sukujuhlissa ym. tapana saunoa sikinsokin miehet ja naiset yhdessä. Perheen kanssa vain.

Ihme legendoja tommoset yhteissaunat. Keksitte vaan, ja samat jannut täällä heittää läpändeerusta.

Vierailija
87/92 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monenlaisia saunoja kokeillut ja omistankin 4 kpl. Savusauna on paras. Kaupungissa on sekasauna, mutta toistaiseksi sekin lämpiää puulla. Noin paras toistaiseksi.

Vierailija
88/92 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran kavereiden mukana sekasaunaan ja pelkäsin tietysti että tulee stondis niin että saisin hävetä lopun ikääni. No todellisuudessa kävi niin että kikkeli pysyikin pikkuriikkisessä lepo koossaan (toisaalta säihkähdin etten taidakaan olla niin armoton panomies kuin kuvittelin) vaikka saunassa oli ihan mukiinmeneviä naisia. Paljaita tissejä toki näin mutta niitä näkee uimarannoillakin.

Loppujen lopuksi se oli ihan tavallista saunomista. Minusta tuntuu että suomalaiselle ei kuitenkaan loppujen lopuksi alastoman ihmisen vaikka sitten vastakkaista sukupuolta näkeminen saunassa ole mikään elämää suurempi kokemus.

89/92 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista ja täysin sallittua katsoa ihania naisvartaloita, tissejä ja siistittyjä pilluja... Se etä omaa vehjettään pitää vastapainoksi näyttää, se ei haittaa ollenkaan.

Jos alkaa stondaa, so what.

Go for it!

Vierailija
90/92 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2011 klo 15:54"]

Olen erehtynyt kerran menemään yhteis-saunaan, ainakaan siinä saunassa ei käytetty vaatekappaleen vatekappaletta. Minullahan jysähti seisomaan kyllä oli noloa, sen jälkeen en ole yhteis-saunassa käynyt.

[/quote]

Minulla kävi aivan samoin. rupes seisomaan, mutta kun aloin ajattelemaan laskuja tai auton moottoria niin sain veltostumaan. Sen jälkeen en ole sekasaunassa käynyt.

Vierailija
91/92 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2011 klo 22:08"]

AV- palstalla naiset ovat sitä mieltä, että sekasaunoissa ei ole mitään eroottista eikä miehiä kiinnosta hikiset tissit, onko näin?

[/quote]  En välttämättä lähde sekasaunassa ajattelemaan ainakaan mitään eroottista, sillä silloin mun olisi vaikeata laskeutua lauteilta ilman huomiota. Myönnän, että annan silmieni nauttia näkemästään ja ehkä saunan jälkeen voisin jo ajatellakin ;) / vilivallaton

Vierailija
92/92 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ajattelisi saunassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan