Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet sekasaunassa?

Vierailija
14.11.2011 |

AV- palstalla naiset ovat sitä mieltä, että sekasaunoissa ei ole mitään eroottista eikä miehiä kiinnosta hikiset tissit, onko näin?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis kaikki normaaleja sexuaalisia olentoja

Vierailija
22/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:12"]

Siinä tilanteessa ehtii kuvitella jo muutaman yhdynnän saunassa olevien naisten kanssa. Kiihottavaa. Velttona pieni kullini vähän kyllä hävettää.

[/quote]

Mitä sitä kalusi kokoa mietit ja häpeet. Olen useamman kerran ollut sekasaunassa sen kummemin kaluni kokoa miettimättä. Kerran oltiin 4 m +1 n yhdistelmällä saunomassa ja minä pienikaluisin pääsin kuitenkin illan päätteeksi pukille vaikka en sitä asia edes niin ajatellut että piparia tulisi silloin ja kaksi muuta näistä äijistä oli oikein isoilla varustettuja. Niin että ei se koko kaikilla naisilla ole kaikki kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunnustettava, että sekasaunassa tulee ajateltua pillua. Ei siitä pääse mihinkään, jos rehellisiä ollaan. Mihinkäs se mielestä jää, kun muulloinkin valveilla ollessa koko ajan tajunnassa kummittelee. En tiedä, tällaista tämä on ollut jo murkkuiästä lähtien eikä parannusta näy. Masentaa.

Vierailija
24/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 12:16"]Minulla kävi aivan samoin. rupes seisomaan, mutta kun aloin ajattelemaan laskuja tai auton moottoria niin sain veltostumaan. Sen jälkeen en ole sekasaunassa käynyt.[/quote]

Juuri näin. Siellä on ajateltava lottonumeroita ja pörssikursseja sekä nipistettävä itseään kipeästi jostain jotta pysyy tappi alhaalla.

Vierailija
25/92 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin minnaa

Vierailija
26/92 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2013 klo 02:09"]

SE SEKASAUNA ON SUOMALAINEN PERINNE,MENNÄÄN SAUNOON JA PESEEN,EI SIINÄ KIINNITETÄ HUOMIOTA ONKO NAINEN VAI MIES.

[/quote]

sekasauna ei ole perinne. kun koti uskonto ja isänmaa tulivat kuviohin viimeistään sillon saunottiin perhe yhdessä lasten mrurkkuikään asti. tämä on se perinne ja tämä on vähiten turmiollinen

Vierailija
27/92 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä sekasaunassa niin erikoista sitten on mulle ainaskin on ihan sama millasia ihmisiä siellä on kun rillit päässä ei voi saunaan mennä ja käsikopelolla pitää etsiä jo ne portaatkin jotain ihme möykkyjä siellä yleensä istuksii sen verran erotan etten kenenkään syliin tunge itteeni.  -15 rillit

Vierailija
28/92 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin synnyinkodissani viisikymppiseksi ja meillä saunottiin aina yhdessä. Saunassa muistan nähneeni ensimmäisen kerran pillun, kun äiteekin oli siellä. Sisarilla oli niihin aikoihin karvattomat vielä, vaikka olivat vanhempia kuin minä.

Kotonani naiset eivät ujostelleet yhtään saunassa vaan levittelivät värkkinsä kunnolla näkyviin, kun pesivät.

Nyt aikamiehenä olen sitten tutustunut saunassa muidenkin naisten pilluihin. Olen edelleen poikamies, mutta olen jo saanut. Saunassa on ihana olla naisten kanssa. Kullissa tuntuu kivalta.

Vierailija
29/92 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mennään saunomaan, siellä on tosiaan miehiä ja naisia. Kuitenkin muistuu kaksi tapausta, molemmat tapaukset liittyi entiseen duunipaikaan, yhden kerran käytiin sekasaunassa ja yksi hyvinkin mukavan näköinen nainen oli varustettu niin hirveällä häpykarvoituksella että meinasi oksennus tulla, toinen posittivisempi muisto erikerralta, taloushallinon jo melko viiskymppinen oli varustettu niin kauniilla rinnoilla että olin pitkään lumoutunut niistä.

Vierailija
30/92 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä ja pilluja tulee lähinnä ajetelluksi.

Vierailija
31/92 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja pillut tulee tsekattua ja samoin muiden munat. Täytyyhän sitä vähän vertailla. :-))

Vierailija
32/92 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enään ollenkaan, kun kullini on velttona melkein saman kokoinen kun seisoessa. Tuntuu että jokainen noteeraa vähän tavallista isomman, enkä ole mikään paljastelija.

Vierailija
33/92 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen kuinka estottomia nämä lienevät sängyssä. rouva joka lähtee sekasaunaan, on harvinainen herkku jo sinänsä

Vierailija
34/92 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin katsellessani taloushallinnon 50+ rouvaa ja hänen voimakkaita reisiään, miltä ne tuntuisivat ristissä selkäni ympärille kiedottuna

Vierailija
35/92 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ajatukset harhailevat valoakin nopeammin kimppasaunassa olevien naisten reisien väliin...

ja luulempa että naisilla on myös ollut päinvastaisia ajatuksia.

Vierailija
36/92 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin kiinnostaa. Aivan täyttä skeidaa väittää ettei muka kiinostaisi katsella naisten suloja saunassa. Salaa tietysti.

mies

Vierailija
37/92 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule eroottiset asiat mieleen olen tottunu että saunassa saunotaan eikä ajatella pillua sen aika on toinen

Vierailija
38/92 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin yritän keskittyä saunomiseen. Vaikka harvoin siellä mitään kovin hyvännäköisiä on, mutta jos sattuis olemaan, on mukavampi vaan saunoa ku vältellä stondista.

Vierailija
39/92 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun olen 38v ja opiskeluajoistakin on jo kauan, niin en edes muista milloin viimeksi on ollut sekasaunassa. Kaaauan aikaa sitten. Mutta vastauksena kysymykseen: riippuu kännin asteesta. Kovin humalassa sitä vaan härdäilee ja höpöttää eikä kauheasti kiinnitä huomiota onko siellä jalkovälissä pilu vai kuli. Mutta pienemmässä kännissä sitä on hyvin tarkkaavainen ja asettaa muistiin mahdollisimman paljon runkkausmateriaalia tuleevaa käyttöä varten. Itse olen ollut taitava erektion tukahduttamisessa, vaikka kuinka pervoja olisi tullut ajateltua. Ja voin kertoa, että kyllä joka saunareissulla tuli kalunsa useaan tussuun ja pyllyyn ajatuksen tasolla upotettua...

Vierailija
40/92 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että rakas muna älä nyt surkastu, kun naiset vahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi