Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet sekasaunassa?

Vierailija
14.11.2011 |

AV- palstalla naiset ovat sitä mieltä, että sekasaunoissa ei ole mitään eroottista eikä miehiä kiinnosta hikiset tissit, onko näin?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kyllä tarvi mennä sekasaunaan, meinaan on

varma että tulee seisokki:)

Istu siinä sitte, ja odota että sauna tyhjenee ja pääset pois. Niin ja ettei kukaan huomaa:)

Vierailija
2/92 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään hemaisevia naikkosia ole saunaan eksynyt, niin silloin ajattelen niitä näitä, mutta jos seurana on kauniita naisia, niin sitten mietin isoäidin villasukkia tai ihan mitä vain mahdollisimman epäseksikästä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, jos suomessa joku ei ole koskaan ollut sekasaunassa. Meidän tuttavapiirissä sekasauna on hyvinkin yleinen, mutta asiasta ei tehdä mitään ongelmaa mihinkään suuntaan. Jos joku ei halua sekasaunaan niin menköön erikseen tai sitten laitetaan eri vuorot tai joku pariskunta voi mennä erikseen keskenään tai ihan miten vaan.

Jos on muunmaalaisia paikalla kuin suomalaisia (ja ruotsalaisia) niin puhutaan ja sovitaan asia etukäteen aika tarkkaan ettei kellekään tule hankala olo.

Ja ei siinä mitään seksuaalista ole vaikka enpä minä siellä toisaalta silmät kiinikään ole. Silleen normaalisti vaan.

Vierailija
4/92 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mietin, että kattopaneelit pitäis vaihtaa.

Vierailija
5/92 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla seisoo, aina kun näen alastoman naisen, tai edes paljaat tissit alkaa seisoa.

Vierailija
6/92 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää sanoa tommosta. ihmiellä on alkukantaisesti semmonen tallella kaikilla ja sitä voi ruokkia juuri tuolla lailla. toiset pystyy hallitsemaan paremmin. vietti on vietti.

Vierailija
7/92 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin sitkeässä elävät nämä muistikuvat, että suomalaiset ovat saunakansaa ja alastomuus on luonnollista. Kyllä asenteet muuttuivat 1900-luvulla säälittävän radikaalisti. Katinkullan saunamaailmaankin tuli kuulemma/lukemma keväällä 2013 väliseinä miesten ja naisten väliin. En siis voi mennä enää vaimon kanssa yhdessä samalle osastolle.
Onneksi Saksaan ja Hollantiin pääsee nykyään varsin kätevästi.

Mielestäni en ole homofoobikko, mutta tuntuisi oudolle (homppelille) mennä Matinlaaksoon uimaan nakkena miesporukalla tms.

Vierailija
8/92 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. sauna on sauna. sauna ja seksi ei kuulu yhteen.

Vierailija
9/92 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen sekasaunassa minua nuorempien naisten kanssa niin tulee yleensä tyypillinen seksitunnelma. Käyn yleensä tyttöystäväni kanssa talvisin saunassa ja se on ihanaa.

Vierailija
10/92 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin sanoin. Pillu Se on mielessä. Mutta hypätään nyt ensin.

Vierailija
11/92 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2011 klo 20:34"]

joku seksikäs parikymppinen nainen tulee niin eihän siitä silmiään irti saa. Vaivihkaa vähintään pakko vilkuilla. Omaa vaimoa ei kyllä jaksa enää tuijotella.

[/quote]

Aivan, kerran tuli yks hyvänäköinen irlantilainen mimmi sekasaunaan, silloin kävi todella vaikeaksi kontrolloida pikkujäsentä. Muuten ei tule ajatelleeksi nää jutut.  

Vierailija
13/92 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2013 klo 15:51"]

... ole ollut sekasaunassa. Missähän päin Suomea nämä nyt niin yleisiä ovat kuin tässä ketjussa mainostetaan. Itse olen asunut ja elänyt Keski- ja Pohjois-Pohjanmaalla liki 50 vuotta, eikä meillä todellakaan ole ollut kaveriporukoissa/sukujuhlissa ym. tapana saunoa sikinsokin miehet ja naiset yhdessä. Perheen kanssa vain.

Ihme legendoja tommoset yhteissaunat. Keksitte vaan, ja samat jannut täällä heittää läpändeerusta.

[/quote]

Itse olen asunut Kaakkois-Suomessa ja Hämeessä. Kyllä sekasaunat olivat opiskellessa tosi yleisiä. Ja vieläkin muutaman tutun perheen kanssa on käyty sekasaunoissa. Eli kyllä sekasaunoja oikeasti on.

Voisinhan minäkin sanoa, ettei huumeita Suomessa ole, koska mulle ei ole kukaan niitä tarjonnut.

Vierailija
14/92 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2011 klo 22:08"]

AV- palstalla naiset ovat sitä mieltä, että sekasaunoissa ei ole mitään eroottista eikä miehiä kiinnosta hikiset tissit, onko näin?

[/quote]

No höpö höpö pilluhan se on aina mielessä ja tissit vähintään. Eikun saunomaan

Vierailija
15/92 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusaunat tuli taas saunottua porukalla mukana vaimon sisko. Kivahan se oli katsoa niitä tajuttoman kokoisia lolloja ja ajeltua pimppaa. Ja kyllähän senkin katse vähän viipyili omassa ajellussa munassani. Kivaa ja viatonta:)

Vierailija
16/92 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilanteessa ehtii kuvitella jo muutaman yhdynnän saunassa olevien naisten kanssa. Kiihottavaa. Velttona pieni kullini vähän kyllä hävettää.

Vierailija
17/92 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onpa mukava nähdä alastomia naisia ja miehiä rennosti alasti yhdessä.

Vierailija
18/92 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 16:23"]

Ajattelen, että onpa mukava nähdä alastomia naisia ja miehiä rennosti alasti yhdessä.

[/quote] Ihan siistiä ajattelua, itselläni kävisi niin (on käynytkin) että pieni ajattelu saa aikaa oikean erektion.Siksi olisin varovainen. / vilivallaton

Vierailija
19/92 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on osastopalaveri muutaman kerran vuodessa ja aina miehet pyytelee naisia sekasaunaan.  Joka kerta samat kaksi naista,  kolmen neljän kympin välillä, molemmat naimisissa,  ja ihan hyvännäköisiä, muodokkaita, tosi huumorintajuisia ja innokkaita jälkilöylyihin. Tosin aina vasta sitten, kun muut naiset ovat lähteneet kotiin. Osa miehistäkin lähtee, mutta aina kiinnostuneita sekasaunojia löytyy.  

Alkoholin määrästä riippuu illan ohjelma,  mutta kyllä saunojilla panot on mielessä -  kolmesta viiteen ukkoa kisailee kuka tällä kertaa pääsee selänpesijäksi....ja ainakin toista noista naisista olen nähnyt pantavan joka kerta, kun olen itse jäänyt pilkkuun saakka saunomaan.  Ilo on selvästi molemmin puolista eikä viatonta saunomista tunneta näissä illoissa.

Nyt odotetaan innolla seuraavaa saunailtaa,  uusi sihteeri kiinnostaa kaikkia miehiä.  Todella kuuma pakkaus....kerron lisää, kun perjantain saunailta koettu.

Vierailija
20/92 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2011 klo 22:08"]

[/quote]Kyllä mua ainakin kiinnostaa hikiset tissit ja tussut, samoin kuin naisia kiinnostaa hikiset penikset :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan