Mies, mitä ajattelet sekasaunassa?
AV- palstalla naiset ovat sitä mieltä, että sekasaunoissa ei ole mitään eroottista eikä miehiä kiinnosta hikiset tissit, onko näin?
Kommentit (92)
Karvat siis peittää kaiken? Hyh.
ei mulla ainakaan mitään saunoessa vilku, jos istun ja liikun normaalisti.
Etutupsu on, muuta ei. Ei sen vaon alkupään näkyminen ole minusta mitenkään vilauttelua. Pimppa on siellä välissä ja se ei näy mihinkään..
Mukavahan noissa sekasaunoissa on tyttöystävän kanssa käydä, kun miehet tuijottaa kateellisena eikä neiti turhia ujostele, vaan antaa miesten katsoa jos niin haluavat. Pikkuhiljaa eteenpäin :)
Meilläpäin oli jotenkin sellainen tapa, jotta etukäteen sanattomasti tai jotenkin epäsuorasti sovittiin/ymmärrettiin/vaistottiin miten edetään. Herrasmieheltä kun löytyy lääke tietynlaisiin kutinoihin...
Pöh alastomuus kuuluu Suomalaiseen saunakulttuuriin ja se, että miehet ja naiset ovat samassa saunassa on aivan luonnollista.
Itse olen joka vuosi eräissä muusikoiden ja musiikinharrastajien miitissä mukana jossa aina miehet ja naiset saunovat samaan aikaan sekasaunassa ja ei ole vielä tähään päivään mennessä mitään hämmennystä aiheuttanut. Sen sijaan uskoisin, että tällaiset suurempien seurueiden sekasaunat ovat Suomenkin maassa aika lailla harvinaisuus kun jos ei sellaista suvaita niin sitten on naisten saunavuoro erikseen.
mitään, että ihan oikeasti kiihottaa katsoa alastomia , etenkin muodokkaita aikusia naisia sekasaunassa.Alkaa hyvin äkkiä miettiä, miten kiihkeä kukin olisi sängyssä, millaiselta nuo rinnat ja pimppi tuntuisivat nuollessa, kuinka ihanaa olisi naida...Olen kai sitten normaalia halukkaampi,viisikymppinen mies. Väkisin tulee vilkuiltua...Joskus naisetkin selvästi katselevat jalkoväliäni, olen huomannut. Joskus alkaa tuntua erektion oireitakin, jos oikein kiihottava ja sensuelli nainen sattuu olemaan saunassa...
sanoisitte jos kumppaninne ei haluaisi teidän käyvän sekasaunassa (koska eihän se todellakaan vastausten perusteella mikään neutraali tilanne ole)? Jättäisittekö ne väliin vai eroaisitteko mieluummin?
joutunut sekasaunaan. Onko se tosiaan niin yleitä, kuin mitä täältä voisi päätellä, vai onko tämä otettava satuna ja fantasiana?
katson että tuota haluisin. ja miten hyvä ois imeen ratsastaan ja osaako gibbutsia.
Vastaus otsikon kysymykseen:
posliinipillua
saunassa saunotaan vaikka pesun jälkeen voi ajatella muuta.
saunottiin aina yhdessä, kun vaimollani kävi ystävättäriään kylässä. Eipä tuo ihmeelliseltä tuntunut vaikka yksi kavereista oli kuin playboyn keskiaukeama tyttö.
Saunominen oli luonnollista, mutta sopivasti eroottista.
Kerran mökillä sanoivat että haluavat mennätään kahdestaan, sauno myöhemmin yksin. Ajattelivat ilmeisesti että tulen kuitenkin hetken päästä, kun nautiskelin vain saunakaljasta kuistilla niin kohta olivat huutamassa missä viivyt ala tulla saunaan. ;-)
että näitä toisen vaimon naimista ja sekasaunahomma harrastetaan lopuksaika vähän suomalaisissa normi perheissä joissa lapsiikin. muutama yliinnokas kirjoittaa joka foorumille fantasioita. ainakin tunnnen tuttuja sen verran ett kaikki haluu kyllä olla pelkästään puolisonsa ja perheensä eikä sivullisia mukaan.
Aika huvittavaa, että aina jaksetaan toitottaa kuinka on poissuljettua tai vähintäänkin väärin ajatella saunaa seksuaalisena paikkana. Itse en ainakaan ymmärrä lainkaan miten eroaa alastomuus saunassa ja alastomuus jossain muualla. Tietenkin on eroa onko oikeasti seksuaalisissa tekemisissä toisen henkilön kanssa vai katseleenko vain hänen alastonta vartaloaan, mutta usein miehet ovat muualla tiirailemassa jos sattuu näkemään paljasta pintaa, mutta sitten saunassa nähty paljas pinta ei ole kiihottavaa.
Uskoisin kyllä, että tässä ajetaan tavallaan omaa etuaan kun kielletään seksuaalinen tunnelma sekasanoissa. Jos saunaa ajateltaisiin seksuaalisena paikkana niin esimerkiksi varattujen henkilöiden olisi mahdoton saada puolisonsa hyväksyntää sekasaunomiseen. Nykyisellään moni antaa puolisonsa saunoa vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta riisuuntuminen jossain muussa tilanteessa ei olisikaan sallittua.
En sano, että sekasaunomisen tarkoitus olisi aina nähdä toisia alasti, vaan usein varmasti syynä on myös käytännönsyyt. On kuitenkin naurettavaa väittää, että seksuaalisia viritteitä ei voisi olla jos sopiva ihminen saunakaveriksi sattuu.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2011 klo 22:08"]
AV- palstalla naiset ovat sitä mieltä, että sekasaunoissa ei ole mitään eroottista eikä miehiä kiinnosta hikiset tissit, onko näin?
[/quote]
sekasunassa en ajttelee mitään
mun mielikuvitus on mua aikasemminkin laittanut noloihin tilanteisiin
En ajattele saunassa mitään seksuaalista, ellei sinne ole menemällä menty panemaan.
Enpä ole itse ainakaan ollut sellaisessa sekasaunassa vaimoni kanssa (tai ilman vaimoa), jossa joku nainen olisi herättänyt eroottisia ajatuksia / tuntemuksia. En kyllä sellaisen naisen/naisten kanssa saunomaan lähtisikään, jota kohtaan jotain ukkomieheltä "kiellettyjä" tunteita saattaisi herätä.
Kylpylän sekasaunassa ala-asteikäiset pojat sen sanoivat suoraan, mitä yleensä väki ajattelee:
(veljelleen huusi!) Tule Mikko äkkiä hajusaunaan, täällä on meidän kolulun likkoja ALASTI!
:D
Kuuli varmaan koko allasosasto tuon tiedoituksen.
Kylpylän sekasaunassa ala-asteikäiset pojat sen sanoivat suoraan, mitä yleensä väki ajattelee:
(veljelleen huusi!) Tule Mikko äkkiä hajusaunaan, täällä on meidän kolulun likkoja ALASTI!
:D
Kuuli varmaan koko allasosasto tuon tiedoituksen.
Meillä oli aikanaan yksi sihteeri, joka aina saunoi miesten puolella. Kai sitä joku kävi panemassakin.