Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te työssäkäyvät käy aamulla suihkussa??

Vierailija
10.11.2011 |

Ihmeissäni luin tuota ketjua, jossa kysyttiin työssäkäyvien vanhempien aamurutiinit- ja aikataulut.

Kaikkia vastauksia en lukenut, mutta tuntui siltä, ettei kukaan käy aamulla suihkussa. Mielestäni kainaloiden ja naaman pesu ei riitä, jotta olisi raikas yön jälkeen.

Tietysti tapoja on monia, mutta itse käyn jokaikinen aamu suihkussa, tarvittaessa pesen tukan (siis lähes aina, paha tapa:-)) ja tietysti pesen hampaat. Sitten laitan tukan ja meikkaan. Vasta tämän jälkeen olen mielestäni "edustuskelpoinen".

Olenko jotenkin erilainen?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmiselle, joka harvoin tekee likaista tai fyysisesti raskasta työtä, päivittäinen (saippua)pesu on turha. Varsinkin talvella kuivattaa ihoa ihan turhaan, kun ihon oma suoja pestään saippualla pois.

Vierailija
82/86 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei ole aamulla enää mikään raikastuoksuinen pulmunen vaan tunkkainen ja hikinen haisupommi.

Ihmiset kuvittelee, että kun nukkuu, niin elintoiminnot jotenkin lakkaavat eikä hikeä tai talia erity ollenkaan.

Ilmankos ihmiset haisevat niin pahalle metrossa, busseissa ja työpaikoilla. Mä olen monesti sitä ihmetellyt, että mikä on kun niin monen lähelle ei voi ollenkaan mennä hajun takia.

Erityisesti asiakaspalveluammatissa haisevat ovat jo inhottavia.

Kroppahan nimenomaan lepää silloin! Oletko sä koskaan kysynyt näiltä haisuleilta, että "Kävitkö eilen illalla suihkussa?" Veikkaan, että vastaus on "En, peseydyin viimeksi kolme päivää sitten."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tulin myöhäään töihin. Olen aamu-uninen, kuiva-ihoinen ja palelen suihkun jälkeen, joten peseydyn (ja rasvaan) iltaisin. En osaa mennä "likaisena" nukkumaan.

On sullakin toi arvojärjestys kyllä vähän vinksallaan. Mä menen ihmisten ilmoille puhtaana ja raikkaana, nukkumaan voi mennä vähemmänkin puhtaana.

Se ettei käy aamulla suihkussa, ei liity arvojärjestykseen yhtään mitenkään :) Tokihan nukkumaan voi mennä vaikka nokisena jos niin huvittaa, mutta minä haluan olla suihkunraikas kun menen nukkumaan. En likaannu yön aikana.

ps. en ole kirjoittaja johon viittasit

Aikuinen ihminen ei ole aamulla enää mikään raikastuoksuinen pulmunen vaan tunkkainen ja hikinen haisupommi.

Ihmiset kuvittelee, että kun nukkuu, niin elintoiminnot jotenkin lakkaavat eikä hikeä tai talia erity ollenkaan.

Ilmankos ihmiset haisevat niin pahalle metrossa, busseissa ja työpaikoilla. Mä olen monesti sitä ihmetellyt, että mikä on kun niin monen lähelle ei voi ollenkaan mennä hajun takia.

Erityisesti asiakaspalveluammatissa haisevat ovat jo inhottavia.

Kukaan normaalilla aineenvaihdunnalla varustettu ihminen ei ole likainen aamulla, jos on käynyt suihkussa illalla.

Vierailija
84/86 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun olen ihmetellyt miksi nykyisin ihmiset haisevat niin usein.

Vaikka luulisi, että peseytymismahdollisuus on jo jokaisen ainakin työssäkäyvän ulottuvilla.

Vierailija
85/86 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Kuka normaali ihminen menee työpisteensä taakse käymättä työpaikan sosiaalitilojen suihkussa rämmittyään bussilla yms. likaavilla ja hikoiluttavilla rasitteilla kotoa asti töihin! Ajattelisitte nyt hieman asiakkaitanne.

Vierailija
86/86 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta kyllä. Enkä haise, kuten ei kukaan muukaan tuntemani iltasuihkuttelija :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme