Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä uusia, samanhenkisiä ystäviä?

Vierailija
10.10.2011 |

Jotenkin tuntuu, että elämän tuulet on kuljettanut kaikki lapsuuden ja nuoruuden ystävät muualle, työpaikkojen ja puolisoiden mukana kun kukin on muuttanut eri puolille... Olen vähän alle 30.vee, joka havahtui tänään siihen, että mulla ei ole yhtään "parasta kaveria", tai kovin montaa hyvää ystävää. Olemme mieheni kanssa tehneet "uraa" monta vuotta, joten pippalot jääneet vähemmälle jo aikoja sitten.

Hyvän päivän tuttuja sitten senkin edestä. Heitäkin joka lähtöön, vaan ei sellaista läheistä ystävää tai ystäväpariskuntaa, joiden kanssa voisi jotain tehdä tai tiivimpää yhteyttä pitää.

Mistä ja miten voisin löytää samanhenkistä porukkaa?

Jumpissa / saleilla ei ehdi juurikaan tutustua, kun porukkaa lappaa kiivaasti sisään ja ulos ennen/jälkeen jumppien.

Olen työssä, jossa pääasiallisesti 50+ työkavereita, ja nuoremmat on vaan jotenkin erilaisia.

Tuntuu, että ei tässä Helsingin sykkeessä helposti tutustu vieraisiin ihmisiin.

Minulla ja miehellä vakityöt, eli ei eletä enää opiskelija elämää, perhe haaveissa.

Matkustelemme ja olemme vakavaraisia. Olisi kiva kutsua porukkaa kylään ja käydä kylässä, tms.

Bilehiletys ei enää jaksa innostaa.

Mistä neuvoisitte etsimään, onko kaltaisillemme joku "nettipalsta", tms. paikka?

t. helsinkiläinen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ns. ystäväni ovat joko sairaalloisen mustasukkaisen muslimimiehen kanssa naimisissa olevia kotivankeja tai mielenterveysongelmaisia miehettömiä naisia tai narsisteja.

Yhden kivan ja ns. normaalin naisen tunnen etäisesti, mutta olen vain muutaman kerran tavannut hänet.

Mieheni kaverit ovat myös sellaisia, joita hän ei mielellään tapaisi syystä tai toisesta.

Olemme päälle kolmikymppisiä molemmat ja naimisissa.

Haluaisimme mekin ns. mukavaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan