Ettekö te työssäkäyvät käy aamulla suihkussa??
Ihmeissäni luin tuota ketjua, jossa kysyttiin työssäkäyvien vanhempien aamurutiinit- ja aikataulut.
Kaikkia vastauksia en lukenut, mutta tuntui siltä, ettei kukaan käy aamulla suihkussa. Mielestäni kainaloiden ja naaman pesu ei riitä, jotta olisi raikas yön jälkeen.
Tietysti tapoja on monia, mutta itse käyn jokaikinen aamu suihkussa, tarvittaessa pesen tukan (siis lähes aina, paha tapa:-)) ja tietysti pesen hampaat. Sitten laitan tukan ja meikkaan. Vasta tämän jälkeen olen mielestäni "edustuskelpoinen".
Olenko jotenkin erilainen?
Kommentit (86)
Sauna pitää lämmittää samalla. Joten en lämmitä aamulla saunaa, vaan saunomme iltaisin. Kesällä saatan joskus käydä vain suihkussa hikisen päivän jälkeen. Toisekseen minun aamu alkaa klo 5 ja hikoilen töissä, joten hukkaan menee se suihku heti töihin päästyäni. Ihmiset nyt vain on niin erilaisia. Onneksi.
Teidän perhe sitten tavoittelee hiilijalanjäljen maksimoimista.
ja uudestaan seksin jälkeen, tietysti menen suihkuun myös aamulla. Minusta 3 krt/vrk on ehdoton suihkuminimi! Jos käy harvemmin, on likainen luuseri.
Ihmeissäni luin tuota ketjua, jossa kysyttiin työssäkäyvien vanhempien aamurutiinit- ja aikataulut. Kaikkia vastauksia en lukenut, mutta tuntui siltä, ettei kukaan käy aamulla suihkussa. Mielestäni kainaloiden ja naaman pesu ei riitä, jotta olisi raikas yön jälkeen. Tietysti tapoja on monia, mutta itse käyn jokaikinen aamu suihkussa, tarvittaessa pesen tukan (siis lähes aina, paha tapa:-)) ja tietysti pesen hampaat. Sitten laitan tukan ja meikkaan. Vasta tämän jälkeen olen mielestäni "edustuskelpoinen". Olenko jotenkin erilainen?
Toimin justiinsa kuin ap.
suihkussa. Illalla olen hikinen ja likainen työpäivän jälkeen, enkä halua mennä likaisena nukkumaan. Ei ihmisen tartte olla koko ajan superpesty.
että en halua myöskään herättää naapureitani kello viisi aamulla lotraamalla suihkussa.
ennen aina aamuisin suihkussa. Lukioikäisestä kolmekymppiseksi. Nykyään käyn vain iltaisin. Vaati aikaa tottua siihen, ettei lähdekään aamulla liikenteeseen suihkunraikkaana. Oli pakko jättää aamusuihku pois, kun iho kuivui niin pahasti. Iltaisin kun on pakko käydä liikunnan jälkeen. Ei sänkyyn voi mennä likaisena. Säästää kyllä paljon aikaa aamuisin, kun ei käy suihkussa :)
Käyn joka aamu suihkussa, koska on pakko pestä hiukset. Käyn myös yleensä iltaisin suihkussa, en ihan joka ilta kuitenkaan. En herää ilman aamusuihkua ja uni tulee paremmin iltaisin kuuman suihkun jälkeen.
Oksettaa ajatuskin.
Tietysti illalla pesedytään kunnolla ja aamulla ollaan sitten puhtaina heräämään.
ja käyn muutenkin vain joka toinen päivä suihkussa. Ja aina vain iltaisin, aamulla en ehtisi. Haluan nukkua aamulla mahdollisimman pitkään, jotta olisin edustuskelpoinen ;)
Aamulla pesen kasvoni ja harjaan hampaani. Kainalot eivät kahdessa päivässä vielä ala haisemaan kuin korkeintaan kesähelteillä, jolloin voin käydä suihkussa joka ilta tarvittaessa. Alapään pesaisen vähintään kerran päivässä kun käyn kakalla.
mä käyn kyllä joka aamu suihkussa, en todellakaan lähde ovesta ulos ennen sitä, en arkena enkä pyhänä. Käyn myös keskimäärin 5 kertaa viikossa iltaisin saunassa.
Aina illalla suihku ja hiusten pesu. Ihana laittaa suihkun jälkeen yöpuku puhtaalle iholle, viettää hetki koti-iltaa ja mennä sänkyyn ensin lukemaan ja nukkumaan.
Aamulla pesen alapään ja naaman. Hiukset kostutan suihkepullolla, kuivaaminen on nopeampaa, mutta saa kuitenkin yön tukkapörrön taltutettua.
hiusten kuivaaminen hiustenkuivaajallakin kestäisi ainakin puoli tuntia. Ikävä lähteä tuonne pakkasiin kävelemään tukka märkänä hytisten. En pese koskaan edes kainaloita. En kyllä hikoilekaan koskaan nukkuessani. Aamulla menee ihan riittävästi aikaa muutenkin ilman suihkuja. Meillä on teineiltäkin suihkussakäynti kokonaan kielletty aamuisin, ei siitä mitään tulisi jos vessa olisi koko ajan varattuna suihkujen vuoksi.
Ei mun tartte siellä joka päivä itteeni kuurata.
jos sitä on likainen aamulla. Itse käyn puhtaaseen sänkyyn makaamaan, usein vasemmalle kyljelle ja herään puhtaasta sängystä, yleensä vasemmalla kyljellä. En hikoile (harvoin edes kesällä) ja siksi riittää ilta ja aamupesut lavuaarissa: kasvot, hampaat, kaula, kainalot ja jalat + alapää wc-käynnin yhteydessä.
Sauna meillä on kaksi kertaa viikossa ja lisäksi liikintaharrastuksen päälle käyn kaksi kertaa/vko suihkussa.
menee illalla likaisena nukkumaan:-O Mä pesen iltaisin alapään, kainalot, jalat ja naaman ja käyn sit aamulla suihkussa.
Käykö kaikki ihmiset oikeesti joka päivä suihkussa?
Mä jätän suihkun väliin joskus viikonloppuisin tai lomilla, mutta muuten käyn kerran päivässä. Varmasti harvemminkin käymällä selviäisi, mutta mulle iltasuihku on osa rauhoittumista yöunia varten. Suihkun jälkeen ei enää tehdä mitään tv:n katselua tai kirjan lukemista kummempaa.
Kainaloiden iholle tekee sitä paitsi hyvää olla yö ihan au naturel: pestynä, ilman dödöä.
Naaman pesen/ huuhdon aamulla jääkylmällä vedellä.
Ja ainakin meidän makkarin lämpötila on sopiva, ei sellainen että yön aikana hikoilisi kuin pieni sika.