Ettekö te työssäkäyvät käy aamulla suihkussa??
Ihmeissäni luin tuota ketjua, jossa kysyttiin työssäkäyvien vanhempien aamurutiinit- ja aikataulut.
Kaikkia vastauksia en lukenut, mutta tuntui siltä, ettei kukaan käy aamulla suihkussa. Mielestäni kainaloiden ja naaman pesu ei riitä, jotta olisi raikas yön jälkeen.
Tietysti tapoja on monia, mutta itse käyn jokaikinen aamu suihkussa, tarvittaessa pesen tukan (siis lähes aina, paha tapa:-)) ja tietysti pesen hampaat. Sitten laitan tukan ja meikkaan. Vasta tämän jälkeen olen mielestäni "edustuskelpoinen".
Olenko jotenkin erilainen?
Kommentit (86)
Itse kuuluun siihen aamusuihkuryhmään, koska
* herään paremmin
* saan itseni lämpimäksi
* tukkani on aivan pystyssä aamulla, joten pakko pestä se, että saan sen hyvin
Ja aamusuihkuun menee n.5 min per aamu.
Me käymme suihkussa illalla. Aamulla on kiire muutenkin ja on kiva päivän päätteeksi peseytyä.
lakanoihin "likaisena". Olen puhdas vielä aamullakin.
pese hiuksia. Ennen töihin lähtöä käyn suihkussa ja pesen tarvittaessa hiukset. en meikkaa ikinä.
aamulla kainaloiden pesu riittää
en käytä edes deodoranttia
iho kuivaa muutenkin ihan liikaa
Joskus oon yrittäny totuttautua iltasuihkuun, mutta aamulla tuntuu silti tunkkaiselta vaikka olisi illalla käynyt suihkussa. Mies käy illalla suihkussa ja ihmettelee taas sitä, kuinka mä voin käydä likasena nukkumaan :)
Silloin en yksinkertaisesti jaksa enkä ehdi,hiusten laitossakin menee niin kauan kuivauksineen ym.Jos on yhtään myöhäisempi lähtö niin mielelläni käyn aamulla kyllä suihkussa
käydä nukkumaan puhtaana. Lakanat kun vaihtaa tarpeeksi usein eikä hikoile juuri unissaan, niin aamulla on ihan raikas olo. En pese edes kainaloita, naaman ja hampaat vain.
kun alta kahden tunnin olen kuitenkin hiestä märkä ja välillä noesta musta.
Kaikilla kun ei ole siistiä sisätyötä.
jos hikoilee öisin niin ettei ole raikas aamulla.
Sauna pitää lämmittää samalla. Joten en lämmitä aamulla saunaa, vaan saunomme iltaisin. Kesällä saatan joskus käydä vain suihkussa hikisen päivän jälkeen.
Toisekseen minun aamu alkaa klo 5 ja hikoilen töissä, joten hukkaan menee se suihku heti töihin päästyäni.
Ihmiset nyt vain on niin erilaisia. Onneksi.
Se on mun jokailtainen pudistautumis/rentoutumis riitti. Tykkään peuhata puhtaana;).
Ei mitään tarvetta suihkutella aamuisin...ihan riittää intiimipesu, naamapesu ja hampaiden kuuraus.
En voisi lähteä mihinkään tukka pystyssä.
Töihin voi mennä yöhien hajuisena.
kokovartalosuihkussa on epäekologista. Hikoilun jälkeen tottakai käydään. Meillä ei edes mies haise kuin omalta ihanalta itseltään, vaikkei joka päivä käy suihkussa. Hiusten rasvoittumisen vuoksi joudun käymään suihkussa n. joka 3. päivä :) Iho on hyvä ja olo on ihan raikas ilman jokapäiväistä suihkuttelua. Alapesut ja kasvot ja hampaat toki päivittäin.
ja illalla en aina jaksa.
t. suttuinen äiti
Minusta ei ole kiva lähteä suihkun jälkeen kylmään ulos. Käy illalla suihkussa, jolloin on kiva mennä lämpimään peittojen alle. Hiukset pesen joka 2-3 päivä.