Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan miehet on pulassa vaimojensa kanssa, jotka haluavat meille-kaikki-heti

Vierailija
08.11.2011 |

Pitää olla iso omakotitalo, molemmilla autot, huippusisustukset, pienet lapset ja vaimolla mielellään harrastusmielessä nettikauppa.

Yhtälö vain on mahdoton!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon sellaiset luuserimiehet!

Vierailija
2/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on mahdotonta, jos tulot ovat keskiluokkaa?

Niin, no mahdotonta on se, että lapset pysyvät pieninä. Pitäisi aina hommata uusia, kun edelliset kasvaa.

Mutta muuten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmilla taitaa olla omat yksiöt tai kaksiot jo opiskeluaikana ja kun sen myy, saa kivan pesämunan omakotitaloon

ja mitä järkeä asua jossain pienessä luukussa, helpompaa ostaa kunnonkokoinen talo kerralla

ainoa mahdoton tossa tosiaan on, että lapset kasvaa väistämättä

Vierailija
4/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halusi vaikka mitä ja kypsyi minuun kun olin tyytyväinen kaikkeen elämässäni enkä juuri halunnut muuta kuin pari kirjaa silloin tällöin.

Vierailija
5/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmilla taitaa olla omat yksiöt tai kaksiot jo opiskeluaikana ja kun sen myy, saa kivan pesämunan omakotitaloon

ja mitä järkeä asua jossain pienessä luukussa, helpompaa ostaa kunnonkokoinen talo kerralla

ainoa mahdoton tossa tosiaan on, että lapset kasvaa väistämättä

Mutta miten useimmilla olisi omat yksiöt opiskeluaikoina? ja nyt en puhu

Vierailija
6/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat aivan mahdottomia, ja miehet kasvatetaan Suomessa nössyköiksi, jotka eivät valitettavasti osaa sanoa ei. Eli joku miestenvapautusliike olisi kyllä paikallaan. Tunnen monta hyvää miesparkaa, jotka ovat ihan tossun alla.

Vierailija
7/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo haluaa että mies on kotona isyyslomat,isäkuukauden,pitkät yhtäjaksoiset lomat.Lisäksi miehen pitää vastata pitkin työpäivää kaikenlaisiin "kulta mitä mieltä sä oot" puheluihin.

Siinä ei paljon uraputkea tehdä. Palkkakehitys ei oikein tue näitä OK-talo hankintoja ja lomamatkoja.

Meillä on töissä näitä nyky-isiä.

Vierailija
8/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan alkaisi mieheltä vaatia tiettyä elintasoa. Itse tienaan sen minkä tienaan ja olen tyytyväinen siihen elintasoon, joka on. Ihan kivaa, että se riittää uuteen omakotitaloon ja kivaan sisustukseen ja silti elämä pystyy rentona.

Vierailija
9/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmilla taitaa olla omat yksiöt tai kaksiot jo opiskeluaikana ja kun sen myy, saa kivan pesämunan omakotitaloon ja mitä järkeä asua jossain pienessä luukussa, helpompaa ostaa kunnonkokoinen talo kerralla ainoa mahdoton tossa tosiaan on, että lapset kasvaa väistämättä

Vierailija
10/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten voisi alkaa miettiä noita muitakin asioita. Minulla mies ollut työttömänä pian 5v. koska ei suostu tekemään melkein mitään. Kaikessa on jotain vikaa, mieluummin elää vaimon siivellä.

Vierailija
11/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmilla taitaa olla omat yksiöt tai kaksiot jo opiskeluaikana ja kun sen myy, saa kivan pesämunan omakotitaloon ja mitä järkeä asua jossain pienessä luukussa, helpompaa ostaa kunnonkokoinen talo kerralla ainoa mahdoton tossa tosiaan on, että lapset kasvaa väistämättä

Mistähän helvetistä minäkin olisin saanut rahat yksiön tai kaksion ostoon jo opiskeluaikana? Vuokralla mentiin, opiskelun alkutaival vielä vanhempien luona asuessa.

Minä osaan sanoa ei. Nimittäin sellaiselle naiselle joka haluaa kaiken heti. Siksiköhän olen yksin... t.mies

Vierailija
12/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten voisi alkaa miettiä noita muitakin asioita. Minulla mies ollut työttömänä pian 5v. koska ei suostu tekemään melkein mitään. Kaikessa on jotain vikaa, mieluummin elää vaimon siivellä.

Minullakin samanlainen mies. En tiedä onko hyvä vai huono asia tietää etten ole ainoa...

Vierailija
13/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla moottoripyörää, kaiuttimia, venettä, uudempaa autoa, kelloa... ai niin, mutta nämähän ovat Järkeviä Hankintoja.

Vierailija
14/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän helvetistä minäkin olisin saanut rahat yksiön tai kaksion ostoon jo opiskeluaikana? Vuokralla mentiin, opiskelun alkutaival vielä vanhempien luona asuessa.

Minä osaan sanoa ei. Nimittäin sellaiselle naiselle joka haluaa kaiken heti. Siksiköhän olen yksin... t.mies

Mutta olemme ehkä niin tyytyväisiä että miehet ovat ystäviä, eivät setelinippuja.

Vierailija
15/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vissiin verhot auki vähän turhan myöhään iltaisin...

- Iso omakotitalo

- 2.v, 1.v ja raskaus maha.

- Koira

- Käsityö harrastus, blogi, haaveena nettikauppa.

- Sisustus juu...

Mutta meillä mies suoriutuu todella hyvin. Nyt tuossa selän takana moppailee lattioita, koko päivän siivonnut, pessyt tuvan, keittiön, vessat. kylpyhuoneen, pyykit, tiskit... Samalla hoitanut lapset. Minä olen tuolla omassa askarteluluolassa ollut hinnoittelemassa tavaroita.

Eilen mies tuli töistä, haki puita, poltti takassa ja alkoi tekemään pizza ja sämpylä taikinoita. Leivinuunissa paistoi ensin pizzoja ja sen jälkeen porkkanasämpylöitä. Laittoi meille vielä illasta uunipuuron leivinuunniin jälkilämmöille että saatiin aamulla valmis puuro...

Minulla on aivan ihana mies! Tää on vain sellainenasia että tälläisista jutuista ei voi tuttavien kanssa edes keskustella. Lähimmillä ihmisillä on heti sellainen kuva että mies olisi jotenkin tossun alla, minä olisin pirttihirmu tai vastaavaa.. Kukaan ei voi ymmärtää sitä että meillä mies tykkää häärätä, se on aina häärännyt. Se vain on sellainen, omasta tahdostaan ja vielä hymyssä suin. Mikäpäs minä sitä kieltämään :)

Meillä ei ole koskaan ollut riitaa kotitöistä tai siivoamisita. Meillä mies hoitaa kotityöt 80%. Meillä on vielä kaikenlisäksi onnellinen avioliitto.

Minä olen juuri tuollainen meille-kaikki-heti. Suunnittelen suuria ja yleensä ne toteutetaan, heti! Kyllä mies joskus toppuuttelee jos ihan hulluja tulee ja erehdyn menemään sille niistä ensin puhumaan.

Tätä on kestänyt 6 vuotta eikä vielä ole ollut ollenkaan mahdoton. Meillä on todella leppoinen parisuhde.

Vierailija
16/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilön, jolla on sama tulotaso. Silloin ymmärtäisi toista paljon paremmin.

Vierailija
17/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo, hieno sisustus,uusi auto, harrikka, harrastusvälineet, ulkomaanmatkat, Lapin reissut, merkkivaatteet koko perheelle...

Mutta kun ei rahkeet riitä, niin luotot on koko ajan tapissa. Eikä vaimon tai muun lähipiirin sanomiset auta. Hirvittää katsoa miten tuossa käy.

Vierailija
18/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä sellainen käsitys (vai todellisuus?) että mies kustantaa lähes kaikki perheen menot? Olen elänyt käsityksessä, että naisetkin ansaitsee. Ja suu säkkiä myoten eletään, vai eiko teillä eletä?

Tosiaanko me naiset vingutaan tuollaista elintasoa, vaikka itsellä olisi keskipalkkainen tai alle keskipalkan tulot? Tietysti kun lapset on pieniä, niin voi olla että miehen tuloilla eletään, kun kodinhoidon tuki on niin mitäton. Meillä tosin minä kodinhoidon tuella teen suurimman osan ruokaostoksista, koko perheen vaateostokset ja jonkun laskunkin maksan.

Nim. Tyytyväinen vaimo, jonka perheessä ei yhtään autoa, ei huippusisustusta, ei nettikauppaa, mutta kaksi alle 4v.lasta ja reilusti alle keskipalkkatason teinaava yksityisyrittäjämies

Vierailija
19/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja

rouvan väitöskirjat tehdään äitiyslomalla ja mies hoitaa lapset- ei moni mies siihen pysty ELÄVÄNÄ

Vierailija
20/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut alusta asti uranaisena lastenhoitoaspua- kun uramies ei ole suostunut hoitamaan lapsia

- ja meidän perheen onnex mies ei hoida lapsia-lapset ovat hengissä ( ei ole vitsi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi