Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan miehet on pulassa vaimojensa kanssa, jotka haluavat meille-kaikki-heti

Vierailija
08.11.2011 |

Pitää olla iso omakotitalo, molemmilla autot, huippusisustukset, pienet lapset ja vaimolla mielellään harrastusmielessä nettikauppa.

Yhtälö vain on mahdoton!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- veljeni väsyi johtajavaimon jkaviikonloppuisiin kylpyläkokouksiin ja yksin arjen pyöritykseen

Vierailija
22/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim siihen että jääkaappi on täynnä ja mies käy joskus töissä, kun töitä on.

Parikymppisten miesten elämä on helvettiä. Ei teille hienoperseille mikään kelpaa.

Vaan näyttäisi olevan niin että parikymppiset naiset taistelee työssäkäyvistä miehistä ja näillä epäreiluilla työläisillä on naisia joka sormelle. Vaan ei naisia kiinnosta meikäläiset työttömät joilla on jo neljäs ammatti opiskelun alla... On tullut sellainen mielikuva ettei teillee riitä juuri mikään!

Mulle riittää, kun on jääkaappi täynnä ja edes illalla saa yhden keskioluen.

Paska maa ja paskat naiset. Kun töitä joskus saan tilaan ulkonaisen.

-Opiskelu ei kannata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota tavallinen nainen

t. nro 21

25 v naimisissa

Vierailija
24/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilön, jolla on sama tulotaso. Silloin ymmärtäisi toista paljon paremmin.

Tulotaso voi olla vaikka mitä mutta rahankäyttötavat erilaisia. Minulla on saman sivistystason mies, samanlaisista taustoista. Rahaa hän käyttää erilailla kuin minä mutta riitoja emme ole saaneet aikaiseksi, emmme nimittäin asu yhdessä.

Vierailija
25/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisten miesten elämä on helvettiä. Ei teille hienoperseille mikään kelpaa.

Vaan näyttäisi olevan niin että parikymppiset naiset taistelee työssäkäyvistä miehistä ja näillä epäreiluilla työläisillä on naisia joka sormelle. Vaan ei naisia kiinnosta meikäläiset työttömät joilla on jo neljäs ammatti opiskelun alla... On tullut sellainen mielikuva ettei teillee riitä juuri mikään!

-Opiskelu ei kannata

-Opiskelu ei kannata

Ei naisille työtön mies ole koskaan kelvannut. Mies on ensisijaisesti naiselle rahasampo. Vaikkei olisikaan niin miehen on silti oltava töissä siltä varalta että kustantaa omat menonsa.

Mies syö kuin hevonen.

Vanhempana miehenä tämä on minulle eräänlaista juhlaa. Juuri eroneena, uusiin naimisiin menneenä sain valita kauniin parikymppisen naisen vanhan tilalle.

Voisin vaihtaa tämän uudenkin, uuden tilalle. Työssäkäyvät vanhemmat miehet tosiaan ovat kuumaa kamaa näille naisille. Ehkä vielä vaihdan. Kerranhan sitä eletään.

Työttömyys on kuin mustapekkakortti. Se on teidän nuorten jannujen käsissä. Jättäkää se seuraavalle polvelle.

Vierailija
26/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 16- mun veljelläni oli tuollainen parisuhde- mutta ero tuli

- veljeni väsyi johtajavaimon jkaviikonloppuisiin kylpyläkokouksiin ja yksin arjen pyöritykseen

En minä ole johtajavaimo. Meillä kuitenkin mies on perheen pää ja meidän auktoriteetti. Ollaan paljon yhdessä ja puhutaan asioista. Minä kyllä huomaisin jos mies alkaisi väsyä. Se kyllä sanoisi asiasta.

16

Vierailija
27/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla moottoripyörää, kaiuttimia, venettä, uudempaa autoa, kelloa... ai niin, mutta nämähän ovat Järkeviä Hankintoja.

ja haluaa joka vuosi kaukolomalle. Mä haluaisin elää ,ja viettää shopata kirppareilla ja viettää vapaa-aikaa liikkumalla mahdollisimman paljon luonnossa lasten kanssa. Julkiset kulkuyhteydet on asuinseudulla niin hyvät ettei autoakaan tarvitsisi, mutta mies haluaa vaihtaa sitäkin uuteen kolmen vuoden välein. Mutta olenkohan mä nyt nainen ollenkaan kun en sovi AV-mammojen ja AV-miesasiamiesten stereotypioihin.

Vierailija
28/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja

rouvan väitöskirjat tehdään äitiyslomalla ja mies hoitaa lapset- ei moni mies siihen pysty ELÄVÄNÄ

eikä auttanut lastenhoidossa ollenkaan. Toinen kaksosista on vammainen. Valvoin yksin kaikki yöt ja tein kotitöistä suurimman osan. Elettiin pääasiassa mun säästöillä, tuloni on paljon suuremmat kuin tutkijamiehellä. Selvisin hengissä. Eikä edes tullut kertaakaan mieleen että hups kun väsyttää, poltampa koko talon ja perheen.

Vierailija
29/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, NAISET on niinku 20-30 vuotiaita ja kaikki haluaa just niinku samoja asioita ja tolleen. Kaikki haluaa ihan samannäköset miehet, joilla on justiinsa samanlainen koulutus ja samanlaiset työt ja yhtä iso palkka. Sit nää "naiset" haluaa kaikki just sen kaks autoo, ihan varmana haluaa. Ja omakotitalon. Ja kaksi lasta. Ja nettikaupan. Tiedän koska olen lukenut esim. nettiä. Ja kuunnellu sen yhen Laasasen juttuja youtubesta. Me miehet ollaan yksilöitä ja me kaikki halutaan vaimo ulkomailta. Ulkomaa on aika iso maa tuolla jossain ja mä varmana meen sinne vielä joskus ja haen sen vaimon!!!!

Vierailija
30/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, NAISET on niinku 20-30 vuotiaita ja kaikki haluaa just niinku samoja asioita ja tolleen. Kaikki haluaa ihan samannäköset miehet, joilla on justiinsa samanlainen koulutus ja samanlaiset työt ja yhtä iso palkka. Sit nää "naiset" haluaa kaikki just sen kaks autoo, ihan varmana haluaa. Ja omakotitalon. Ja kaksi lasta. Ja nettikaupan. Tiedän koska olen lukenut esim. nettiä. Ja kuunnellu sen yhen Laasasen juttuja youtubesta. Me miehet ollaan yksilöitä ja me kaikki halutaan vaimo ulkomailta. Ulkomaa on aika iso maa tuolla jossain ja mä varmana meen sinne vielä joskus ja haen sen vaimon!!!!

tai Britanniasta.

Vierailija
31/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itkee täällä, kun nainen jää pois työelämästä 27-vuotiaana, tahtoo ison ja viihtyisän talon jossa voi lapsikatraan kasvattaa jne.

t. joskus olisi kannattanut valita toisin

Vierailija
32/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se maksaa joka haluaa eikä mitään ongelmia tule. Moderni nainen tienaa omat rahansa ja voi ihan itse ostaa talon, sisustuksen, auton ja sen nettikaupan. sit jos haluu vielä ne lapsetkin, niin täytyy hommata mies.

Jos taas haluu naida kaupan kassan niin se on oma valinta. Ryhdistäytykää miehet ja lakatkaa valittamasta!

Vierailija
33/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..henkisesti samalla tasolla :). Yhtä pinnallisia, lapsellisia ja itsekeskeisiä molemmat! Nainen saa elättäjän joka maksaa shoppailut ja mies tiukan pillun, jota esitellä kavereille.

Vierailija
34/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullantuoksuisen vaimon mies haluaa, jos on varaa kotirouvavaimoa elättää

Vierailija
35/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmilla taitaa olla omat yksiöt tai kaksiot jo opiskeluaikana ja kun sen myy, saa kivan pesämunan omakotitaloon

RuhahahahHAHahahaha... iih... aaahahahahahhiiihihihihi.

Vierailija
36/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se johtajarouvakin kelpaisi, mutta niille ei kyllä tasan mikään muu kuin akateeminen, sporttinen, uraputkitykki kelpaa. Ja se muuten on ihan fakta.

Vierailija
37/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sitä nuoremmat on sakkolihaa ja sitä vanhemmat elähtäneitä lehmiä. Daa!

Vierailija
38/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies hoitaa lapset- niin kauan kuin jaksaa

- uranainen ei pyykkiä pese rakennekynsillään

tosiasiassa

uranaisen kanssa pärjää uramies ja lastenhoito tulee ostaa- esim au pairilta

t. uraperhe, jokas on ennakoinut jaksamisen sudenkuopat

Vierailija
39/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se johtajarouvakin kelpaisi, mutta niille ei kyllä tasan mikään muu kuin akateeminen, sporttinen, uraputkitykki kelpaa. Ja se muuten on ihan fakta.

Vierailija
40/42 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa 6 vkoa kerrallaan. Hoidetaan silti kaikki kodinhuolto, niin naisten kuin miestenkin työt sekä lapset ja käydään ansiotyössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän