Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Painoindeksisi, ikäsi ja ruokavaliosi?

Vierailija
08.11.2011 |

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö eläimiä enkä lintuja. Yritän syödä mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa eli käytän voita margariinien sijaan jne. IKINÄ ei mitään kevyttuotteita.

Syön niin paljon kuin on nälkä, en rajoita annoskokoja. Liikun paljon.

Vierailija
22/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 45

Ruokavalio vegaaninen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön normaalia kotiruokaa, kaikki käy.

Vierailija
24/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 senttiä ja 51 kg, ikää 44. Kaikkea syön.

Vierailija
25/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni on 29 vuotta. Olen lakto-ovo-vegetaristi, välttelen sokeria ja vehnää.

Vierailija
26/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aika normipainoinen. Ikä 35v. Sekaruokavalio, lounaana usein keitto tai salaatti töissä. En pidä makeasta, mutta suolaiset herkut, juustot ja punaviini ovat heikkouteni.

Vierailija
27/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole syönyt mitään jalallista kahteen kymmeneen vuoteen. muuten syön kaikkea.

Vierailija
28/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI n. 28, ikää 31v ja sekasyöjä-herkuttelija. Ei kai se paino näin ylös herkuttelematta nousisikaan...

Vierailija
29/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 25v. Ruokavalio aika normaali, tosin viljaton.

Vierailija
30/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 24v.

Virallisesti ruokavalioni on kasvispainotteinen sekaruokavalio tai lakto-ovo-pesco. Käytännössä elän lähinnä suklaalla ja välipaloilla eikä minulla ole minkäänlaista ateriarytmiä.

Vähän huolestuttaa milloin kroppani lakkaa toimimasta näin kivasti ja minun täytyy alkaa elää terveellisemmin. Tulee olemaan vaikeaa.

Vierailija
31/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ku kävelee kaupungilla niin suurin osa mammoista on aika pyöreitä mut tääl kaikil bmi joku 20 :D

mulla 23 ja ikää 20 ja 2 lasta

Vierailija
32/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja 3kk oon ollu vhh..

Vierailija
33/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI n. 28, ikää 31v ja sekasyöjä-herkuttelija. Ei kai se paino näin ylös herkuttelematta nousisikaan...

Vierailija
34/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v. taaperon ja vauvan äiti, painoindeksi 19,8. Vielä olis kaksi kiloa ylimääräistä masun seudulla, sen kun sais vaihdettua lihaksiin...

Vierailija
35/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksi 22 ja jotain. Ikää 26v.

Ruokavalio epäterveellinen. Välillä en syö lämmintä ateriaa laisinkaan vaan napostelen mitä kaapista löytyy. Karkkia kuluu joka päivä ainakin puoli kiloa ja kokista pari litraa. Syön enemmän herkkuja kuin terveellistä ruokaa.

Vierailija
36/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön liikaa suklaata, karkkia ja sipsejä yms. juon liikaa viinejä ja olutta.

en syö juurikaan pastaa, riisiä, perunaa, pullaa tai vaaleaa leipää.

Vierailija
37/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliomme on ihan tavallinen, lihaa, perunaa, kasviksia, marjoja, pastaa, aamupalalla usein kaurapuuroa. Tykkään syödä pieniä aterioita vaikkapa kolme kertaa päivässä, käytännössä se tarkoittaa että kaksi lämmintä ateriaa ja yksi välipala, aamu ja iltapalaa unohtamatta. Herkuttelemme lähinnä viikonloppuisin, ja tällä hetkellä yritämme olla viikolla ilman imeliä herkkuja... Vaikeaa on, sillä vähän aikaa sitten söimme miehen kanssa suklaata ja muuta melkein joka päivä, eli riippuvaiseksihan sokeristakin tulee.

Jostain syystä mulle ei ole kiloja jäänyt mutta miehelle on, hän on kyllä vähän vanhempikin kuin minä eli aineenvaihdunta voi olla senkin takia hitaampaa..

Vierailija
38/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä: 27

Ruokavalio: sekaruokaa

Viikot menee vähillä ruuilla, tässä tavanomainen:

aamupala: battery (sokeriton)

lounas: kinkkusämpylä, panini tai salaatti

illalla kotona: pieni annos ruokaa tai välipala (esim tonnikalapurkillinen ja hedelmiä, pähkinöitä)

lisäksi napostelen omppuja, kurkkua tai tomaatteja.

Viikonloppuisin en laske kaloreita vaan syön mitä huvittaa mutta pyrin pitämään ruuat sellaisina että pysyy hyvä olo tasaisesti. Eli kevyt aamupala, kunnon ruoka 2 x päivässä ja iltapalaa.

Vierailija
39/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 19.8, ikää 35v ja ruokavalio sekalainen.

Syön enimmäkseen täysjyvätuotteita, mutta välillä myös ihan valkojauhohöttöä. Punaista lihaa en syö kovin usein, ehkä jotain jauhelihaa kerran viikossa. Mitäs muuta... Kasviksia tulee vedettyä vähintään se suositeltu puoli kiloa päivässä.

Vierailija
40/51 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 17,7 laskurin mukaan. Sekasyöjä jolla menossa roskaruoka kausi :D Ens viikolla sitten perus sapuskaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän