Ensi treffeistä jo 6,5kk, eikä vieläkään seksiä. :(
Tapasin 6,5kk sitten kivan miehen, siitä lähtien on vietetty aikaa yhdessä aika paljon. Käydään mm. elokuvissa, teattereissa, syömässä ja ollaan vain. Mutta me ei olla vieläkään harrastettu seksiä. :(
Aina kun ollaan yhdessä esim. minun luonani, niin mies lähtee viimeistään klo. 01.00, ei siis halua jäädä yöksi vaikka olen pyytänyt jäämään. Pussaillaan ja halitaan kyllä, mutta ikinä se ei mene pidemmälle.
Onko tämä ihan normaalia, siis oikeastiko miehet haluavat pitkittää yhteistä yötä näin? Välillä minusta tuntuu, että minussa on jotain vikaa, kun mies ei halua kanssani seksiä, mutta kuitenkin hän haluaa viettää aikaa yhdessä. Outoa...
Kommentit (116)
kuin ap:n kaltaisen naisen. Ei kukaan toista kunnioittava ihminen kirjaa tänne asioita orastavasta suhteestaan. Toivottavasti mies on vaistonnut tämän ja löytää arvoistansa seuraa.
Hyi, mikä nainen.
Se vaan kun osa miehestä voi refleksin omaisesti laueta esim. 5 sekunissa yhdynnässä.
Mutta jos mä saisin vaihtaa tämän nykyisen mieheni loppumattoman jyystämisen 5 sekunnin laukeamiseen niin ottaisin silti sen 5 sekuntia. Rupeaa suorastaan tekemään pitkästä aikaa mieli seksiä kun ajattelenkin.
viimeisin klikkaa mua -jakso.
Siinähän oli tämmöinen taivaanrannanmaalari romanttisine elämänkatsomuksineen.
Tai aattelitteko siitä Valtterista että oli neitsyt?
Kysy nyt syytä mieheltä ensin ennen kuin jätät. Jospa sillä on erektio-ongelmia tai tosi pieni kalu. Vai onko se jonkin sortin uskovainen eikä voi harrastaa seksiä ennen avioliittoa. Tai jos se on neitsyt eikä kehtaa tunnustaa kokemattomuuttaan.
Nosta kissa pöydälle ja kysy siltä. Sano että haluaisit jo seksiä (muotoile itse).
Siellä ne nyt vieläkin köyrii kun alkuun pääsivät. Työt jää tekemättä ja kansantalous kuihtuu.
mutta jospa mies kunnioittaa sua, ehkä se on uskossa? se on ihailtava asia jonka maailma on tehnyt jotenkin halveksittavaksi asiaksi.
Oudolta kuulostaa. Meillä oli jo kirkko varattu tuossa vaiheessa :)
Jos jätkä ei kerran ole uskis ja kalukin toimii normaalisti, niin veikkaisin kyllä että kyseessä on neitsyt, joka häpeilee kokemattomuuttaan. Epäilyjä vahvistaa se, ettet tiedä mitään konkreettista hänen aiemmasta historiastaan eli sitä ei todennäköisesti ole. Yleensähän tohon ikään poikuutensa säilyttäneet väistää kyselyt jollain epämääräisillä jutuilla aiemmista virityksistä.
olen ollut oman mieheni kanssa 14 vuotta, joista 13 naimisissa, ja hän oli 23-v. kun tapasimme, urheilija. Hyvin macho fyysiseltä olemukseltaan, perusportsarityyppiä. Itse kerroin oman historiani. Minä yritin kovasti udella hänen aiemmasta historiastaan, ja sain jotain tosi epämääräisiä selityksiä. Lisäksi emme alun yrityksissä päässeet itse toimintoon, vaan mies tuli ainoastaan suihinotolla tai masturboimalla. (Hän selitteli, että on ollut erektiovaikeuksia siinä asiassa liian treenin takia.) Suuseksin antamisesta naiselle mies ei tiennyt yhtään mitään, mutta opiskeli kyllä innokkaasti :) Olin tietenkin ihmeissäni, mutta en halunnut luovuttaa helpolla. Yhdyntä onnistui n. 2 kk seurustelun jälkeen, kun ilmeisesti luottamus oli syntynyt.
Sen jälkeen on ollut niin innokas, että..
Vaikka muut ihmiset ovat häntä paljon kuvanneet, en ole koskaan nähnyt yhtään kuvaa yhdestäkään ex-naisesta eikä apelle ja anopille ole esitelty ketään muuta. Minullekaan hän ei ole asiaa myöntänyt, kävisi vissiin ylpeydelle, mutta ilmiselväähän tuo on että oli
neitsyt ;)
Oletpa kyllä ymmärtäväinen, ei voi muuta sanoa.
lääkkeitä tähän vaivaan. Kohtuuhintavia ovat kyllä.
suurin syy valttaa seksia on se etta olen ns. minuuttimuna. Laskee kummasti omaa motivaatiota koko homman suhteen se etta yhdynnassa laukeaa alta millisekunnin vaikka ei olisikaan mitenkaan superkiihottunut ja pussitkin olisi valmiiksi tyhjennetty, eli laukeaa vain. Aika kova paikka omalle miehisyydelle. Toisinaan ajattelee jopa etta vaihtaisi minuuttimunan aivan mielellaan sellaiseen 10cm tynkaan jollain kuitenkin voisi naisen tyydyttaa. Ongelmani ei johdu seksuaalisesta kokemattomuudesta ja millisekuntimiehet ovatkin taydellinen tabu. Muutamia kaltaisiani tunnel ja me olemme niita jotka ulkoisilta ja muiltakin ominaisuuksiltamme olemme sellaisia etta seksia on ns. tarjolla mutta itsekontrolli on hapean takin pidettava paalla.
pentele, missä se ap viipyy!!
Kyllähän se ehtisi käydä päivittämässä, kun poppareiden kanssa täällä odotellaan.
Vaikka miehen käydessä suihkussa/askarrellessa kortsua päälle..
eivät ainakaan ole kalliita
eivät ainakaan ole kalliita
Mielialalääkkeistä en nyt puhunutkaan.
varmaan, että niitäkin tuohon vaivaan on käytetty.
Miksi heti pitäisis olla seksiä?? en ymmärrä...
No en nyt tiedä onko yli puolen vuoden päästä "heti". Jos kyse kuitenkin aikuisista ihmisistä eikä suhde-elämää aloittelevista teineistä.
suurin syy valttaa seksia on se etta olen ns. minuuttimuna. Laskee kummasti omaa motivaatiota koko homman suhteen se etta yhdynnassa laukeaa alta millisekunnin vaikka ei olisikaan mitenkaan superkiihottunut ja pussitkin olisi valmiiksi tyhjennetty, eli laukeaa vain. Aika kova paikka omalle miehisyydelle. Toisinaan ajattelee jopa etta vaihtaisi minuuttimunan aivan mielellaan sellaiseen 10cm tynkaan jollain kuitenkin voisi naisen tyydyttaa. Ongelmani ei johdu seksuaalisesta kokemattomuudesta ja millisekuntimiehet ovatkin taydellinen tabu. Muutamia kaltaisiani tunnel ja me olemme niita jotka ulkoisilta ja muiltakin ominaisuuksiltamme olemme sellaisia etta seksia on ns. tarjolla mutta itsekontrolli on hapean takin pidettava paalla.
Ja naiden laakkeiden tutktittu teho on luokkaa "valkosipuli auttaa kaikkiin vaivoihin" koska nopeasti laukeaminen ei suinkaan ole vain yhdesta tai edes muutamasta syysta johtuvaa. Kokeilen siis satojen eurojen arvoisia laakkeita jos niista joku sattuisi toimimaan. Ja alkaa pliis ehdottako kenellekaan naita "ManitVex_pippelinpuudukesalvavalmisteita_auttaa pidentamaan yhdyntaa jopa kolme minuuttia" sama teho kaikilla kuin hieroisi buranalla kipeaa otsaa.
Tule nyt ihmeessä kertomaan meille saitteko keskusteltua ja mikä on seksittömyyden syy.
Mies jäi kyllä ekaa kertaa yöksi luokseni, joten kaippa sekin on jo saavutus sinänsä. Tosin nukkui sohvallani, ei viekussa. :(
Mutta asiasta puhuttiin ja aluksi en meinannut saada mitään vastausta, mies vain kierteli ja kaarteli. Lopulta sitten tokaisi, että on neitsyt, eikä halua/aio harrastaa esiaviollista seksiä. Sanoi, että on tehnyt tämän päätösen jo vuosia sitten, eikä halua luopua omasta päätöksestään. Se on ja pysyy,vaikkakin hänen aikaisemmat suhteet ovat kuulemma juuri kaatuneet siihen, että nainen ei ole jaksanut seksitöntä suhdetta. :(
Mies sanoi myös, että toivoo saavansa minun tukeni tässä asiassa, eli en jatkossa yrittäisi "vietellä" häntä. Lopuksi hän vielä tokaisi, että taitaa olla rakastumassa minuun, mikä oli ihanasti sanottu. :)
Mutta, mutta, onhan se hieno, että mies ei halua esiaviollista seksiä, mutta mielestäni seksi kuitenkin kuuluu suhteeseen. Ja kieltämättä tuntuu aika mahdottomalta ajatukselta seurustella ilman seksiä vuosia. Ei se seksi ole tärkeintä, mutta senkin on toimittava, jotta suhteessa on hyvä olla.
Sekavat ovat ajatukseni, eipä ole ennen kukaan mies moista "pommia" tiputtanut eteeni. Ei seksiä ei... Pidän edelleen miehestä paljon, mutta en oikein tiedä olenko valmis tälläiseen suhteeseen. Suhteen lopettaminen tämän asian takia tuntuu jotenkin väärältä miestä kohtaa, mutta mieshän on toisaalta itse päätöksensä tehnyt. Ja taas suhteen jatkaminen tuntuu muutoin hyvältä, mutta tämä seksi juttu.... Varmaan turha kysellä kohtalotovereita? En olisi kyllä ikinä, ikinä uskonut, että juuri minun miesystäväni on neitsyt ja aikoo säästää seksin avioliittoon.
ap
olen ollut oman mieheni kanssa 14 vuotta, joista 13 naimisissa, ja hän oli 23-v. kun tapasimme, urheilija. Hyvin macho fyysiseltä olemukseltaan, perusportsarityyppiä. Itse kerroin oman historiani. Minä yritin kovasti udella hänen aiemmasta historiastaan, ja sain jotain tosi epämääräisiä selityksiä. Lisäksi emme alun yrityksissä päässeet itse toimintoon, vaan mies tuli ainoastaan suihinotolla tai masturboimalla. (Hän selitteli, että on ollut erektiovaikeuksia siinä asiassa liian treenin takia.) Suuseksin antamisesta naiselle mies ei tiennyt yhtään mitään, mutta opiskeli kyllä innokkaasti :) Olin tietenkin ihmeissäni, mutta en halunnut luovuttaa helpolla. Yhdyntä onnistui n. 2 kk seurustelun jälkeen, kun ilmeisesti luottamus oli syntynyt.
Sen jälkeen on ollut niin innokas, että..
Vaikka muut ihmiset ovat häntä paljon kuvanneet, en ole koskaan nähnyt yhtään kuvaa yhdestäkään ex-naisesta eikä apelle ja anopille ole esitelty ketään muuta. Minullekaan hän ei ole asiaa myöntänyt, kävisi vissiin ylpeydelle, mutta ilmiselväähän tuo on että oli
neitsyt ;)