Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi treffeistä jo 6,5kk, eikä vieläkään seksiä. :(

Vierailija
06.11.2011 |

Tapasin 6,5kk sitten kivan miehen, siitä lähtien on vietetty aikaa yhdessä aika paljon. Käydään mm. elokuvissa, teattereissa, syömässä ja ollaan vain. Mutta me ei olla vieläkään harrastettu seksiä. :(

Aina kun ollaan yhdessä esim. minun luonani, niin mies lähtee viimeistään klo. 01.00, ei siis halua jäädä yöksi vaikka olen pyytänyt jäämään. Pussaillaan ja halitaan kyllä, mutta ikinä se ei mene pidemmälle.

Onko tämä ihan normaalia, siis oikeastiko miehet haluavat pitkittää yhteistä yötä näin? Välillä minusta tuntuu, että minussa on jotain vikaa, kun mies ei halua kanssani seksiä, mutta kuitenkin hän haluaa viettää aikaa yhdessä. Outoa...

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin jo lopettanut aika päiviä sitten.

Vierailija
2/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että sen mulkku on niin iso pillunrevitin, ettei se mahdu kenenkään toosaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo oli oikea ap niin aikamoinen tilanne. Ihmeellsitä että mies ei ole tätä asiaa voinut ennemmin sanoa. Aika typerää mieheltä, että itse salailee noin oleellista asiaa monta kuukautta ja sitten vain toivoo että nainen on tukena.

Itse en jaksaisi odottaa, en todellakaan haluaisi mennä naimisiin vain siksi että saisin seksiä.

Niin ja sille joka ihailee entisaikoja niin mistäköhän ne sadat suomalaiset au-lapset ovat tulleet, jos kerran kaikki olivat niin siveellisiä...

Vierailija
4/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuntee sen kumppaninsa myös seksuaalisesti? Eihän parisuhteessa voi kuvitellakaan aidosti tuntevansa sen kumppaninsa, jos pari ei ole tutustunut toistensa seksuaalisuuteen ja siihen fyysiseen minuuteen henkisen lisäksi. Jos ei tunne omaa nais-/miesystäväänsä seksuaalisesti, niin ei kyllä tunne juuri muutenkaan, joten tuntuu kummalliselta, että joku länsimainen ihminen voisi mennä esimerkiksi naimisiin tuntematta kumppania läpikotaisin.

Vierailija
5/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuntee sen kumppaninsa myös seksuaalisesti? Eihän parisuhteessa voi kuvitellakaan aidosti tuntevansa sen kumppaninsa, jos pari ei ole tutustunut toistensa seksuaalisuuteen ja siihen fyysiseen minuuteen henkisen lisäksi. Jos ei tunne omaa nais-/miesystäväänsä seksuaalisesti, niin ei kyllä tunne juuri muutenkaan, joten tuntuu kummalliselta, että joku länsimainen ihminen voisi mennä esimerkiksi naimisiin tuntematta kumppania läpikotaisin.

Hyvin sanottu. Jotenkin outoa ja keinotekoista erottaa se seksuaalisuus joksikin täysin irralliseksi blokiksi, josta muka tuleekin täysin normaali asia papin aamenen jälkeen vaikka sitä ennen se on ollut jotakin, mikä ei kuulu kahden ihmisen rakkaussuhteeseen ja siinä tutustumiseen.

Vierailija
6/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luultavasti peitetehtävissä oleva poliisi. Älä paljasta hänelle enää mitään itsestäsi äläkä varsinkaan menneisyydessä tekemistä rikoksistasi.

Vierailija
7/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kk ajan kunnes lopetin suhteen. Jäi vähän mysteeriksi että missä oli vika. Tuli kyllä sellainen tunne että en fyysisesti ollut tarpeeksi viehättävä. En mä oikein osaa neuvoa antaa. Jollain miehellä voi olla syy pitää suhde ystävyytenä etkä sä välttämättä tiedä mikä se syy on. Mä en ole katunut että lopetin sen suhteen. Se oli oikea ratkaisu.

Vierailija
8/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan siinä nyt mättää.

Vierailija
9/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olette aikuisia ihmisiä molemmat.

Vierailija
10/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,5 kk on ihan hirveän pitkä aika, kun kyseessä on usein tapaavat aikuiset ihmiset uudessa suhteessa.

Vierailija
11/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyisit mieheltä asiasta. Mutta onhan tuo nyt aika outoa, eikä se yöksi jääminen ole mikään ainoa oikea tapa, seksiä voi harrastaa vaikka keskellä päivää keittiön pöydällä.

Vierailija
12/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettei hänellä ole vaimoa vaikka toisella paikkakunnalla?

Vierailija
13/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet nykyään on niin karrelle palaneita naisten kans ettei uskalla tehdä selkeää aloitetta torjumisen pelossa.Ehkä mies haluaa vietttää aikaa kanssasi,odottaen et sinä ilmoitat koska olet valmis???

Hyvin harva sitten ymmärtää mitään hienovaraisia vihjailuja,ei miehetkään ole ajatustenlukijoita.

Vierailija
14/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni olen tehnyt selviäkin aloitteita, esim. pe iltana päästiin, minun aloitteesta "jo" sängylle päällekkäin pussailemaan, mutta mies sitten lähti siitä pois, vedoten työjuttuihin. :( Ja olen mm. tietoisesti tullut pyyhe päällä suihkusta avamaan miehelle oven, kun hän on tullut luokseni ja sitten pyysin häntä samalla suihkuun kanssani. Siitäkin kieltäytyi, vedoten taas johonkin... :( Jos nuo ei ole selviä aloitteita, niin mitkä sitten on?

Mies on esitellyt minut vanhemmilleen, joten tuskinpa hänellä on vaimoa ja lapsia toisella paikkakunnalla. Jotenkin olen jo ihan neuvoton tämän asian suhteen... Parempi varmaan vain jättää mies, kun ei seksikään näytä häntä kiinnostavan. :( Muuten on kyllä kiva mies ja viihdyn hänen kanssaa.

Vierailija
15/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla johdatat sen määrätietoisesti sängyn päälle, kietoudut siihen ja alat riisua sen housuja. Kyllä siinä sitten selviää, minkä takia ei seksiä ole ollut.

Itse en kauan tuollaista katselisi. Haluan miehen, joka pitää minua viehättävänä ja haluttavana ja kykenee tyydyttämään minut.

Vierailija
16/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt syytä mieheltä ensin ennen kuin jätät. Jospa sillä on erektio-ongelmia tai tosi pieni kalu. Vai onko se jonkin sortin uskovainen eikä voi harrastaa seksiä ennen avioliittoa. Tai jos se on neitsyt eikä kehtaa tunnustaa kokemattomuuttaan.

Vierailija
17/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on neitsyt, eikä osaa, tai minikikkeli..

Vierailija
18/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt syytä mieheltä ensin ennen kuin jätät. Jospa sillä on erektio-ongelmia tai tosi pieni kalu. Vai onko se jonkin sortin uskovainen eikä voi harrastaa seksiä ennen avioliittoa. Tai jos se on neitsyt eikä kehtaa tunnustaa kokemattomuuttaan.

Mies voi ihan hyvin olla neitsyt, jos on kerran "vasta" 26 v! Kysy asiaa suoraan, sillähän se selviää. Älä nyt ainakaan jätä miestä ihan noin vain.

Ja jos kysyt asiaa häneltä, tule kertomaan mitä hän vastasi! Oon utelias :)

Vierailija
19/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni olen tehnyt selviäkin aloitteita, esim. pe iltana päästiin, minun aloitteesta "jo" sängylle päällekkäin pussailemaan, mutta mies sitten lähti siitä pois, vedoten työjuttuihin. :( Ja olen mm. tietoisesti tullut pyyhe päällä suihkusta avamaan miehelle oven, kun hän on tullut luokseni ja sitten pyysin häntä samalla suihkuun kanssani. Siitäkin kieltäytyi, vedoten taas johonkin... :( Jos nuo ei ole selviä aloitteita, niin mitkä sitten on?

Mies on esitellyt minut vanhemmilleen, joten tuskinpa hänellä on vaimoa ja lapsia toisella paikkakunnalla. Jotenkin olen jo ihan neuvoton tämän asian suhteen... Parempi varmaan vain jättää mies, kun ei seksikään näytä häntä kiinnostavan. :( Muuten on kyllä kiva mies ja viihdyn hänen kanssaa.

no jos sitä vaan jännittää ja pelottaa...jos olis kyseessä vaikka hälle eka kerta sillä lailla, niin rima on korkeella. pelkää että ei pian osaakkaan miellyttää sua sängyssä tai jotain...

jos et voi kysyä suoraan niin aloita muuten kyselemällä että mitä hän ajattelee seksistä jne,.,.

Vierailija
20/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatkaa hotelliyö ja jos ei sielläkään jätä ukko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme