Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi treffeistä jo 6,5kk, eikä vieläkään seksiä. :(

Vierailija
06.11.2011 |

Tapasin 6,5kk sitten kivan miehen, siitä lähtien on vietetty aikaa yhdessä aika paljon. Käydään mm. elokuvissa, teattereissa, syömässä ja ollaan vain. Mutta me ei olla vieläkään harrastettu seksiä. :(

Aina kun ollaan yhdessä esim. minun luonani, niin mies lähtee viimeistään klo. 01.00, ei siis halua jäädä yöksi vaikka olen pyytänyt jäämään. Pussaillaan ja halitaan kyllä, mutta ikinä se ei mene pidemmälle.

Onko tämä ihan normaalia, siis oikeastiko miehet haluavat pitkittää yhteistä yötä näin? Välillä minusta tuntuu, että minussa on jotain vikaa, kun mies ei halua kanssani seksiä, mutta kuitenkin hän haluaa viettää aikaa yhdessä. Outoa...

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pentele, missä se ap viipyy!!

Kyllähän se ehtisi käydä päivittämässä, kun poppareiden kanssa täällä odotellaan.

Vaikka miehen käydessä suihkussa/askarrellessa kortsua päälle..

Vierailija
62/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ainakin pistävät odottelemaan ensimmäistä kertaa, ettei potentiaalinen kumppani juokse karkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostatte tätä ketjua lähipäivinä. Haluan myös olla perillä :-).

Vierailija
64/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/116 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla neitsyt tai häpeää muuten vaan todella paljon. Oven avaus pyyhkeessä tai pyyntö suihkuun ei välttämättä ole riittävän selviä aloitteita.

Olen luistellut vastaavista tilanteista pois siksi, että olin neitsyt, enkä uskaltanut jatkaa riittävän pitkälle. Mieli olisi tehnyt ja paljon.

Kokeile vaikka ottaa itse ohjat käteen ja ujuta käsi pusuttelun tuoksinassa miehen housuihin. Varovasti kuitenkin. Ensin housujen päältä. Liian ronskit otteet voivat säikäyttää iälle päässyttä neitsyttä.

T: mies vaan

Vierailija
66/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias nostaa :D

Vierailija
67/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap ei ole vastaamassa koska hänellä on kauan odotetut "sessiot" meneillään :)

Vierailija
68/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap ei ole vastaamassa koska hänellä on kauan odotetut "sessiot" meneillään :)

Vierailija
69/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisia selityksiä:

(- uskonto: tämä ilmeisesti on poissuljettu)

(- tauti: tämä myös poissuljettu olettaen ettei valehdellut neitsyydestään)

(- ei ole edes varma seksuaalisesta suuntautumisestaan mutta haluaa niin kovasti olla hetero että menee vaikka kokeilematta naimisiin naisen kanssa: näin tuskin on jos on kuitenkin kiihottunut naisen seurassa)

(- pieni kalu ja haluaa paljastaa sen vasta aviossa kun ei voi tulla suoralta kädeltä torjutuksi: tämäkin ilmeisesti poissuljettu)

(-aseksuaali, eli ei halua seksiä mutta haluaisi suhteen: tämäkin kai poissuljettu jos on kiihottunut naisen kanssa)

- pahat estot, kompleksit ja sairaalloiset syyllisyydentunnot seksin suhteen (vaikkei olisi varsinaisesti uskovainen niin on silti jokin jumalanpelko seksin suhteen), on siis ehkä rajoittunut ja neuroottinen ja syyllistyvä muillakin elämänalueilla mikä saattaa tuoda vaikeuksia suhteeseen. Vrt esim. vaativa persoonallisuus, johon liittyy mm. kaavamainen ja jäykkä sääntöjen noudattaminen ("olen kerran päättänyt etten paneskele niin en voi sitä päätöstä muuttaa").

- niin suuri epävarmuus oman poikuuden vuoksi, että on kehittänyt tuon "vakaumuksen" suojakseen; tämä voisi periaatteessa mennä pois rohkaisemalla, mutta toisaalta jos on enemmänkin tämän asian vuoksi kariutuneita suhteita taustalla...

Eniten ihmetyttää, että jos kerran kyseessä olisi puhtaasti vakaumuksellinen juttu (mitä en usko), niin miksi ei sitten hae samalla tavalla vakaumuksellisia naisia vaan "huijaa" ns. tavallisia naisia suhteeseen ja paljastaa vakaumuksensa vasta myöhemmin... On varmaan vaan niin epävarma ettei uskaltaisi naimisiinkaan oikeasti, siispä kätevintä on tapailla naisia, jotka eivät tätä menettelyä halua.

Ikävää kyllä, jos on muuten tosi potentiaalinen kumppani. Minkälainen on persoonana noin muuten?

Vierailija
70/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvisi, homohan se oli. Ratkaisimme asian niin, että hän yhtyy ainostaan peräaukkooni, pimppa ei häntä kiinnosta :(

Vierailija
71/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvisi, homohan se oli. Ratkaisimme asian niin, että hän yhtyy ainostaan peräaukkooni, pimppa ei häntä kiinnosta :(

Luulen että miehellä on jotain muuta ongelmaa kuin esiaviollinen seksi... sitten kun olette naimisissa, niin hän keksii jonkin muun tekosyyn.

Vierailija
72/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..näinhän ennenvanhaankin on toimittu ja suhteetkin kestänyt kun tunnettu ihmisestä muutakin kun vain seksiin liittyvät asiat..

Ennenvanhaan pysyttiin naimisissa vaikka mies ois ollut perverssi vaimonhakkaaja.

Vierailija
73/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurja tilanne. Jos moinen sattuisi omalle kohdalle, en oikein tiedä miten suhtautuisin. Vaatisin ilman muuta miettimisaikaa ja valitettavasti voisi käydä niin, että suhde lopahtaisi. Ei välttämättä heti, sillä jaksaisin ehkä hetken olla kannustava, mutta itseni tuntien alkaisin pikku hiljaa kyseenalaistaa miehen "vakaumusta" ja vaatisin saada tarkan tiedon siitä, miksi hän on päättänyt säästää itseään avioliittoon, kun kyse ei kuitenkaan ole uskonnollisesta vakaumuksesta. Jossain vaiheessa erilaisuutemme takia päätyisimme varmasti eroon, etenkin jos mies ei edes suostuisi nukkumaan vieressäni!

En missään nimessä avioituisi tai edes muuttaisi yhteen miehen kanssa, jonka kanssa en olisi kokeillut seksin toimivuutta. Tylyä ehkä, mutta totta. Tsemppiä sinulle ap, ei käy kateeksi tilannettasi!

Vierailija
74/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mies häpeili pientä penistään. Ja pieni se todella oli, ei tuottanut mitään tyydytystä. En voi jatkaa suhdetta miehen kanssa, jonka penis on kuin katkarapu.

Vierailija
75/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kysyin jo aikaisemmin. Mutta kai se on sitten kysyttävä asiaa. Miten minä esitän kysymyksen, ettei loukaannu? Mies tulee luokseni puoli kahdeksan jälkeen, että siihen asti on aikaa miettiä "taktiikka".

ap

Vai eikö vehje pelaa... Jos seisoo, niin joku muu juttu on, jota häpeää. Voi olla, että ihan vaan pelkää että tulee niin nopeasti tms. pikku juttu.

Ja nuo jotka hössää että ei seksiä ennen avioliittoa: minä en ainakaan ottais sikaa säkissä. Kaikki normaalit ihmiset tietää, että seksuaalisuutta on hyvin erilaista, ja kaikkien kanssa ei vaan natsaa. Olis aika kamalaa tajuta olevansa naimisissa jonkun kanssa, jonka kanssa ei vaan se alue toimi. Ei kun avioerohakemusta kehiin... Mulle ainakin seksi on tärkeä osa suhdetta.

Vierailija
76/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellisia kommentit homosta ja huonosta tulevasta seksielämästä tässä tapauksessa. Itseä kovasti ällöttäisi (juntti)nainen jos kysyisi dorkamaisen suoraan, miksi jo ei panna? Kai sitä asiat muuten voi puhua?

Ihan helposti mies on neitsyt ja jännittää kovasti. Paras lääke on se, että sanot AP miehelle leikkimielisesti pilke kulmassa että nyt aletaan sekstaamaan MUTTA ei oo pakko mennä loppuun asti jos jännittää. Voi vaan vähän katsoa housuihin tms. Yleensä tuollainen purkaa jännitystä.

Vierailija
77/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ap on viettänyt ihanan yön...ja tulisi siitä tänne kertomaan :D

Vierailija
78/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin syy valttaa seksia on se etta olen ns. minuuttimuna. Laskee kummasti omaa motivaatiota koko homman suhteen se etta yhdynnassa laukeaa alta millisekunnin vaikka ei olisikaan mitenkaan superkiihottunut ja pussitkin olisi valmiiksi tyhjennetty, eli laukeaa vain. Aika kova paikka omalle miehisyydelle. Toisinaan ajattelee jopa etta vaihtaisi minuuttimunan aivan mielellaan sellaiseen 10cm tynkaan jollain kuitenkin voisi naisen tyydyttaa. Ongelmani ei johdu seksuaalisesta kokemattomuudesta ja millisekuntimiehet ovatkin taydellinen tabu. Muutamia kaltaisiani tunnel ja me olemme niita jotka ulkoisilta ja muiltakin ominaisuuksiltamme olemme sellaisia etta seksia on ns. tarjolla mutta itsekontrolli on hapean takin pidettava paalla.

Vierailija
79/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin syy valttaa seksia on se etta olen ns. minuuttimuna. Laskee kummasti omaa motivaatiota koko homman suhteen se etta yhdynnassa laukeaa alta millisekunnin vaikka ei olisikaan mitenkaan superkiihottunut ja pussitkin olisi valmiiksi tyhjennetty, eli laukeaa vain. Aika kova paikka omalle miehisyydelle. Toisinaan ajattelee jopa etta vaihtaisi minuuttimunan aivan mielellaan sellaiseen 10cm tynkaan jollain kuitenkin voisi naisen tyydyttaa. Ongelmani ei johdu seksuaalisesta kokemattomuudesta ja millisekuntimiehet ovatkin taydellinen tabu. Muutamia kaltaisiani tunnel ja me olemme niita jotka ulkoisilta ja muiltakin ominaisuuksiltamme olemme sellaisia etta seksia on ns. tarjolla mutta itsekontrolli on hapean takin pidettava paalla.

Alta millisekunnin, mitä se tarkoittaa käytännössä? Mulla on mies joka ei laukea ei sitten millään, ja usein haaveilen miehestä joka laukeaisi parissa minuutissa... En oikeasti kaipaa sitä jyys jyys jyystämistä ollenkaan. Parissa minuutissa laukeava mies ja vaikka sitten dildo avuksi olisi mulle todella hyvin kelpaava yhdistelmä.

Vierailija
80/116 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alta millisekunnin, mitä se tarkoittaa käytännössä? Mulla on mies joka ei laukea ei sitten millään, ja usein haaveilen miehestä joka laukeaisi parissa minuutissa... En oikeasti kaipaa sitä jyys jyys jyystämistä ollenkaan. Parissa minuutissa laukeava mies ja vaikka sitten dildo avuksi olisi mulle todella hyvin kelpaava yhdistelmä.

Se vaan kun osa miehestä voi refleksin omaisesti laueta esim. 5 sekunissa yhdynnässä.

2 minuuttia jo aika normi yhdyntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän