Heräsin krapulapäisssäni niin olen voittanut lotosta.
Kuus oikein ja kaksi kertaa neljä oikein. Kuudella saa 2040 euroa. Jumaleisson ei ole todellista kun just tarkisitin loton.
Kommentit (15)
Minä joskus mietin samaa skenaariota. Ensin olisin onneni kukkuloilla. Hetken päästä alkaisin miettimään, miten lähellä oli täysosuma ja taloudellinen riippumattomuus loppuiäksi. Sitten varmaan harmistuksessani vetäisin kännit.
Eli parempi vaan saada välillä niitä 4 oikein tuloksia.
Olin tiistaina laittanut 12 riviä lottoa.
No onnea! Itselläkin on voittoputki päällä. Olen voittanut kuukauden sisällä lotosta ja vakiosta 10, 2 ja 0,67euroa😄
43 kpl 6 oikein tuloksia näköjään. T; ap
Taas näitä. Kuinka paljon todellisuudessa voitit? Mitkä ovat pelimenosi? Voitin aikoinani päälle 30000 euroa mutta myöhemmin tajusin että pelimenoni ovat olleet sitäkin suuremmat.
peliriippuvainen
Se on voittajan tunne kun voittaa edes jotain Veikkauksen peleistä!
Kerroin tyttöystävälle voitosta myös. Saadaan matkakassaan rahaa. T: ap
Onnittelut! Kiva aloitus päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Minä joskus mietin samaa skenaariota. Ensin olisin onneni kukkuloilla. Hetken päästä alkaisin miettimään, miten lähellä oli täysosuma ja taloudellinen riippumattomuus loppuiäksi. Sitten varmaan harmistuksessani vetäisin kännit.
Mulle osui työttömänä 6 oikein varmaan jo 10 vuotta sitten. Voitin 1800 euroa ja joitain kymppejä päälle. Ensin olin onnessani voitosta ja sitten mietin kuinka lähellä oli miljoonat. Kaksi oli oikein ja jakoivat 10 miljoonaa. Jos olisin ollut kolmas niin 3, 3 miljoonaa riittäisi kyllä mulle. Oli niin lähellä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle osui työttömänä 6 oikein varmaan jo 10 vuotta sitten. Voitin 1800 euroa ja joitain kymppejä päälle. Ensin olin onnessani voitosta ja sitten mietin kuinka lähellä oli miljoonat. Kaksi oli oikein ja jakoivat 10 miljoonaa. Jos olisin ollut kolmas niin 3, 3 miljoonaa riittäisi kyllä mulle. Oli niin lähellä....
Kuus ja lisänumeron saaneita vasta harmittaakin. Etenkin silloin jos sattuu olemaan pieni voittosumma jaettavana niiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen voittanut 6 oikein ja todellakin harmitti lähellä ollut täysosuma. Kunnes laskeskelin että jos rivissä on kuusi oikein niin todennäköisyys saada seitsemäs oikein on alle 5%. Eli ei todellisuudessa lainkaan lähellä ollut päävoitto. Siitä se harmitus lieveni. Maksoin voitolla opintolainan pois ja vein tyttöystävän (nykyisin vaimo) pakettimatkalle.
Suuret onnentoivotukset! Kiva jouluraha.