Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sormuskeskustelujen innoittamana, onko paha, jos sormuksia ei saa riisuttua?

Vierailija
01.11.2011 |

Minulla on ne samat kolme sormusta (kihla, vihki, perintö) olleet jo yli 12 vuotta sormissani.

Tauotta. En saa niitä irti.

Onko se paha?

Taidan olla aika mauton kun en vaihtele sormuksia. Mutta noilla on minulle tunnearvoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, ettei joka päivä pidä sormuksia on eri asia kuin vaihtelu.

Vierailija
2/6 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sormukset irti pitäisi saada. Ihon, bakteerien ja verenkiennon vuoksi. Toistaalta, jos ne ovat sormessa jo 12 vuotta olleet ilmeisesti sen suuremmitta ongelmitta.

En tosin usko, että se tunnearvo poistuu vaikka sormukset välillä ottaisi irtikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos piikuhiljaa huomaamattasi lihot, tai sormesi muuten keräävät nestettä ja turpoavat, verenkierto häiriintyy. Hätä ei ole suuri, jos huomaat sen ajoissa ja käyt ammattitaitoisella kultasepällä katkaisemassa sormukset että saat ne pois. Mutta jos tuleekin hätätilanne, ei sairaanhoitohenkilöstöllä ole niin siistejä ja pikkutarkkoja välineitä, saatikka ammattisilmää katkaisupaikan valinnalle, joten sormuksille voi siinä tapauksessa käydä huonostikin. Ja kun niillä kuitenkin on mittaamaton määrä tunnearvoa, niin kyllä minä koittaisin välillä saada ne pois sormesta. Saahan ne sitten samantien takaisinkin...

Vierailija
4/6 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoteen pessyt käsiään kunnolla, siis myös sieltä sormusten alta, niin on kyllä oksettavaa. Ota nyt hyvänen aika käsienpesun ajaksi pois ja laita sitten takaisin. Meneehän sinne sormusten rakosiin nyt likaa.

Vierailija
5/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksien alla on paljon pöpöjä.

Vierailija
6/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoteen pessyt käsiään kunnolla, siis myös sieltä sormusten alta, niin on kyllä oksettavaa. Ota nyt hyvänen aika käsienpesun ajaksi pois ja laita sitten takaisin. Meneehän sinne sormusten rakosiin nyt likaa.

Pyörry nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi