Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka pian apteekin raskaustestit kertovat,
Kommentit (5)
eikös ne testit tehä sillon ku menkat on myöhässä tai sit aikasintaan sinä päivänä ku niiden pitäisi alkaa... mikä ihmeen kiire kaikilla on
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jo sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa. Minulla näytti jostain syystä vasta viikon päästä. Voi siis olla, että just se kierto, mistä on tullut raskaaksi, onkin ollut poikennut muutamalla päivällä normaalista, tai sitten hormonitasot nousee hitaasit.
2. tammikuuta tein positiivisen testin. Oireita oli jo aiemmin, mutta luulin saaneeni flunssan.
Alue: Aihe vapaa
se apteekin raskaustesti näytti positiivista kun menkat olivat viikon myöhässä.