Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalloinen pelko ja ahdistus ja en saa apua

Vierailija
08.08.2023 |

Multa otettiin opamox pois , syönyt 3 vuotta ja sain tilalle vaan antipsykoottia joka tuntuu et vain pahentaa oloa.

Mietin jatkuvasti liikaa ja en osaa rauhoittua.
Jos joku ohittaa autolla mut niin mietin onko se henkilökohtaista ja saatan miettiä sitä koko illan. Se raejuusto juttu vaivaa edelleen , söin raejuustoa ja menin kauppaan ja sanoin tutulle myyjälle moikka ja vaihdettiin pari sanaa mutta kotona huomasin että hampaissa on raejuustoa ja hävettää ihan hemmetisti että näkikö sen . Oon miettinyt tätä jo kuukauden ja välttelen myyjää ja käyn eri kaupassa.

Jos joku naapuri katsoo mua niin heti ajattelen että hän varmasti vihaa mua ja ei pidä musta. Liikenteessä jos joku katsoo autosta mietin miksi katsoo ja olen todella ruma. Siis en oikeasti ole mutta se siltä tuntuu ja tuntuu että kaikki nauravat mulle ja siksi oon vaan koirien kanssa sängyssä ja lenkillä mutta sielläkin tuntuu että kaikki haluavat pahaa. En tykkää enään ihmisistä ja pelottaa kaikki.

Opamoxin lopettamisen jälkeen en oikein muuta tee kun makaan sängyssä 24/7 ja käytän koiria ulkona .

Ihan hirvee olo.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon? Ainiin et pääse .

Uusi hallitus aikoo tuhota kaiken, ei täällä enään mt ongelmaiset selviä.

Vierailija
2/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon nainti ja känni perään, mielellään pidempi putki, jonka sitten päätät oikein kunnon seksisessioon, niin eipä masenna vähään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ocd tai skitsofrenia?

Vierailija
4/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. En osaa oikein auttaa mutta kolmen vuoden Opamoxin jälkeen kestää varmasti aika pitkään palautua, kun elimistö on tottunut lääkkeeseen.

Vierailija
5/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ocd tai skitsofrenia?

Skitsoaffektiivinen häiriö

Vierailija
6/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä siihen antipsykoottia määränneeseen tahoon ja kerro tämä mitä kerroit aloituksessasi. Ehkä lääkitystä voi säätää tai jotain.

Vierailija
7/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi, sosiaalisten tilanteiden pelko?

Vierailija
8/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi psykoottiselta kuulosta.

Vierailija
9/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ocd tai skitsofrenia?

Skitsofreniassa on konkreettisia harhoja, tuolla on vain ahdistus- ja pelkohäiriötä.

Vierailija
10/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni ja seksi auttaa ihan kaikkeen, vaikka hullut ei tähän konstiin uskokkaan. Käyttävät pameja ym. huumeita, mutta nuo on sentään reseptivapaita, eikä lopu kesken.

Vierailija
11/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tortilloja:)

Vierailija
12/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Opamoxia saisi lopettaa seinään! Ota yhteyttä lääkäriin!

Vierailija
13/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillisiä opamoxin vieroitusoireita.

Mä ehdotan, ap, että menet vielä asteen pidemmälle vainoharhaisuudessasi. Sen sijasta, että pelkäät että vihaako ne mua ja nauraako ne mulle, myönnä, että kyllä vihaa ja nauraa. (Siis siitä huolimatta, että nämä kaksi ei yleensä sovi yhteen). Tämän jälkeen kysyt itseltäsi rehellisesti, että no MITÄ SITTEN?

Tämä ratkaisee oikeasti kaiken, koska yksiselitteinen vastauhan on, että ei mitään. Sillä, vihaako tai nauraako ne sulle, ei ole mitään väliä. Ei yhtään mitään. Vihatkoon ja naurakoon.

Vierailija
14/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lääkäriä. Mene yksityiselle vastaanotolle.

Vierailija
15/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroitusoireet ei kestä ikuisesti.

Menikö sulla paljon Opamoxeja? Noihin tulee riippuvuus ja eroon pääsy on hankalaa joskus.

Ajan mittaan helpottaa.

Vierailija
16/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda lääkäriä. Mene yksityiselle vastaanotolle.

Monet lääkärit ei aloita tai jatka muualla aloitettua hoitoa.

Resepti pitäisi uusia aina yksityisellä jatkossa, jos sieltä sen saa.

Vierailija
17/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
18/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on lääkkeessä joka pahentaa oloa. Pitäisikö se olla jokin muu. Tai vieroittautua väärästä. Nuorena on ihan normaalia miettiä ja pohtia, vaikka ehkä joskus on joku pakkomielle. Jospa saat vielä ahdistuksen pois.

Vierailija
19/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetettiinko opamox hiljalleen vähentäen vai kerralla pois?

Vierailija
20/21 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että nämä ovat lääkkeen lopettamisen tyypillisiä oireita, mutta minulla on noita jatkuvasti, enkä ole millään tapaa lääkitty eikä minulla on mitään diagnoosia. Joten enä yhdistäisi noita välttämättä lääkkeeseen.

Kamalaksi on ap elämäsi nyt päässyt. Toivon, että saat apua. Omat oireeni johtuvat liian vähäisestä sosiaalisesta kanssakäymisestä, ja tällaiset oireet luonnollisesti laittavat ihmisen entisestään karttelemaan sosiaalisia kontakteja ja noidankehä on valmis.

Aloita sillä, että nyt tiedosta, kun ulkopuolinen sanoo, että sinulla ei ollut raejuustoa hampaissa. Jos vaikka olisi ollutkin (mutta ei ollut), se on niin pieni sosiaalinen kämmi, että se ei ole sitä lainkaan. Jos näkisit ihmisellä raejuustoa hampaassa, pitäisitkö oikeutettuna, että hän tästä lähtien karttelee sinua? Pitäisit sitä kohtuuttomana, ja ehkä vähän loukkaavanakin sinua kohtaan. Eli eliminoi tuo huoli listaltasi pois.

Olet hillittömän epävarma itsesi suhteen. Mitä normaaleinkin ihminen voi mennä tuohon tilaan. Ehkä siksi, että ympärilläsi ei ole ketään vuorovaikuttamassa niin, että saisit niitä normaaleja normaaliuden kokemuksia, joita jokainen saa, kun on muiden kanssa tekemisissä? Se kaikki normaalius on sinussa. Se vain ei pääse nyt näkösälle, kun ei ole ketään, jonka kanssa olla normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi