81% pukeutuu kotiverkkareihin??? apua
MIKSI? Mä oon aina luullu et se on jotain legendaa. En ole onneks kuin kerran nähny yhden kaverini verkkareissa muualla kuin lenkkipolulla. En vois kuvitellakaan että olisin kotona jotenkin huonommissa vaatteissa kuin ihmisten ilmoilla. Huh huh. Miksi niin moni ei panosta itseensä?
Kommentit (109)
pukeutunut vimpan päälle. Meikkaan myös joka päivä ja laitan hiukseni. Verkkareita, collareita tms. en edes omista t-paidoista puhumattakaan.
Minä tykkään pukeutua nätisti ja olla huoliteltu vaikka kotiäiti olenkin.
Missäs vermeissä sä urheilet, lenkkeilet ja jumppaat?
Verkkareita, collareita tms. en edes omista t-paidoista puhumattakaan.
.
tuo vastaaja, mutta ei minullakaan ole verkkaireita enkä jumppaa t-paidoissa.
En tosin käy jumpissa vaan tanssitunneilla ja juoksen. Lenkillä käytän juoksupaitoja ja juoksutrikoita, tanssitunnilla treenitoppeja, hotpantseja, tanssitrikoita. Miksi ihmeessä käyttäisin epämukavia ja hiostavia verkkareita ja t-paitoja?
Kotona käytän siistejä, kauniita ja yhteensopivia yleensä trikoisia housuja, hameita, paitoja tai mekkoja.
Kaiken lisäksi niissä oli reikä. Mä tykkään pukeutua farkkuihin tms. myös kotona, mutta mulla on kotifarkut erikseen.
pukeutunut vimpan päälle. Meikkaan myös joka päivä ja laitan hiukseni. Verkkareita, collareita tms. en edes omista t-paidoista puhumattakaan.
Minä tykkään pukeutua nätisti ja olla huoliteltu vaikka kotiäiti olenkin.
Eli olen sohvaperuna. Yhdet lenkkarit ja niitä käytän sitten kun lähdetään muksujen kanssa vaikka metsään.
kun pukeudun kotona yleensä johonkin nättiin pikkuiseen trikoiseen minimekkoon tai trikoisiin hotpantseihin ja toppiin? Laitoin itseni tuohon "korkeintaan alusvaatteisiin" kohtaan. Ei kuitenkaan sovi noihin verkkareihinkaan mielestäni..
Farkuthan on eräänlainen uniformu
Mutta kyllä ne minusta ihan housuilta näyttävät!
En näe mitään syytä riisua normaalit vaatteet ja pukeutua johonkin oloasuun ja sitten kohta taas vaihtaa kauppaa varten jne. Ihan älytöntä ajan ja energian tuhlausta olis moinen! Toki jos olen jossain juhlavaatteissa ollut niin vaihdan tavallisen farkut vaikka jalkaan mutta mitään "oloasua" tai edes verkkareita mulla ei edes ole. En ole koskaan tarvinnut. Lenkkeilyä en harrasta ja jumpassa käytän jumppaan tarkoitettuja capreja.
Kyllä mä tykkään vaihtaa työvaatteet pois, ulkohommissa ja -leikeissä ei tarvitse sitten niin varoa.
polvipussiset kollarit kotikäytössä. Kaverina t-paita tai pitkähihainen trikoopaita tai keskitalvella joku parhaat päivänsä nähnyt neule. Mulla on useimmiten mustat leggarit tai mustat kollarit myös. Yläosassa jotain samanlaista kuin miehellä.
Ja todellakin, ensimmäisenä kotona mennään vaihtamaan vaatteet. Ei edes kauppakassia tee mieli purkaa ennen kuin on lösähtänyt kotivaatteisiin. Niin, ja mä en käytä rintsikoitakaan kotioloissa. Otan nekin heti pois. Rinnat suhteellisen napakat B-C ja ikääkin jo 40, mutta ei ne pahasti roiku vaan ehkä paras kroppani osa, vaikka olen tosiaan ilman rintaliivejä ollut koko aikuisiän kotona.
"Joudun" pukeutumaan töissä joka päivä jakkupukuun, joten todellakin vaihdan vaatteet kun tulen kotiin. Minun kotivaatteet on collegehousut ja joku neuletakki/neule, ja voitteko kuvitella voin ihan hyvin lähteä näissä vaatteissa kauppaan, kirjastoon tai lenkille.