Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

81% pukeutuu kotiverkkareihin??? apua

Vierailija
31.10.2011 |

MIKSI? Mä oon aina luullu et se on jotain legendaa. En ole onneks kuin kerran nähny yhden kaverini verkkareissa muualla kuin lenkkipolulla. En vois kuvitellakaan että olisin kotona jotenkin huonommissa vaatteissa kuin ihmisten ilmoilla. Huh huh. Miksi niin moni ei panosta itseensä?

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun käyn erään kaverini luona kylässä, tämä hengailee sukkahousuissa. Sellaisissa kiusallisen ohuissa, eikä ne ole edes verhottu mitenkään kauniisiin sääriin...

Vierailija
2/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä tullessa vaihdan kotivaatteet päälle ja niillä menen myöhemmin koiran kanssa kävelylle/ käytän harrastuksiin siirtyessä. Miksi pitäisi koko ajan vaihtaa vaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joustavia housuja, eli esim. siistit "joogacaprit" tai velourhousut sekä paitana T-paita tai jokin sellainen pitkähihainen, jota en ihan ekana laittaisi töihin päälle, eli vähän nyppyyntynyt tai väri haalistunut, muttei mitään rupuvaatteita. Minusta tuo kotiverkkarit-kohta tarkoittaa sitä, että kotiin tullessaan vaihtaa farkut ja ykköspaidan veks ja laittaa jotain rennompaa päälle.

Vierailija
4/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

velourhousuja :D

Varsinkin, jos on sellainen päivä, ettei ole menoa yhtään minnekään, eikä ole kiire pukea aamulla, niin vetäisen vain noi rennommat olohousut sitten jalkaan yöpaidan kaveriksi.

Vierailija
5/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me miehen kans molemmat vaihdetaan työpäivän jälkeen kun kotiin ollaan päästy niin kotihousut (eli lökärit) jalkaan ja sit joku rento t-paita. Mun mielestä on kyl kivempi lapsen kans leikkiä ja tehdä ruokaa yms. .vaatteissa joissa on rento olla ja ei oo niin väliäkään vaikka likastuisi. Toki vaihdan esim. farkut jalkaan jos lähen vielä illalla käymään kaupas

Vierailija
6/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään collegeja eikä veloureita eikä trikoita. Mulla on aina farkut paitsi lenkillä. Jos ulkona on pakkasta ja pitää olla sukkahousut farkkujen alla, niin sitten riisun sisällä farkut ja laitan hameen päälle.

Vierailija
7/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä riisua normaalit vaatteet ja pukeutua johonkin oloasuun ja sitten kohta taas vaihtaa kauppaa varten jne. Ihan älytöntä ajan ja energian tuhlausta olis moinen! Toki jos olen jossain juhlavaatteissa ollut niin vaihdan tavallisen farkut vaikka jalkaan mutta mitään "oloasua" tai edes verkkareita mulla ei edes ole. En ole koskaan tarvinnut. Lenkkeilyä en harrasta ja jumpassa käytän jumppaan tarkoitettuja capreja.

Vierailija
8/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tullessa vaihdan kuitenkin rennompiin. Käytän sellaisia "joogacapreja" tai jotain vanhoja lökäreitä. En halua olla farkuissa aamusta iltaan.

Vierailija
9/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuu 8h töissä farkuissa niin ei huvita kyllä kotona niitä enää pitää...enkä tosiaan vaihda olohousuja muihin sen takia että menen esim. kauppaan. onneksi ei kotona tarvii esittää hienompaa kuin onkaan...

Vierailija
10/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos. Mutta muuten en kyllä erikseen rupea vaihtamaan vaatteita kotiin tullessa.

Niin ja jos käyn suihkussa,vedän ne verkkarit jalkaan,siis jos en ole mihinkään menossa.

Vierailija
11/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuthan on mitä rennoin vaate, sekä miehillä että naisilla.

Vierailija
12/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat minun kotiasuni. Ymmärrettävistä syistä en avaa ovea yllätysvieraille.

Kun lähden ulos vaikka kauppaan, meikkaan ja pukeudun ehjiin, siistiin vaatteisiin. Olen erottanut kotivaatteet muista vaatteista niin kauan kuin muistan.

Vierailija
13/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuu 8h töissä farkuissa niin ei huvita kyllä kotona niitä enää pitää...enkä tosiaan vaihda olohousuja muihin sen takia että menen esim. kauppaan. onneksi ei kotona tarvii esittää hienompaa kuin onkaan...

No farkuissa ei kyllä mitään hienoa ole... ! :)

Vierailija
14/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tullessa vaihdan kuitenkin rennompiin. Käytän sellaisia "joogacapreja" tai jotain vanhoja lökäreitä. En halua olla farkuissa aamusta iltaan.

Kaupassa käyn kotimatkalla (eli ennen kotivaatteita) ja lenkillä käytän lenkkivaatteita, en hiostavia verkkareita.

Vierailija
15/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä on juoksutrikoot tai juoksushotsit. Ei kai kukaan verkkareilla juokse?

Kotona käytän mitä sattuu. Saatan jopa joskus pitää yöpukupäivänkin. Ihanaa.

Vierailija
16/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona mulla on sellaisia kivoja vapaa-ajan housuja, capripituisia pääasiassa. Ja joskus sellaiset joogahousut. Töissä saan olla ihan tarpeeksi jakkupuvussa, eipä tulisi mieleenkään ruveta se päällä vielä kotona kokkailemaan ja oleskelemaan...

Vierailija
17/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla työvaatteissa kotona? Työvaatteisiin vähän panostaa, eli ne ovat kalliimpia ja niitä toivoo käyttävänsä pitkään. En ymmärrä miksi pitäisi kotona pitää esim. kallista villaneuletta päällä, koska jos siihen ruokaa tehdessä joku ketsuppitahra pinttyy niin se on sitten siinä. Samoin ei tarvtse varoa kun riisuu lapsen kuraisia vaatteita tmv.

Töissä vaatteet eivät samaan tapaan likaannu vert. kotona, ja itse ainakin haluan ottaa rennosti kotona niin ettei tarvitse jokaista pikku tahraa varoa. Ja kotiverkkarit eivät välttämättä ole mitkään "verkkarit", kyllä itsekin olen pyjamahousuissa tai pitkiksissa kotona, mutta usein on myös farkut tai hame ja sukkahousut. Eli ei mitään kamalaa rönttävaatetta, mutta ei ihan niitä uusimpia/parhaimpiakaan päällä.

Ja jos vaikka maalaa lasten kanssa, niin silloin joku vanha kulahtanut t-paita hyvä valinta, koska saattaa olla aika maalissa kun lopetellaan :)

Vierailija
18/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät ne kotona säily puhtaina. Siis osa sitä rentoutta on se, ettei tarvitse varoa vaatteita. Kotihousujen peittyminen puuroon tai tahmeisiin riisikökkäreisiin ei ole mikään kauhistus, mutta jos päällä ovat huomiset työhousut, ei ole mikään hupi rapsutella kuivunutta paskaa niistä irti. :) Rento ei minulle tarkoita mitään reikäisiä polvipussihousuja, vaan siistejä, joustavia vaatteita, joita ei tarvitse varoa.

Lisäksi kotivaatteisiin vaihtaiminen on henkinen juttu: nyt olen tässä, en ole lähdössä mihinkään, työpäivä on ohi.

Vierailija
19/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäni opittu juttu :) nykyään vaihan joustaviin housuihin.. ennen olin aina farkuissa..

Vierailija
20/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdan työvaatteeni mukavimpiin mahdollisiin vetimiin. Tällä hetkellä käytössä on H&M:n pyjamahousut ja muutama noin 10 vuotta vanha t-paita.

Mies ei ole sen parempi, hänen kotiverkkarinsa ovat varmaankin vähintään 15 vuotta vanhat, ja niissä on monta reikää.

Minusta tuo on itsensä satsaamista jos mikä - olla rennosti ja mukavasti omassa kodissa.