Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

81% pukeutuu kotiverkkareihin??? apua

Vierailija
31.10.2011 |

MIKSI? Mä oon aina luullu et se on jotain legendaa. En ole onneks kuin kerran nähny yhden kaverini verkkareissa muualla kuin lenkkipolulla. En vois kuvitellakaan että olisin kotona jotenkin huonommissa vaatteissa kuin ihmisten ilmoilla. Huh huh. Miksi niin moni ei panosta itseensä?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni tuntuu ajattelevan, että verkkarit on yhtä kuin ne "oikeat verkkarit", siis sellaiset keinokuituiset sähköstävät verkkakankaiset, pahimmassa tapauksessa ne 20v takaiset nappiverkkarit..

Mulle "verkkarit" on yhtä kuin mukavat housut. Nyt istun tässä Hugon mustat trikohousut jalassa. Todella nolot verkkarit. Not.

tai collegehousut, tai velourhousut, tai mitkä vaan kuminauhavyötäröiset kotiin tarkoitetut lötköilyvermeet, jotka ovat mukavaa joustavaa materiaalia. Nytkin sanoisin että verkkarit, jos joku kýsyisi, että mitä sulla on päällä. Tosiasiassa taitaa olla jotkut McKinleyn villapohjasukat, harmaat trikoot ja punainen ohutta fleeceä oleva McKinleyn pusero. Minusta se on sama, kuin verkkarit, eli ihmisten ilmoille en menis :)

Vierailija
82/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 25-30 -vuotiaana tajusin, että kotiverskat on ykköset ja päälle ne työhousut menee vaan polvipusseille ja pesuväli tihenee. Saisi pestä joka päivä, jos illankin pitää. Nyt voi hyvin käyttää ainakin 2-3 päivää samoja farkkuja, joskus viikonkin.

Ja mulla on ihan kamalia college-housuja, jazz-housuja, kesällä leggareita ja päällä t-paita tai college. Rakastan näitä vaatteita. Mieskin käyttää samanlaisia kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvät päällä. Mulla on parit vähän siistimmät verkkarit, eli siin jotku merkit, olisiko toinen adidas ja toinen mikä lie. Toisessa on jotain metallirinkuloita ja ylimääräisiä taskuja. Ne olivat ex-miehen mielestä vieläpä kiihottavat.

Kyllä kehtaan vallan hyvin vastaanottaa vieraita tai piipahtaa lähikaupassa. Olen kyllä luonteeltanikin sellainen, että turha hössötys ulkonäön suhteen on turhaa. Olen kyllä aika hyvännäköinen eli kai mulla on sitten varaakin tähän. En esim meikkaa aina, ikää jo kuitenkin 44. Että ihan luomuna menään usein. Jos joku pyörtyy kauhusta, niin on sekin ok. Laittakoot sitten itteään minunkin edestä.

Vierailija
84/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että farkkuja en käytä ikinä missään. Mun mielestä ne eivät ole riittävän pukeutuneet meillä töissä asiantuntijatiimin päällikkönä, kotona en niitä Todellakaan käytä, ja vapaa-ajalla ne eivät vaan ole mun käsitys kivannäköisestä vaatteesta. Joten - ei yksiäkään farkkuja kaapissa ;) suomalaisten farkkuinnostus on kyllä hurjaa, ne ovat tosiaan monen mielestä sopiva asuste kotiin, töihin, ravintolaan, hautajaisiin, kauppareissulle, työhaastatteluun.. mun mielestä ei.

Aloittaja on muuten vähän hukassa, aika harva käyttää mitään reikäverskoja silloin kun on vieraita kylässä... Mun yhdet suosikit on myös HM:n pyjamahousut, ne on aivan ihanat mutta niistä on pakko pian luopua, kun haarojen reikä on repeytynyt jo liian suureksi, harmittaa kun ovat niin ihanan pehmeät. On mulla odottamassa parit joogacaprit tai mitkä lie mutta ne on liian ihonmyötäiset ollakseen täydellisen rentoutuksen lähde.

vaihdan työvaatteeni mukavimpiin mahdollisiin vetimiin. Tällä hetkellä käytössä on H&M:n pyjamahousut ja muutama noin 10 vuotta vanha t-paita.

Mies ei ole sen parempi, hänen kotiverkkarinsa ovat varmaankin vähintään 15 vuotta vanhat, ja niissä on monta reikää.

Minusta tuo on itsensä satsaamista jos mikä - olla rennosti ja mukavasti omassa kodissa.

Vierailija
85/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käytän myös MÖKKIvaatteita. Ne ovat niitä, joita ei enää kotonakaan käytä, osa suoraan 90-luvulta.

Vierailija
86/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä se käy kaupassa ja leikkii lapsen kanssa pihalla.

Kotona kulkee kalsareissa.

On niitä muitakin miehiä joilla on vain yksi asu.

Vierailija
87/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käytän myös MÖKKIvaatteita. Ne ovat niitä, joita ei enää kotonakaan käytä, osa suoraan 90-luvulta.

Maalitahrainen fleecetakki 90-luvulta ja reikäiset lökärit, kesällä roikkuvat ja likaiset reisitaskushortsit.

Ja töissä toimihenkilönä puhtaissa ja istuvissa vaatteissa :)

Vierailija
88/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kulkee aina hameessa tai mekossa? Noi vaihtoehdot on ihan typerät.

Mulla on kyllä erikseen ikäänkuin kotimekot/hameet, mutta ei nekään mitään nukkavieruja ole.

Vierailija
89/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeesti kiinnostaa mitä toisilla on kotona yllään? Mulla oli loppuraskaudesta usein pelkät pikkuhousut, repikää siitä.

Vierailija
90/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitinä ollessani varsinkin verkkarit oli jalassa aina kun ei tarttenut mihinkään mennä. Ja kyllä sitä nytkin, heti kun kotiin pääsee vaihtaa rennot kotivaatteet päälle.

Itse en suostu käyttämään farkkuja juuri ollenkaan, eivät vain tunnu mukavilta jaloissa. Rennoissa housuissa kotona olo tuntuu rennolta :) Ja eipä sillä väliä mille kotosalla näyttää itselleen ja lapsilleen.

Vierailija
91/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset ultrasöpöt persuuksista ja polvista löpöttävät pinkki-raidalliset kammotukset. Varmaan sanakirjaesimerkki seksintappajista.

Ihan helkkarin mukavat. Tulisin töihinkin noissa vetimissä jos vaan ilkeäisin. Ehkä vielä joku päivä..

Vierailija
92/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutteivat halua häiritä farkkuihmisiä ja tahtovat säilyttää tietynlaisen tyylikkyyden ja kosketuksen länteen: Action Jeans <a href="http://farm4.static.flickr.com/3241/2514378731_dc1b473b3b.jpg" alt="http://farm4.static.flickr.com/3241/2514378731_dc1b473b3b.jpg">http://farm4.static.flickr.com/3241/2514378731_dc1b473b3b.jpg</a&gt; <a href="http://29.media.tumblr.com/tumblr_lfm5jgIxUr1qazvjlo1_500.jpg" alt="http://29.media.tumblr.com/tumblr_lfm5jgIxUr1qazvjlo1_500.jpg">http://29.media.tumblr.com/tumblr_lfm5jgIxUr1qazvjlo1_500.jpg</a&gt; Lopettakaa se jooga college-asuissanne heti! Joogatkaa ja tervehtikää aurinkoa lännen malliin.

Vierailija
93/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran hienoja vaatteita että kotona en viitsi niitä pitää ettei niihin tule mitään ylimääräisiä tahroja.

Kotivaatteet on kätevät kun jos vaikka leipoo tms niin ei tarvitse varoa jos vaatteet likaantuu ja on helppo mennä ulos vaikka haravoimaan, harvemmin sitä haravoi hameessa ja korkkareissa.

Miehellä taas niin paskainen työ että ei voi työvaatteissa olla kotona vaan pakko vaihtaa puhtaat vaatteet päälle kotiin tullessa.

Vierailija
94/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI? Huh huh. Miksi niin moni ei panosta itseensä?

Herää kysymys, miksi sinä et. Tai anna olla, ei mua oikeasti kiinnosta.

En anna olla Vaan vastaan että panostan kauneuteen, en mukavuuteen. Mukavuus ja varsinkin rentous on ihan yliarvostettuja. Jos on kaunis ja ympärillä kauneutta, rentoutuu sitä ihan luonnostaan.

Esim. on kiva katsoa lehdestä sellaisia sisustuksia, missä sisustuslehdetkin on kauniisti suorassa kulmassa pöydänreunan suhteen, mutta kun sellaisen keskelle joutuu, alkaa heti jännittyä, ettei vaan sotkisi sitä ihanaa harmoniaa.

t. Collarihousuhiippari (ei reikiä tällä kertaa)

Vierailija
95/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. oloasuja.

Vierailija
96/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että ne likaantuvat (esim. tiskejä laittaessa roiskuu aina vahingossa jotain, perunoiden pesusta puhumattakaan!).

Ja vaikka minulla onkin ihan oikeain kokoisia vaatteita, niin sen verran ne aina kiristää, tai tuntuu muuten vaan "ahdistavilta", että mieluummin laitan jotain muuta päälle.

Tuntuu ihan hullulta jo pelkkä ajatus siitä, että imuroisin villakankaisessa hameessa=)

Kyllä ne "kotipöksytkin" voi olla ihan siistejä=) Ja ei, en mene ne päällä ulos, enkä pidä niitä, jos tulee vieraita.

Vierailija
97/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuthan on eräänlainen uniformu eivätkä todellakaan sovi rentoiluun. Meillä ollaan kotona verkkareissa ja monesti myös ihan alusvaatteisillaan.

Vierailija
98/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän odotustreggingsejä. huippumukavat päällä ja hyvännäköiset.

Vierailija
99/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutunut vimpan päälle. Meikkaan myös joka päivä ja laitan hiukseni. Verkkareita, collareita tms. en edes omista t-paidoista puhumattakaan.

Minä tykkään pukeutua nätisti ja olla huoliteltu vaikka kotiäiti olenkin.

Vierailija
100/109 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan nättejä kotiasuja. Mulle on kotona tärkeintä mukavuus ja se, ettei vaatteita tartte varoa.

Ei ole kivaa, jos ketsuppia lirahtaa silkkineuleelle. Enkä mä oikein pysty kotoisasti sohvalla loikoilemaan jakkupuvussani iltasella. :)