Olin taas huonokäytöksinen ja jään ilman seksiä. Hyvästi vauvanyritys :(
Näemme mieheni kanssa vain viikonloppuisin, hän on viikot toisella paikkakunnalla.
Hän tuli jälleen eilen kotiin.
Yritin kiehnätä hänen kyljessään, mutta hän sanoi olevansa juuri syönyt, ja väsynyt jne.
Suutuin, kun käsitin hänen taas torjuvan minut (edellisenä viikonloppuna jäi sekstailut yhteen kertaan, kun toisena päivänä yritin lähestyä, hän oli kuulemma syönyt liikaa, ettei voinut).
Eli riita oli valmis.
Tänään sama homma, kun yritin taas lämmitellä miestäni johonkin toimintaan. Hän sanoi, että myöhemmin, hänellä oli kuulemma huono olo.
Tärppipäivät käsillä, ja taas saan pettyä, kun en saa miestä houkuteltua mihinkään toimintaan.
Kommentit (25)
Ihme panttaamista. Kerrot miehelle, että jos hän haluaa vauvan, niin nyt pitää panna, tai sitten menee taas seuraavalle kuulle yritys. Jos mies haluaa lapsen, hän panee sua vaikka väkisellä.
Me tehdään tässä just kolmatta vauvaa ja viime kuussa ovulaation aikaan naurettiin miehen kanssa kippurassa sängyssä, kun kumpaakaan ei huvittanut, miehellä ei meinannut seisoa ja muutenkin oltiin väsyneitä ja vähän kipeitäkin molemmat. Mutta saatiin peli toimimaan ja siemenet sisään :D Sitten joku toinen kerta on upeaa rakastelua, se oli pakkopano ;)
Vauvan tulon jälkeen se seksi vähenee taas, joten paljonko seksiä saat sitten kun olette lapsiperhe? Ja sitten olet "sidottu" mieheen lopun ikäsi ja erota ei mielellään voi kun on se lapsikin.
No ap sanoi jo jossain viestissään ettei halua seksiä (usein) vaan vauvan. Mies on siis vain siittäjä, kun on tehtävänsä täyttänyt ei varmaan enää tarvitsekaan sekstailla.
Mies ei taida olla vielä valmis vauvaan
jo kolmekymppinen aviopari, joten ei tässä enää voi odotella.
Iän vuoksi minulla on kovasti paineita lapsen hankkimiseen, ja miehen käytös ja aloitteettomuss seksiin saa minut agressiiviseksi.
Ap
Niin, parasta aloittaa se yritys nyt, siihen voi mennä vuosia ennenkuin tärppää. Sitä helposti ajattelee että vauva tulee tuosta noin vaan, mutta ei se aina mene niin.
on takana tänä vuonna vain kolme yrityskiertoa, mutta ajoitukset eivät välttämättä ole silloin edes olleet kohdallaan em. syistä johtuen. Yritystä on ollut vähän miehen työmatkojen vuoksi, jolloin emme ole nähneet ollenkaan.
Tulin 10 kk sitten raskaaksi kertalaakista, mutta se raskaus meni kesken.
Ahdistaa kun seksielämä on lähes kokonaan minun harteillani. Mies haluaa lähinnä krapulassa ja humalassa.
Ap
Mies ei taida olla vielä valmis vauvaan
jo kolmekymppinen aviopari, joten ei tässä enää voi odotella. Iän vuoksi minulla on kovasti paineita lapsen hankkimiseen, ja miehen käytös ja aloitteettomuss seksiin saa minut agressiiviseksi. Ap
Niin, parasta aloittaa se yritys nyt, siihen voi mennä vuosia ennenkuin tärppää. Sitä helposti ajattelee että vauva tulee tuosta noin vaan, mutta ei se aina mene niin.
on takana tänä vuonna vain kolme yrityskiertoa, mutta ajoitukset eivät välttämättä ole silloin edes olleet kohdallaan em. syistä johtuen. Yritystä on ollut vähän miehen työmatkojen vuoksi, jolloin emme ole nähneet ollenkaan. Tulin 10 kk sitten raskaaksi kertalaakista, mutta se raskaus meni kesken. Ahdistaa kun seksielämä on lähes kokonaan minun harteillani. Mies haluaa lähinnä krapulassa ja humalassa. Ap
Hätä ei lue lakia.
Itse kyllä kertoisin miehelle, että nyt olis otollinen aika kuukaudesta.
Sitä ei tiedä ikinä, tuleeko vauva nopeasti vai hitaasti 20-30-vuotiaana vai 30-40-vuotiaana vai vasta sen jälkeen... Mielestäni ei kannata ahdistua ihmisten luomista ikäpaineista (esim. "35 v on liian vanha") ja alkaa panikoida. 30-vuotias on vielä nuori ja toivoa on varmasti vielä monta vuotta.