Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin taas huonokäytöksinen ja jään ilman seksiä. Hyvästi vauvanyritys :(

Vierailija
29.10.2011 |

Näemme mieheni kanssa vain viikonloppuisin, hän on viikot toisella paikkakunnalla.

Hän tuli jälleen eilen kotiin.

Yritin kiehnätä hänen kyljessään, mutta hän sanoi olevansa juuri syönyt, ja väsynyt jne.

Suutuin, kun käsitin hänen taas torjuvan minut (edellisenä viikonloppuna jäi sekstailut yhteen kertaan, kun toisena päivänä yritin lähestyä, hän oli kuulemma syönyt liikaa, ettei voinut).

Eli riita oli valmis.

Tänään sama homma, kun yritin taas lämmitellä miestäni johonkin toimintaan. Hän sanoi, että myöhemmin, hänellä oli kuulemma huono olo.

Tärppipäivät käsillä, ja taas saan pettyä, kun en saa miestä houkuteltua mihinkään toimintaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme panttaamista. Kerrot miehelle, että jos hän haluaa vauvan, niin nyt pitää panna, tai sitten menee taas seuraavalle kuulle yritys. Jos mies haluaa lapsen, hän panee sua vaikka väkisellä.

Me tehdään tässä just kolmatta vauvaa ja viime kuussa ovulaation aikaan naurettiin miehen kanssa kippurassa sängyssä, kun kumpaakaan ei huvittanut, miehellä ei meinannut seisoa ja muutenkin oltiin väsyneitä ja vähän kipeitäkin molemmat. Mutta saatiin peli toimimaan ja siemenet sisään :D Sitten joku toinen kerta on upeaa rakastelua, se oli pakkopano ;)

Ja mä kun oon alkanut melkein luulla, että mun mies ei edes halua lasta, kun sillä ei koskaan meinaa alkaa kunnolla seisomaan silloin, jos oon erehtynyt sanomaan ennakkoon, et nyt ois hyvä hetki, kun mulla ois ovis.

Mistähän tuokin nyt sitte johtuu, kun muulloin sillä kyllä "jöpöttää" ja on kimpussa liiankin kanssa?

Vierailija
2/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottaisit mieheltäsi suihin tai runkkaisit ja sitten loppuvaiheessa ottaisit vaan spermat sisääsi? mies saisi vaan olla ja maata jos väsyttää. näin tulisi ainakin ovis hyödynnettyä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota ero ja hanki normihaluinen mies.10 VUODEN PÄÄSTÄ HALUAT TODELLA PALJON KUN AKTIIVISIN AIKA ALKAA SEKSUAALISESTI.SITTEN VAIHTOEHTONA ON OTTAA NUORI RAKASTAJA TAI OLLA ILMAN...MÄ TEIN TON EKAN.. ;)

Vierailija
4/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota ero ja hanki normihaluinen mies.10 VUODEN PÄÄSTÄ HALUAT TODELLA PALJON KUN AKTIIVISIN AIKA ALKAA SEKSUAALISESTI.SITTEN VAIHTOEHTONA ON OTTAA NUORI RAKASTAJA TAI OLLA ILMAN...MÄ TEIN TON EKAN.. ;)

Kuka sen normin määrittää? Joillain se on kerran viikossa ja jollain toisilla taas valmius alkaa tikkamaan 24/7.

Jotkut miehet taas ei halua edes tietää, milloin vaimolla ovis, kun niille iskee jo suorituspaineet, niinkuin tuossa edempänäkin kerrottiin. Jos mies on muuten hyvä ja seksin määrä aikaisemmin tyydyttänyt molempia, kuten ap tuolla kertoi, niin miksi vaihtaa?

Vierailija
5/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miehesi ei halua vauvaa

- Miehesi ei halua vauvaa sinun kanssasi

- Miehelläsi on toinen nainen

- Miehesi on oikeasti homo

Olen pahoillani, mutta kyllä normi mies panna puksuttelisi, eikä ainakaan selittäisi jatkuvaa haluttomuuttaan tuollaisilla tekosyillä.

Kysypäs nyt mieheltäsi, että mikä näistä vaihtoehdoista pätee.

Jos hän rakastaisi sinua ja haluaisi sinun kanssasi lapsen, niin kyllä hän myös sekstaisi kanssasi.

Olen pahoillani.

Vierailija
6/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta se on meilläkin.

tosin nyt ei yritetä lasta,mutta kuus vuotta ollut tahtia kerran kahessa/kolmen kuukauden välein,joten ymmärrän pettymyksesi.

Vierailija
7/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottaa varmaan jotenkin paineita tuosta vauvajutusta. Meillä mies aivan aidosti tahtoo vauvaa, ja yleensä ryhtyy hommiinkin, kun kerron oviksesta. Mutta joskus on kyllä ollut nihkeempääkin. Välillä tuntuu, että vonkaamalla ei kyllä heru mitään. Meillä mies haluaa selkeästi päättää seksistä, eli sanella sen milloin sekstaillaan.

Olen todennut, että kaikkein parhaiten irtoaa, kun laittaa itsensä tosi nätiksi, mutta ei mitään liian sexy vaatteita, ettei mies huomaa takaa-ajatuksia. Sitten asenne pitää olla vähän sellainen, että "en mä sulle anna". Eli ei saa näyttää omaa innostustaan, mutta ei saa toisaalta olla liian torjuvakaan. Yleensä tällä saan miehen vonkaamaan. :) Toivottavasti tästä olisi apua. Plussatuulia! :)

Vierailija
8/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ruoansulatusvaivoja ja tuntui, että ihan just tulee ylös. Tätä jatkui pari vuotta ja sen jälkeen ei mies ole tehnyt aloitteita. En kyllä muista niitä olleen suuremmin tuonakaan aikana, mutta ehkä hän sentään vähän yritti.

Näille, jotka väittävät, ettei miestä kiinnosta joko ap tai vauva, sanoisin teidän erehtyvän. Jos ap yrittää sattumalta aina juuri silloin, kun toisella on ruoansulatuksen takia tosi epämukava olo, niin ei ihme, jos ei tee mieli.

Kokeile, ap, seurata, milloin mies syö ja tehdä aloite vähän eri aikaan vuorokaudesta. Ja kovasti kärsivällisyyttä, kyllä se ottaa pattiin, jos aina torjutaan, mutta miehelläsi voi hyvinkin olla niin huono olo, ettei yhtään tee mieli. Kokeile vielä uudelleen tänä viikonloppuna, ehkä sittenkin onnistuu. :)

(Nyt pidän peukkuja, ettei ketjussa ollut jo lisää tarinaa, etten näytä ihan tyhmältä. En malttanut lukea koko ketjua, vaan piti heti päästä kommentoimaan. :)

Vierailija
9/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä yrittäisi vauvaa miehen kanssa, joka ei jaksa vaivautua edes sekstailemaan.

Vierailija
10/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on selkeesti toinen nainen. Normaali mies panisi kuin kani viikon tauon jälkeen

ole toista naista. Siitä olen 99,9% varma.

Mies ei ole koskaan ollut kovin aktiivinen seksin suhteen. Minullekin riittää 1-2 krt/vko, mutta nyt tarvittais vähän aktiivisempaa otetta seksiin.

Ap

Vierailija
11/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selkeästi seksiä vailla niin naisen on ihan sallittua olla antamatta, jos ei satu huvittamaan. Miehen pitää vaan lopettaa vonkaaminen.

Jos asetelma on toisinpäin, niin miehen on ryhdyttävä toimeen heti. Mies ei saa olla väsynyt, ei kipeä. Kun nainen haluaa niin miehen on oltava valmis. Jos ei niin sillä on varmasti toinen nainen jne.

Taitaa mies vaan olla jo kyllästynyt vaimoonsa joka on koko ajan kimpussa vonkaamassa seksiä. Anna sen edes syödä rauhassa.

Vierailija
12/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... myös mies yrittää vauvaa vai kuumeiletko yksin? Jos mieskin haluaa vauvaa niin kai hän voisi yrittää sitä edes ovulaatioviikolla, jos ei muuten jaksa...

Vierailija
13/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan tulon jälkeen se seksi vähenee taas, joten paljonko seksiä saat sitten kun olette lapsiperhe? Ja sitten olet "sidottu" mieheen lopun ikäsi ja erota ei mielellään voi kun on se lapsikin.

Vierailija
14/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako myös mies yrittää vauvaa vai kuumeiletko yksin? Jos mieskin haluaa vauvaa niin kai hän voisi yrittää sitä edes ovulaatioviikolla, jos ei muuten jaksa...

omien sanojensa mukaan haluaa myös lapsen.

En ole halunnut tuottaa hänelle stressiä asiasta, ja siksi en ole maininnut koskaan meneillään olevasta ovulaatiosta.

Ap

Vierailija
15/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei taida olla vielä valmis vauvaan

jo kolmekymppinen aviopari, joten ei tässä enää voi odotella.

Iän vuoksi minulla on kovasti paineita lapsen hankkimiseen, ja miehen käytös ja aloitteettomuss seksiin saa minut agressiiviseksi.

Ap

Vierailija
16/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole halunnut tuottaa hänelle stressiä asiasta, ja siksi en ole maininnut koskaan meneillään olevasta ovulaatiosta.

Ehkä kannattaisi kertoa viikko etuajassa ovulaatiosta, niin voisi asennoitua siihen. Luulisi olevan pienempi stressi panostaa vähä energia edes oikeaan viikonloppuun... Voihan sitä energiaa säästää sitten loppukuukauden jolloin on yksi ja sama kiinnostaako vai ei...

Vierailija
17/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos lapsi on yhteinen haaveenne niin kyllä miehen pitää tietää että sinun munasi elää ehkä vain päivän hedelmöittymiskykyisenä (ovulaatio) kun taas hänen siittiönsä voivat odotella hengissä munasi kohtaamista jopa muutaman päivän... Hänenkin pitäisi tietää oikea hetki varsinkin jos tapaatte vain pari päivää viikossa.

Vierailija
18/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei taida olla vielä valmis vauvaan

jo kolmekymppinen aviopari, joten ei tässä enää voi odotella.

Iän vuoksi minulla on kovasti paineita lapsen hankkimiseen, ja miehen käytös ja aloitteettomuss seksiin saa minut agressiiviseksi.

Ap

siihen voi mennä vuosia ennenkuin tärppää. Sitä helposti ajattelee että vauva tulee tuosta noin vaan, mutta ei se aina mene niin.

Vierailija
19/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh.

Älä lisäänny sen kanssa. Tuo ihmistyyppi vaan muuttuu ajan saatossa entistä tympeämmäksi ja vaikeammaksi ja hellyyttä ei ole jaossa ei sinulle kuin lapsillekaan. :(

Nimim. kokemusta on.

Vierailija
20/25 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on selkeesti toinen nainen. Normaali mies panisi kuin kani viikon tauon jälkeen

ole toista naista. Siitä olen 99,9% varma. Mies ei ole koskaan ollut kovin aktiivinen seksin suhteen. Minullekin riittää 1-2 krt/vko, mutta nyt tarvittais vähän aktiivisempaa otetta seksiin. Ap