Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä into miehillä on nuolla naisen alapäätä?

Vierailija
29.10.2011 |

Minusta siinä ei ole mitään nautittavaa, enkä suostu siihen, vaan ohjaan miehen kltisti pois sieltä. Muuten kyllä nautin seksistä ja saan orgasmeja. Ja miehelle kyllä annan suuseksiä, sillä hän tykkää siitä ja nautin sen antamisesta.

Ja mies tietää tasan tarkkaan, millä tavoilla saa minut orgasmeihin, nuolemista siihen ei tarvitse kuulua.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2011 klo 10:50"]

Minä pistän eukon kiertoon jos ei anna nuolla.

Eihän sellaisella naisella ole mitään käyttöä, jos ei nuolla saa. Onneksi vaimo antaa nuolla, niin ei tarvi vaihtaa, eikä käyttää vieraita.

ai :( Mä olen nainen enkä nauti suuseksistä. Miksi mun pitäisi harrastaa sellaista seksiä josta en pidä vain miehen mieliksi? :(

Jos se ei ole suorastaan epämukavaa anna toisen sitä tehdä jos toinen siitä nauttii yhtä paljon kuin minä. Minulle seksi olisi vain puoliruokaa ja yksitoikkoista jyystöä jos tyttöystävä ei antaisi nuolla. Onneksi nauttii todella paljon ja niin nautin minäkin

okei eli makaan lahnana kun toinen nuolee? kiva. koskahan mä sitten saan sen tyydytyksen?

Sen jälkeen? Tai sitä ennen?

Miksi tämä on ongelma? 

Itse en makaisi lahnana, vaan koettaisin parantaa mieheni kokemusta. Vaikka hän tietää etten nauttisi itse aktista, nautin nautinnon tuottamisesta toiselle. Jos tuo on hänelle mielekäs asia, niin tietenkin tehdään se. Ja hän tekee minun mielikseni toisia asioita.

Vierailija
82/104 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama halu kuin ylipäänsä seksin harrastamisessa. Paljasta, sileää ja hajutonta pillua on todella nautinnollista nuolla, imeä, pussailla ja näykkiä huulilla. Lisää siihen tuo se kun näkee naisen nauttivan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kysyttävä mieheltä,hän tykkää antaa nautintoa suuseksillä minun ollessa hänen naamansa päällä,hän tykkää pilluni mausta ja nauttii kun puristan hänet pilluani vasten reisillä orgasmin kourissa ja painan pilluni tiukasti hänen suutaan vasten,itse opin nauttimaan suuseksistä vasta 10v sitten,koin orgasmit siihen asti kiusallisen voimakkaina.

Vierailija
84/104 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus fantasioin että viisi naista joilla samaanaikaan jalat äärimillään auki. Meitä olis viis miestä nuolemassa heitä aivan orgasmiinasti. Jos joku naisista ei saisi nuolemalla, seuraisi rangaistus. Kaikki me nussittais sitä niinkauvan että ensin huhottaisi, siten huutaisi ja lopulta huohottaisi hiljaa spermaa valuen. Loput neljä naista saisi meiltä suuntäydeltä kieli  ja näykkimis hoitoa, vuoronperään yksi meistä nussissi heitä suuhun. Jos joku naisista saisi kieliorgasmin olisi meidän nussittava se lähes tainnoksiin. Taas olisi yksi nainen saaden täydellisen palvelun. Loppuakohden palvelut paranisivat. Uskoisin jonkun naisen räpläävän pilluaan ajatellen tämmöisestä nuolemisesta.

Vierailija
85/104 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassie kirjoitti:

Joskus fantasioin että viisi naista joilla samaanaikaan jalat äärimillään auki. Meitä olis viis miestä nuolemassa heitä aivan orgasmiinasti. Jos joku naisista ei saisi nuolemalla, seuraisi rangaistus. Kaikki me nussittais sitä niinkauvan että ensin huhottaisi, siten huutaisi ja lopulta huohottaisi hiljaa spermaa valuen. Loput neljä naista saisi meiltä suuntäydeltä kieli  ja näykkimis hoitoa, vuoronperään yksi meistä nussissi heitä suuhun. Jos joku naisista saisi kieliorgasmin olisi meidän nussittava se lähes tainnoksiin. Taas olisi yksi nainen saaden täydellisen palvelun. Loppuakohden palvelut paranisivat. Uskoisin jonkun naisen räpläävän pilluaan ajatellen tämmöisestä nuolemisesta.

Terveisin pikkupoika, tuleva ikisinkku.

Vierailija
86/104 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ihanaa kun nainen nauttii. Tykkään vielä alistaa, joten kiellän tulemasta ennen kuin annan luvan, ja hän pidättelee orgasmia samalla kun minä kiusoittelen pitkän kaavan mukaan ja nuolen äärimmäisen nautittavasti, ja kidutan kielelläni klittaa. Sitten hän alkaa kiemurrella ja anella armoa ja lopulta joko annan luvan, tai hän saa todella voimakkaan orgasmin pidättelystä huolimatta, tai just sen takia. Siitä tietenkin seuraa rangaistus, eli raju pano sidottuna. Itsellä seisookin siinä vaiheessa kuin rautakanki, enkä malta mitenkään olla panematta pohjaan asti.

Huom. Naiseni nauttii näistä myös yli kaiken.

Vierailija
87/104 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama halu kuin ylipäänsä seksin harrastamisessa. Paljasta, sileää ja hajutonta pillua on todella nautinnollista nuolla, imeä, pussailla ja näykkiä huulilla. Lisää siihen tuo se kun näkee naisen nauttivan. 

Todellisuus on sit jotain muuta, poika!

Meeppä nyt pesemään kätösesi ja pikku pippelisi ja ulos muiden jonnejen kanssa vaikka mopoja rassaamaan.

T: äiti

Vierailija
88/104 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla olekaan ja sillekin mitä nuolen panen aina siististi kortsun ensin...

Vierailija
89/104 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen tuntuu hyvältä.

Vierailija
90/104 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ketjut on taas täysin turhia. Toiset tykkää oraali- ja/tai anaaliseksistä ja toiset ei. Toiset ajaa Merulla ja toiset Ladalla ja osa menee jopa pyröllä.

Itse ihmettelen miten jotkut voi olla noin helkutin itsekeskeisiä kummastelijoita.

Ja jotkut lentää ja harrastaa oikeaa penetraatiota.

Vierailija
91/104 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla alapäätä.

Naiset pääsääntöisesti pitävät nuolemisesta.

Itsekin kiihotun suunnattomasti kun nuolen alapäätä.

Nuoleminen on parasta sexiä.

Vierailija
92/104 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen on parasta ja jos nainenkin tykkää niin mikäs sen parempaa!

Vierailija
93/104 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaakseen kumppanilleen mielihyvää ja nostaakseen molempien seksuaalista jännitettä.

Vierailija
94/104 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa katsoa kuinka nainen nauttii... Puna nousee poskille, hengitys kiihtyy, alkaa vääntelehtiminen nautinnosta, voihke, joskus nainen ei voi olla painamatta mun päätä syvemmälle kun tekee niin hyvää. Se naisen nautinnon ja kiihotuksen voimistumisen katselu saa itselle niin raudanlujan ja ison erektion ettei mikään. Lopulta sitten naiseni on täysin orgasmin vallassa eikä pysty yhtään hillitsemään itseään. Silloin meinaa multakin tulla, mutta pystyn pidättämään ja parilla työnnöllä saadaan molemmat vielä niin voimakas orgasmi, että meinaa taju lähteä. Naiseni orgasmit ovat muutenkin voimakkaita, ja hän saa niitä monta. Ja herkästi. Kiusoittelen tietty ensin niin että kiima nousee.

Muita kysymyksiä?

Vierailija
95/104 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen mieluummin peräpäätä

Vierailija
96/104 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehillä geeneissä niikuin kaikilla muillakin koirailla.

Mitä tapahtuu elänmaailmassa, koiras tutkii naaraan pimpin tuksua ja nuolemalla maiskuttelee onko naaras kiimassa.

Vierailija
97/104 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei seiso siksi käytän kieltä. sormia ja kättä. :(

Vierailija
98/104 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies taitaa tykätä nuolla piltsiä enemmän ku mää tykkään siitä että sitä nuollaan :D Se on aivan ihana tuon nuolemisintonsa kanssa. <3

Vierailija
99/104 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun murheesi!!!

Vierailija
100/104 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas ja terve pillu ei tuoksu, eikä maistu millekään. Ainakaan, mun mielestä. Ja sitä on kivaa nuolla. Jos on jotain, naisten juttui, (valkovuotoa), tai muuta niin sitten ei. Tai jos on jääny pesut jostain syystä. Ei mullekaan kyllä, tulis mieleenkään antaa pesemätöntä munaani imettäväksi.