Mikä into miehillä on nuolla naisen alapäätä?
Minusta siinä ei ole mitään nautittavaa, enkä suostu siihen, vaan ohjaan miehen kltisti pois sieltä. Muuten kyllä nautin seksistä ja saan orgasmeja. Ja miehelle kyllä annan suuseksiä, sillä hän tykkää siitä ja nautin sen antamisesta.
Ja mies tietää tasan tarkkaan, millä tavoilla saa minut orgasmeihin, nuolemista siihen ei tarvitse kuulua.
Kommentit (104)
kenenkään alapäätä, sanoi joskus että on vastenmielisimpiä asioita mitä pystyy kuvittelemaan. Eipä kyllä halua että itseänkään nuollaan.
kenenkään alapäätä, sanoi joskus että on vastenmielisimpiä asioita mitä pystyy kuvittelemaan. Eipä kyllä halua että itseänkään nuollaan.
Miehes on vissii lälly, Tai sitte on joskus nuollut väärään aikaan.
En tiedä kaikista miehistä, mutta minusta se on mukavaa. Minulle se on naisesta nautiskelua. Se on miehekkäälle tuntuvaa naisen käyttöä ja sellaista, johon ei aloittelevista miehistä ole (tämä kaikki jossain syvällä mieleni alkukantaisissa osissa). Toisaalta siinä nainen osoittaa ehkä naimistakin enemmän antautumistaan miehelleen. Myös tämä naisen antautuminen ja näin itsensä täydellinen paljastaminen on minulle kiihottavaa. Kolmanneksi vielä kiihottuneen naisen maku on minusta erittäin hyvää ja lisää omaa nautintoani.
Kuten kaikessa seksissä, ei tuokaan ole mukavaa, jos molemmat ei sitä halua.
Koen naisen alapään käyttämisen suulla kiihottavana ja miehekkäänä. Minulle sellaiset toiminnat seksissä, jossa olisin vain palvelemassa naista eivät sovi lainkaan. Koen naisen alapään nuolemisen juuri päinvastoin. Nainen on antautuneena minulle ja on paljastanut itsensä käyttööni. Tietenkin kiihkoa lisää huomattavasti jos huomaa naisen suuresti myös nauttivan tästä kaikesta.
Emäntä nauttii siitä.
Seksin tarkoitus (lisääntymisen ohella) kait on tuottaa toiselle nautintoa.
Tiedän, että monen naisen on vaikea ymmärtää, että myös naisen kuuluu tuottaa miehelle nautintoa, joten tälläisen naisen voi olla vaikea ymmärtää, että joku tekee seksissä jotakin vain toisen nautinnon vuoksi.
mies pitää siitä ja teen sitä siksikin.
Mutta itse en halua olla näytillä ja nuoltavana, joten tilanne on aivan toinen. Lopputilanne se, että mies saa, mitä haluaa eli imen mielelläni. Itselleni en nuolemista tahdo, joten se nuoleminen jää sitten mieheltä tekemättä.
kuin sulla imeä miehes kalua.
ole koskaan tavannut tällaisia miehiä. Vaan sellaisia, jotka sanoo, että nuoleminen on kamalaa, kuten sormetuskin. Mulla miehet aina olleet sitä mieltä, että liukkari on naisen kostuttamista varten, ei miehen kieli tai sormet.
jos mies kysyisi, saanko nuolla jalkoväliäsi. Häviäisi seksifiilikset sen siliän tien.
Mikä into miehillä on nuolla naisen alapäätä? Minusta siinä ei ole mitään nautittavaa, enkä suostu siihen, vaan ohjaan miehen kltisti pois sieltä. Muuten kyllä nautin seksistä ja saan orgasmeja. Ja miehelle kyllä annan suuseksiä, sillä hän tykkää siitä ja nautin sen antamisesta. Ja mies tietää tasan tarkkaan, millä tavoilla saa minut orgasmeihin, nuolemista siihen ei tarvitse kuulua.
Varmaan sama into kuin jollakin nuolla kusista nahkahuilua. Mitä ihmettelet sellaisia asioita joita et ymmärrä ja vika pääsi sisällä?
jos mies kysyisi, saanko nuolla jalkoväliäsi. Häviäisi seksifiilikset sen siliän tien.
vaan painuu alakerran suuntaan kielihommiin.
Tällaiset ketjut on taas täysin turhia. Toiset tykkää oraali- ja/tai anaaliseksistä ja toiset ei. Toiset ajaa Merulla ja toiset Ladalla ja osa menee jopa pyröllä.
Itse ihmettelen miten jotkut voi olla noin helkutin itsekeskeisiä kummastelijoita.
12, pitääkö kaikkien nauttia samoista asioista kuin sinä?
Pitääkö AP:n ihmetellä asioita joista ei itse pidä?
12
Minä pistän eukon kiertoon jos ei anna nuolla.
Eihän sellaisella naisella ole mitään käyttöä, jos ei nuolla saa. Onneksi vaimo antaa nuolla, niin ei tarvi vaihtaa, eikä käyttää vieraita.
Kun ajelin pimpsakarvat pois niin alkoikin tulla suuseksiä ihan riittämiin. Sama meiniki vielä kahden synnytyksenkin jälkeen!
Joskus se on ihan ok, mutten pidä kaavamaisesta seksistä tyyliin nuoleminen kuuluu joka kertaan.
Seksi on mieletöntä, vaikka lipominen jäisikin tekemättä eli ainakaan minulle tuo alakerran käsittely kielellä ei ole välttämätöntä.
Pikantti lisä toisinaan, samoin kuin se, että imen miestäni.
Tähän olisi mieheni pitänyt vastata, mutta tiedän, että hän haluaa antaa nautintoa minulle, siinä se.
Pitkän ja perusteellisen naisen nuolemisen jälkeen sitä itsekin on superkovana. Todella kiihottavaa ja miellyttävää touhua.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2011 klo 12:54"]
Minusta siinä ei ole mitään nautittavaa, enkä suostu siihen, vaan ohjaan miehen kltisti pois sieltä. Muuten kyllä nautin seksistä ja saan orgasmeja. Ja miehelle kyllä annan suuseksiä, sillä hän tykkää siitä ja nautin sen antamisesta.
Ja mies tietää tasan tarkkaan, millä tavoilla saa minut orgasmeihin, nuolemista siihen ei tarvitse kuulua.
[/quote]
On monia tapoja nauttia seksistä miehen /naisen kanssa. En halua, että minua nuollaan, mutta voin miehelle antaa toivomaansa. Ei valittamista.
Jos se on puhdas, nautin sen uolemisesta, ja melko suuri osa naisistani on nauttinut. Niin vaimonikin, joka lasten syntymän jälkeen kyllästyi tähän touhuun, ja olenkin saanut hakea nuoltavat naiset muualta sen jälkeen. Yli 8 vuotta on siitä, kun olen saanut vaimoa nuolla. muita kyllä.
Heippa, kyllä meillä vaimoni suorastaan vaatii, hän saa suuseksillä pelkästään pari orgasmia vähintään. sitten on se maku, kun vaimoni kiihoittuu niin hän valuu mahlaa ja se on namia. Sitten se yksi asia, mikä sen nautinnollisempaa kun tuottaa vaimolle nautintoa. Mutta eihän tässä ole yhtä sääntöä toiset pitävät toiset eivät.M45