Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä into miehillä on nuolla naisen alapäätä?

Vierailija
29.10.2011 |

Minusta siinä ei ole mitään nautittavaa, enkä suostu siihen, vaan ohjaan miehen kltisti pois sieltä. Muuten kyllä nautin seksistä ja saan orgasmeja. Ja miehelle kyllä annan suuseksiä, sillä hän tykkää siitä ja nautin sen antamisesta.

Ja mies tietää tasan tarkkaan, millä tavoilla saa minut orgasmeihin, nuolemista siihen ei tarvitse kuulua.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi on taivaallisinta, mitä olla voi.

Mutta tietysti sitä voi helposti miettiä, mikä on ollut päivän ruokavalio ja puskeeko ruoka-aineiden hajut kehon joka osasta..? Puhtaassa, terveessä elimistössä tuskin mikään on kuitenkaan este suuseksille. Uskoisin että virkeä elimistö kestää vahvimmatkin ateriat ilman "sivumakuja" alapäässä.

Kyllähän sitä nainen kieltäytyy suuseksistä juuri sen huolen takia, että maistuisi jollekkin... Silloin ei voi nauttia edes ajatuksesta suuseksin saamisesta.

Mutta kun on hajuton, niin onko silloin myös täysin "mauton"?

Tuohon liittyy se harha-ajatus, että nuoleminen tuntuisi aina ja kaikista hyvältä ja siten syyn täytyy olla psyykkinen, jos ei tykkää. Tulee niin korvista nuo haju- ja ujosteluteoriat.

Mulla ainakin on niin herkät paikat, että ei se vaan hyvältä tunnu. Parhaimmillaan siedän sitä, mutta en nauti. Vaatii jo oikeasti taitoa osata tehdä se noin, että edes siedän. Pitää olla tosi pehmeä ja silti ei kutitteleva otteissaan. Suurin osa tekee sen niin kammottavalla tavalla, että voi puhua melkeinpä kivusta. Sikäli tietysti korvien välissäkin on syytä, että kun se on niin inhottavalta tuntunut aina niin vaikeahan siitä on kiihottuakaan. Niin ilmiömäistä nuolijaa ei vielä ole tullut vastaan, että olisin siitä kertaakaan tykännyt.

Tykkään sitten taas kyllä kovasti ottaa mieheltä suihin.

Vierailija
102/104 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdas ja terve pillu ei tuoksu, eikä maistu millekään. Ainakaan, mun mielestä. Ja sitä on kivaa nuolla. Jos on jotain, naisten juttui, (valkovuotoa), tai muuta niin sitten ei. Tai jos on jääny pesut jostain syystä. Ei mullekaan kyllä, tulis mieleenkään antaa pesemätöntä munaani imettäväksi.

Terveestä alapäästä tulee aina jonkin verran valkovuotoa... Myös kiihottuessa erittyy nesteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kun nainen istuu naamallani kiusaan kielelläni hiukan...

Ahhh nainen saa orkun haluaisin jo päästä nuoleskelemaan jotain. Vapaaehtoisia? ;)

Voin hoitaa sitä vaikka 2h tai enemmän .

Sen jälkeen laitan sisään ....

Vierailija
104/104 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suuseksistä ja haluan mielelläni antautua rakastamalleni miehelle nuoltavaksi pimpistä. Suuseksi on intiimeintä miten puolisoni voi minulle tuottaa nautintoa.

Mieheni kieli pyörittelee ja kiusoittelee klitoristani, samalla miehen kädet nipistävän nännejäni tai joskun mies työntää pari sormea pilluuni. Tämä on aivan uskomattoman ihanaa, kun oma rakas haluaa keskittyä nautinnon antamiseen suuseksillä. Varmasti kyse on feromoneista, jotka miestäni houkuttavat minun jalkoväliin lipomaan klitoristani.

Pidän pimpsan aina puhtaana ja käsisuihkulla tarkasti pestynä sekä pimppikarvat on pois sheivattu aivan siltä varalta, että mieheni haluaa antaa minulle suuseksiä. Ikinä en ole kieltäytynyt kun puolisoni on halunnut antaa minulle suuseksiä. Ilomielin antaudun tulevaisuudessa puolisoni nuoltavaksi. Meidän tapauksessa suuseksi johtaa 100 % varmuudella rakasteluun, jossa pilluni on kostea ja odottaa mieheni patukkaa himoiteni sisään syvälle vaginaan...