Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1621/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaa sitten eräs kassa huusi että hei herra, teidän munat jäi kassalle :D

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Törkeä minä🙃

Luin että hei herra, teidän munat jäi kakkoseen...

Vierailija
1622/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kuulutettiin oikein kovaäänisellä K-Marketissa, että 'kassa kolmonen on vapaa'. Ryntäyshän siitä syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämässäni lähikaupassa toivottavat kassalla nykyään aina "mukavaa illanjatkoa", kun ostotapahtuma on päättynyt.

Kyllä nää illat on kuulkaa ihan tarpeeksi pitkiä ilman mitään jatkojakin. Miten ne kehtaa?! Itku kurkussa siinä on sitten vain änkytettävä, että joo kiitos samoin.

Meinaan, eihän se toivotus luultavimmin kuitenkaan sisällä sitä, että nämä huiman pitkät ja muutenkin kauniit kassaneidot tulisivat itse sitä iltaa mukavammaksi muuttamaan!!

Vierailija
1624/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on typerin ketju ikinä. Varsinkin tuo aloitus. Joku yritti olla "hauska".

Kuule, ei. Kyllä se olet ihan vaan sinä, joka olet typerin lukija ikinä.

Vierailija
1625/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta ketjua luettuani tajusin saaneeni siis tärkeää sukupuolivalistusta, kun yritin maksaa, niin se kassaneiti totesi, että se reikä on siellä alempana. No, ois kai toi nyt ukkomiehen pitänyt tajutakin...

Vierailija
1626/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kuulutettiin oikein kovaäänisellä K-Marketissa, että 'kassa kolmonen on vapaa'. Ryntäyshän siitä syntyi.

Toivottavasti ei meidän ukko ollut siellä ryntäilemässä, kyllä niin tirvasen käkättimeen, jos siellä poikamiestä esittää.

Vierailija
1627/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helv*tti, mikä ketju. 😂

Vierailija
1628/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on huudeltu samalla lailla, miehet ja naiset! Onko pakko, näkevät että olen miehen kanssa liikkeellä!

Vierailija
1629/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan rouvan mies siirtynyt heti "vapaalle kassalle"?  Ja jos siirtyi, vieläkö hän pääsee kyseiseen kauppaan vai tuliko ero kertalaakista silloisesta rouvastaan!

Vierailija
1630/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin ruotsiin niin kassalla kaunis neiti kysyi lopuksi will ni har kvittu. Ajattelin että on tää ruotti aika hyvä maa kuitennii!!

Vierailija
1631/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muutin ruotsiin niin kassalla kaunis neiti kysyi lopuksi will ni har kvittu. Ajattelin että on tää ruotti aika hyvä maa kuitennii!!

Joo, tosi vapaamielinen ainakin! Muuten tietty vähän turhan "ruotsalainen".

Vierailija
1632/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helv*tti, mikä ketju. 😂

Totta, mukavaa, että tän muun paskan seassa on tällaisia helmiäkin.

Vierailija
1633/1967 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan parhautta. Kikattelen ääneen ja puoliso ihmettelee...

Ei nää hauskat jutut oikee aukee, jos toiselle kertoo...🤔🙃

Herkkuja tarjolla, mainosti lähikauppa. En kyl kehdannu mennä sisälle katsomaan, mitä siellä olis...

Joskus on kausiherkkuja, mitähän ne lienee???

Vierailija
1634/1967 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkuja tarjolla, mainosti lähikauppa. En kyl kehdannu mennä sisälle katsomaan, mitä siellä olis...

Kausiherkut viittaa varmaan siihen, kun aina kesäkaudeksi tulee ihanat opiskelijatyttöset ja muut kesätyöntekijät paikalle. Talvella on sitten vakioherkut remmissä.

Vierailija
1635/1967 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt, kuinka moni kassa on bi? Huutelevat olevansa vapaita niin naisille kuin miehillekin. Ovatko myös poly? Houkuttelevat pariskuntiakin.

Aika outoa... olen monessa työpaikassa ollut, ei siellä vaan noin näyttävästi sinkut houkuttele. Ei ainakaan minua🤔

Vierailija
1636/1967 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kausiherkut viittaa varmaan siihen, kun aina kesäkaudeksi tulee ihanat opiskelijatyttöset ja muut kesätyöntekijät paikalle. Talvella on sitten vakioherkut remmissä.

Ja ihanat poikaset...

Vierailija
1637/1967 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne kassaneidit kyllä vähä lupailee liikojakin. Kerran poikamiesaikoina yks kassa neiti sanoi selkeästi minua tarkoittaen, että "tälle kassalle voi tulla". En kerenny kunnolla housuja avata ja kurottaa pililläni kassan päälle, kun tyttö hälytti vartijat. Koitin vielä kuulusteluhuoneessa vängätä että valvontakameroista voitte tarkistaa että lupa oli. Ei auttanut!

Vierailija
1638/1967 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujon puoleinen poikamies kun olen ja isommissa kaupoissa harvoin käyn, niin enhän osaa aina oikein käyttäytyä. Nätti tyttö huuteli vapauttaan, mutta kun hitaasti lähestyin niin nauraen hoputti: Ala tulla vaan. No, höh. Tuostako vaan, ilman sen kummempia lämmittelyjä...???

Vierailija
1639/1967 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujon puoleinen poikamies kun olen ja isommissa kaupoissa harvoin käyn, niin enhän osaa aina oikein käyttäytyä. Nätti tyttö huuteli vapauttaan, mutta kun hitaasti lähestyin niin nauraen hoputti: Ala tulla vaan. No, höh. Tuostako vaan, ilman sen kummempia lämmittelyjä...???

Se saattoi arvata, että ilman hoputtelua sä et tule riittävän nopeesti ;)

(sori, mut oli pakko)

Vierailija
1640/1967 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu , meillä oli tuo sama , ihan inhotti käydä kaupassa. Nykyisin tilanne on jo paljon helpompi kun ukko on harmaantunut ja yli 60v. Eipä hänelle enää kassaneitoset vapauttaan huutele , vaan nuorempia komistuksia katselevat...