Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Eilen kuulutettiin oikein kovaäänisellä K-Marketissa, että 'kassa kolmonen on vapaa'. Ryntäyshän siitä syntyi.
Käyttämässäni lähikaupassa toivottavat kassalla nykyään aina "mukavaa illanjatkoa", kun ostotapahtuma on päättynyt.
Kyllä nää illat on kuulkaa ihan tarpeeksi pitkiä ilman mitään jatkojakin. Miten ne kehtaa?! Itku kurkussa siinä on sitten vain änkytettävä, että joo kiitos samoin.
Meinaan, eihän se toivotus luultavimmin kuitenkaan sisällä sitä, että nämä huiman pitkät ja muutenkin kauniit kassaneidot tulisivat itse sitä iltaa mukavammaksi muuttamaan!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on typerin ketju ikinä. Varsinkin tuo aloitus. Joku yritti olla "hauska".
Kuule, ei. Kyllä se olet ihan vaan sinä, joka olet typerin lukija ikinä.
Vasta ketjua luettuani tajusin saaneeni siis tärkeää sukupuolivalistusta, kun yritin maksaa, niin se kassaneiti totesi, että se reikä on siellä alempana. No, ois kai toi nyt ukkomiehen pitänyt tajutakin...
Vierailija kirjoitti:
Eilen kuulutettiin oikein kovaäänisellä K-Marketissa, että 'kassa kolmonen on vapaa'. Ryntäyshän siitä syntyi.
Toivottavasti ei meidän ukko ollut siellä ryntäilemässä, kyllä niin tirvasen käkättimeen, jos siellä poikamiestä esittää.
Mulle on huudeltu samalla lailla, miehet ja naiset! Onko pakko, näkevät että olen miehen kanssa liikkeellä!
Ei kai vaan rouvan mies siirtynyt heti "vapaalle kassalle"? Ja jos siirtyi, vieläkö hän pääsee kyseiseen kauppaan vai tuliko ero kertalaakista silloisesta rouvastaan!
Kun muutin ruotsiin niin kassalla kaunis neiti kysyi lopuksi will ni har kvittu. Ajattelin että on tää ruotti aika hyvä maa kuitennii!!
Vierailija kirjoitti:
Kun muutin ruotsiin niin kassalla kaunis neiti kysyi lopuksi will ni har kvittu. Ajattelin että on tää ruotti aika hyvä maa kuitennii!!
Joo, tosi vapaamielinen ainakin! Muuten tietty vähän turhan "ruotsalainen".
Vierailija kirjoitti:
Voi helv*tti, mikä ketju. 😂
Totta, mukavaa, että tän muun paskan seassa on tällaisia helmiäkin.
Tää on ihan parhautta. Kikattelen ääneen ja puoliso ihmettelee...
Ei nää hauskat jutut oikee aukee, jos toiselle kertoo...🤔🙃
Herkkuja tarjolla, mainosti lähikauppa. En kyl kehdannu mennä sisälle katsomaan, mitä siellä olis...
Joskus on kausiherkkuja, mitähän ne lienee???
Vierailija kirjoitti:
Herkkuja tarjolla, mainosti lähikauppa. En kyl kehdannu mennä sisälle katsomaan, mitä siellä olis...
Kausiherkut viittaa varmaan siihen, kun aina kesäkaudeksi tulee ihanat opiskelijatyttöset ja muut kesätyöntekijät paikalle. Talvella on sitten vakioherkut remmissä.
Itse olen ihmetellyt, kuinka moni kassa on bi? Huutelevat olevansa vapaita niin naisille kuin miehillekin. Ovatko myös poly? Houkuttelevat pariskuntiakin.
Aika outoa... olen monessa työpaikassa ollut, ei siellä vaan noin näyttävästi sinkut houkuttele. Ei ainakaan minua🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kausiherkut viittaa varmaan siihen, kun aina kesäkaudeksi tulee ihanat opiskelijatyttöset ja muut kesätyöntekijät paikalle. Talvella on sitten vakioherkut remmissä.
Ja ihanat poikaset...
Joskus ne kassaneidit kyllä vähä lupailee liikojakin. Kerran poikamiesaikoina yks kassa neiti sanoi selkeästi minua tarkoittaen, että "tälle kassalle voi tulla". En kerenny kunnolla housuja avata ja kurottaa pililläni kassan päälle, kun tyttö hälytti vartijat. Koitin vielä kuulusteluhuoneessa vängätä että valvontakameroista voitte tarkistaa että lupa oli. Ei auttanut!
Ujon puoleinen poikamies kun olen ja isommissa kaupoissa harvoin käyn, niin enhän osaa aina oikein käyttäytyä. Nätti tyttö huuteli vapauttaan, mutta kun hitaasti lähestyin niin nauraen hoputti: Ala tulla vaan. No, höh. Tuostako vaan, ilman sen kummempia lämmittelyjä...???
Vierailija kirjoitti:
Ujon puoleinen poikamies kun olen ja isommissa kaupoissa harvoin käyn, niin enhän osaa aina oikein käyttäytyä. Nätti tyttö huuteli vapauttaan, mutta kun hitaasti lähestyin niin nauraen hoputti: Ala tulla vaan. No, höh. Tuostako vaan, ilman sen kummempia lämmittelyjä...???
Se saattoi arvata, että ilman hoputtelua sä et tule riittävän nopeesti ;)
(sori, mut oli pakko)
Juu , meillä oli tuo sama , ihan inhotti käydä kaupassa. Nykyisin tilanne on jo paljon helpompi kun ukko on harmaantunut ja yli 60v. Eipä hänelle enää kassaneitoset vapauttaan huutele , vaan nuorempia komistuksia katselevat...
Törkeä minä🙃
Luin että hei herra, teidän munat jäi kakkoseen...