Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Aikaa sitten eräs kassa huusi että hei herra, teidän munat jäi kassalle :D
Minäpä kerran olin menossa kassalle ja todella seksikäs kassaneiti vain tokaisi että kakkoseen. Tarkoitti kassaa numero kaksi. Neito kuitenkin hymyili sen jälkeen heti hieman itsekseen. Alkoi seisomaan. Oohh!
Vierailija kirjoitti:
cittarissa mun ukolle aina tyrkytetään jotain pirun plussaa- oletteko mammat törkeämpää kuulleetkan? eilen sain tapeekseni ja sanoin tälle parikymppiselle kassaneidille että pidä helvetin bimbo plussasi. heitin viiliksen neidin päähän, laitoin mieheni ostoskärryyn ja juoksin kipinkapin ulos. pakkasin miehen turvaan etupenkille viereeni ja totesin että nyt riitti, en ikinä aijo enää viedä miestäni ulos. hetihän se yritetään multa viedä, ja vielä plussien kera. ennenäkemättömän törkeetä. hyi saasta.
Hei;
Mistä löytäisin tämmösen ostoskärryyn sopivan ja etupenkille pakattavan miehen/ ukkelin?
Olisi NIIN kätevää, tahtoo heti ( niin kuin lapsetkin sanovat)🤣🤣🤣🤣🤣?????
Vierailija kirjoitti:
Aikaa sitten eräs kassa huusi että hei herra, teidän munat jäi kassalle :D
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
MEE LÄÄKÄRIIN!
HÄN TEKI VAIN TYÖTÄÄN!
Ilmoitti että, voi tulla kassalle Maksamaan , ja ETTEI JONO KASVA SUUREKSI.Hän asiakaspalvelija ilmoitti , kohteliaasti, Vain että on toinenkin kassa johon voi maksaa OSTOKSET niin kun on muitakin
Asiakkaita kun On Te vain ja ainostaan !!
.ettei mee koko päivää ja MUUT ASIAKKAAT eivät hermostu , kun jono ei hupenee lainkaan kyllä se on ASIAKASPALVELUA .Te älkää Enää tulko kauppaan.jos heti kohta , asiakaspalvelu tilanne, joka on Normaalia!
Heti siitä hönkäsette Mustasukkaisena kuin musta vihanen härkä, jolla on nenärengas.
Niin Älkää menkö kauppaan!
Tilatkaa ruoat kotiin!hyvää illan jatkoa!
Tämä on HUUMORIA!!!
Googleta termi ja opettele ajattelemaan🤪
Voi hyvää päivää....
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerran olin menossa kassalle ja todella seksikäs kassaneiti vain tokaisi että kakkoseen. Tarkoitti kassaa numero kaksi. Neito kuitenkin hymyili sen jälkeen heti hieman itsekseen. Alkoi seisomaan. Oohh!
Meillä päin ne vielä kysyy, että "saako olla muuta".
Vierailija kirjoitti:
Ooh, no voin hyvin kuvitella . Olisinpa ollut tuossa kaupassa :-9
Voi mikä ketju. Ja parasta noi tosikot tuolla välissä...
Naureskelen itsekseni
🙃🌴🌻🙃😕😦🙃🌻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG, no kyllä kiitos, tulee mieleen vaikka mitä...
Kerrankin kun oikein hyvännäköinen kassaneiti sanoi noin, niin alko ottaa nii eteen että täytyi pitää sitä kaupan muovikassia etumuksen edessä ja juosta ulos. Vartijakin tuli vielä parkkikselle kailottaan että herralla jäi ostokset, onneks pääsin autoon sisälle ja äkkiä pois.
Pikkukyläkaupassa: Mitäs herralla on mielessä?
Sen jätän kertomatta, mutta ostaisin musti ja mansikoita ja panaaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaan aina: "kysymys on mieletön".
Tulee tosta Wittgenstein ja Fingerpori, missä iso-W snägärillä, mieleen.
Höh. Kiertelin kaupassa enkä löytänyt haluamaani. Kysyin myyjältä: Missä on jauhohylly? Hetkessä oli vartija paikalla, ja puhuivat kuiskaten jostain iltapäivälehden lööpistä ja että asiaa selvitellään...
Olen kuitenkin 36v tummaverikkö, tärkeässä asiantuntijatehtävässä
Kerran yksi kassahenkilö kysyi minulta että "mitä saa olla". Aivan käsittämätöntä. Minunko tässä pitäisi asettua Jumalan asemaan ja päättää mitä tässä maailmassa saa olla? Kerroin hänelle että ei asiakas aina oikeassa ole, vaikka niin väitetäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran yksi kassahenkilö kysyi minulta että "mitä saa olla". Aivan käsittämätöntä. Minunko tässä pitäisi asettua Jumalan asemaan ja päättää mitä tässä maailmassa saa olla? Kerroin hänelle että ei asiakas aina oikeassa ole, vaikka niin väitetäänkin.
Oi. Noin laaja kysymys vastattavaksi ihan vaan kaupassa käynnillä. Vaatisi kyllä laajemman filosofisen pohdinnan. Ymmärrän täysin että olit tohkeissasi. Toki välttelit kyseistä kauppaa jatkossa?
Toki itse kassana syyllistyin samaan. Asiakas pahoitteli säätä ja minä onneton kassa tokaisin: No, sitä saadaan, mitä ylhäältä annetaan.( Mikä maailmoja syleilevä vastaus)
Tämä on typerin ketju ikinä. Varsinkin tuo aloitus. Joku yritti olla "hauska".
MEE LÄÄKÄRIIN!
HÄN TEKI VAIN TYÖTÄÄN!
Ilmoitti että, voi tulla kassalle Maksamaan , ja ETTEI JONO KASVA SUUREKSI.
Hän asiakaspalvelija ilmoitti , kohteliaasti, Vain että on toinenkin kassa johon voi maksaa OSTOKSET niin kun on muitakin
Asiakkaita kun On Te vain ja ainostaan !!
.ettei mee koko päivää ja MUUT ASIAKKAAT eivät hermostu , kun jono ei hupenee lainkaan kyllä se on ASIAKASPALVELUA .
Te älkää Enää tulko kauppaan.jos heti kohta , asiakaspalvelu tilanne, joka on Normaalia!
Heti siitä hönkäsette Mustasukkaisena kuin musta vihanen härkä, jolla on nenärengas.
Niin Älkää menkö kauppaan!
Tilatkaa ruoat kotiin!hyvää illan jatkoa!