Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Luin ensin, että täällä on vapaa Kissa.. sori, lukihärö..
Mamma kirjoitti:
Minäpä tiedän yhden kassa neidin joka huuteli kaupassa kassallaan että saa tulla kakkoseen! Mitäpäs siihen sanotte? Se oli jo ihan törkeyden huippu mielestäni, eikös niin?!?
Tsiisus. Ai että siinä, kaikkien nähden. Eikö enää ruokakauppaan uskalla mennä???
Mun mieheltä kysyi, onko kahtakymmentä senttiä. Oli siinä mulla naurussa pitelemistä, kun on hädin tuskin viittätoista
Olemme käyneet tästä monesti keskustelua myös minun puolisoni kanssa, enkä ymmärrä miksei tuohon huuteluun voi kohteliaasti vastata ”kiitos, mutta olen varattu” ?
Kertokaa hyvät ihmiset mitä tehdä. Kävimme äsken mieheni kanssa ostoksilla lähikaupassa. Kesken kassatoimiensa törkeä neitonen totesi miehelleni - sinullahan on hyvän näköiset pallerot. Kuvitelkaa , että kehtasi. Kiskaisin hänen kädestään lihapullapaketin ja lähdin äkäisesti pois, Mies jäi vielä maksamaan ja ties mitä siellä on kuherreltu. Mistähän se kasanaikkonen miehen pallerotkin tietää? Kai tässä täytyy eroa harkita.
Varatut ei perään soittele. Yleensä.
Ällöttää kun miehille on laitettu nykyään ne itsepalvelukassatkin, ties mitä siellä ruudulla näkyy samalla.
Muistan tämän ketjun. Olin tuolloin kassalla töissä itsekin. Ihania miehiä, oi niitä aikoja...
Jätä sika kassalla välittömästi kun sika on maksanut ostokset.
Ja multa kassalla ollut mies kysyi että panenko pussiin? Miten kehtasi vihjailla tuollaisilla rivouksilla kesken työpäivänsä, olikohan edes housut jalassa siellä liukuhihnan takana????
On kyllä jutun juonet vähis, jos kassa-asioinnistakin saa kohun aikaan, ei ole enää ns. tervettä ajatuksenkulkua, niinku kassaneiti rupeis kassalla iskeen, jos muutaman sanan mies vaihtaa, voi hyvää päivää, kaikenlaisia tolloja täälläkin keskustelee:)
Sun pää on pahasti sekaisin, tilaa isellesi huomenna psykiatrille aika. Sun ukkoasi ei kukaan himoitse eikä koskisi edes kepillä. Sun sairaus on harhaisuus ja luulotauti sekä pään sisällä olevat kuvitelmat, että joku haluais sun oksettavan älkää ukkoas, pidä ihan omanas vaan.
SIIS MITÄ!?: Tottakai huutaa , Jotta Kaupassa Jono ei kasvaisi ja Asiakas- palvelu on nopeaa !!
Oletpa sinä Luulosairas!!!
Sun ukkoas ei kukaan himoitse eikä halua, pidä se reppana luuseri itellä vaan.
Suomi on tosiaan harvinainen puusta pudonnut kulttuuri siinä, että täällä kassajonosta toiseen hypitään pokkana ja jonon ohi. Ei jotenkin ymmärretä sitä jonottamista kuin omasta näkökulmasta (minä eka!). Hämmästyttää ihan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jutun juonet vähis, jos kassa-asioinnistakin saa kohun aikaan, ei ole enää ns. tervettä ajatuksenkulkua, niinku kassaneiti rupeis kassalla iskeen, jos muutaman sanan mies vaihtaa, voi hyvää päivää, kaikenlaisia tolloja täälläkin keskustelee:)
Aivan samaa mieltä, Miten paljon on tyhjänpäiväistä porinaa ,ala-arvoista prinaa, lapsellista!
Jonosta seuraava kiitos kirjoitti:
Suomi on tosiaan harvinainen puusta pudonnut kulttuuri siinä, että täällä kassajonosta toiseen hypitään pokkana ja jonon ohi. Ei jotenkin ymmärretä sitä jonottamista kuin omasta näkökulmasta (minä eka!). Hämmästyttää ihan joka kerta.
Tiedän, että hesassa ainakin on näitä etuilijoita oikein olantakaa.
Täällä mun paikkakunnallapa ei ole.
Naurattaa henkilöt jotka ei erota huumoria todesta. Mites olikaan sen lukutaidon kanssa, että tuliko sen Aapisen jälkeen muuta katseltua? Ehkä kannattaisi. Ja vaihtaa hammastahna fluorittomaan. Hauska ketju, lisää!
hassu