Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Vierailija kirjoitti:
Mamma kirjoitti:
Minäpä tiedän yhden kassa neidin joka huuteli kaupassa kassallaan että saa tulla kakkoseen! Mitäpäs siihen sanotte? Se oli jo ihan törkeyden huippu mielestäni, eikös niin?!?
Tsiisus. Ai että siinä, kaikkien nähden. Eikö enää ruokakauppaan uskalla mennä???
Eilen olin jonossa ykköskassalle, oli kiire kaikilla, kakkoskassalle tuli vanhempi myyjätär ja huusi kans tuon et kakkoselle mahtuu, niin siihen mun jonoon tuli äkkiä tilaa kun ukot vaihtoi jonoo. Ihmettelen. Se uus jono oli melkein yhtä pitkä kuin alkuperäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma kirjoitti:
Minäpä tiedän yhden kassa neidin joka huuteli kaupassa kassallaan että saa tulla kakkoseen! Mitäpäs siihen sanotte? Se oli jo ihan törkeyden huippu mielestäni, eikös niin?!?
Tsiisus. Ai että siinä, kaikkien nähden. Eikö enää ruokakauppaan uskalla mennä???
Eilen olin jonossa ykköskassalle, oli kiire kaikilla, kakkoskassalle tuli vanhempi myyjätär ja huusi kans tuon et kakkoselle mahtuu, niin siihen mun jonoon tuli äkkiä tilaa kun ukot vaihtoi jonoo. Ihmettelen. Se uus jono oli melkein yhtä pitkä kuin alkuperäinen.
L
Kauheeta! Kuin kehtas mainostaa kakkosta. Ihan jättitörkee!
Ai kamala. Eilen vanhempi naismyyjä sanoi miehelleni, että mä otan kolmoseen 🥺 Mitähän olisikaan tapahtunut, jos mieheni olisi ollut ilman minua kaupassa 🤔
Kaikkea se koronarokotteen ottamatta jättäminen teettää!
Ole kuullut, että Porvoossa on valtakunnallinen kassojen koulutus keskus, vai oliko se nyt Munsalassa? Nää paikkakunnat menee mulla aina sekasin. No enivei, se selittääkin paljon.
Tää mun juttu on tositarina, mutta aika kesy teidän muiden tosi järkyttäviin kokemuksiin.
Laitoin ostoksiani kassiin, kun seuraavana jonossa oleva rouvashenkilö käveli reippaasti maksupäätteen kohdalle työntäen kärryä edellään. Oli maksukortti valmiiksi esillä, ja oli myös vihreä eskortti, eikä mitään autovitsejä edes kassalle kertonut. Odotti kiltisti, että saisi maksaa ostoksensa. Ja mitä teki kassa???
Vinoillen hymyili ja kysyi: mitähän minä rahastaisin? No ne ostokset oli ihan siististi näkösällä siinä ostoskärryssä. Kaikenlaisia kassoja, voi taivahan taatto. Kas kun ei kysynyt: mikähän olisi sopiva nimi Nico-Petterin siskolle? Tilannetta keventääkseen, juu nou?
Walhros kirjoitti:
Usein haluaa vilkaista kassitkin, ihan siinä kassalla pitäis esitellä!
Älä enää, repeän ! Suomenkieli on niin ihanan monimerkityksistä.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa henkilöt jotka ei erota huumoria todesta. Mites olikaan sen lukutaidon kanssa, että tuliko sen Aapisen jälkeen muuta katseltua? Ehkä kannattaisi. Ja vaihtaa hammastahna fluorittomaan. Hauska ketju, lisää!
Mitenkähän pitkään näitä kassanumeroita riittää, alkaako samat jutut pyörimään ympäri. No, kai sitä voi jotain muutakin keksiä. Aloin tiskaamaan käsin, lähin kauppaan ostamaan hyvää tiskiharjaa. Ja mieheni haluaa vispata kermaa käsin, on siinäkin ukko!
Kiitos Ap ja hauskat kommentoijat 😂💗
Ketjun melkein parasta antia on kuitenkin nuo loukkaantujat, jotka ottavat tän tosissaan.
Mun järkeen ei tahdo millään mahtua, miten se on edes mahdollista. Ihmisiä on tosiaan hyvinkin erilaisia 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Eilen vanhempi naismyyjä sanoi miehelleni, että mä otan kolmoseen 🥺 Mitähän olisikaan tapahtunut, jos mieheni olisi ollut ilman minua kaupassa 🤔
Voi kauheeta, mun seksuaaliaakkoset loppuu tohon kakkaseen, oon niin siveyden sipuli. En kehtaa edes arvailla, mikä toi kolmonen ois olla... paitsi kassa hehheee
Joo, on kirjoitus vihreä toi kakkanen, en osaa korjata sitä kun teksti ruudussa liikkuu aina korjauslakan alta pois. Puhelimen näyttö täynnä lakkapisaroita°•○•°○○○
Vinkkejä, millä ne saa puhdistettua?😉😉😉
Pitääkö paikkansa, että AP:n ex on nykyään avauksessa mainitun kassan kanssa naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä tapahtuuu xDD en tiiä oikeesti pitäiskö nää ottaa tosissaan vai ei. Kuinka tyhmiä ja urpoja oikeesti ihmiset voi olla xDD
Meni viimesinki usko ihmiskuntaan luettuani nää..Ei pitäisi aikuiselle ihmiselle olla mitenkään epäselvää että ollaanko tässä nyt tosissaan vai ei...
Googlaa huumorintaju.
Sitä minäkin aattelin että täytyy olla joku Valamon poikakoulun kuoropoikalinjan käynyt tai muuten tynnyrissä kasvanut jos menee ihan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa henkilöt jotka ei erota huumoria todesta. Mites olikaan sen lukutaidon kanssa, että tuliko sen Aapisen jälkeen muuta katseltua? Ehkä kannattaisi. Ja vaihtaa hammastahna fluorittomaan. Hauska ketju, lisää!
Mitenkähän pitkään näitä kassanumeroita riittää, alkaako samat jutut pyörimään ympäri. No, kai sitä voi jotain muutakin keksiä. Aloin tiskaamaan käsin, lähin kauppaan ostamaan hyvää tiskiharjaa. Ja mieheni haluaa vispata kermaa käsin, on siinäkin ukko!
Kun lähit, oliko lähin kauppa kaukana?
En haluais syödä kermakakkua, johon ukkosi on käsin vatkannu kerman, en vaikka olis kuin käsidesiä lotrattu. Tuo sille vispilä kaupasta ja uskottele, että on tullut uusi hygieniavaatimus koronan myötä...
Minäpä olin rautakaupan kassalla töissä aikoinaan. Oli tilava alue, tiski ympärillä ja 3 kassakonetta. Joskus joku koneista oli varattu muuhun toimintaan ja pomo oli opettanut tällöin sanomaan jonottaville: Täällä on tilaa.
No sopihan ne jonottajat just sinne alueelle, mut tiukkaa teki laastisäkkien, lattialistojen ja kattopeltien kanssa.
Täällä joku jo maininnutkin samaisesta asiasta, mutta.... Mieheltäni on kysytty jo moneen otteeseen eri kassoilla, että "Laitetaanko pieneen pussiin?" !! Siis mistä ne kassat oikein kuvittelee tietävänsä heti, minkäkokoisen "pussukan" ukkoni tarvitsee... Pitäiskö olla mustis?
Kerran oli nakkeja ja jotain grillimakkaraa ostoksissa, sanoin kassalla, että pitää vertailla kilohintoja makkaroissa. No kassa sitten vihjailevasti sanoi, että pitää rouvan sitten vertailla kumpi koko miellyttää. Oi, miten karkea vihjaus.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Ap ja hauskat kommentoijat 😂💗
Ketjun melkein parasta antia on kuitenkin nuo loukkaantujat, jotka ottavat tän tosissaan.
Mun järkeen ei tahdo millään mahtua, miten se on edes mahdollista. Ihmisiä on tosiaan hyvinkin erilaisia 🤔
To del laki n!!!
Joku hokaa hyvän alotuksen ja toiset 'saman henkiset' jatkaa ketjua - näin syntyy hyvänmielenketju. Nillittäjät älkööt vaivautuko.
Joskus saa hekottaa ääneen, ku sanan säilä lyö ja vitsit lentää. Hauskinta ikinä. Nooa-ketju ja Av-palstan lukijamatka parhaat ketjut ikinä.
Eihän se mitään ennen. Totuin jo siihen, että mies käy kerran pari viikossa kassan kautta kotiin, mutta ei se sinne jää asumaan, vaan kipittää kiltisti pikaisen piipahduksen jälkeen kotiin. Tämän hyväksyin, kun ei sotkenut meidän arkea kotioloissa mitenkään. Mutta nykyään, kun tuli nuo mobiilikupongit, ei pääse kotonakaan rauhaan. Ukko selaa kuponkeja, että tästä ja tästäkin tavarasta on alennusta ja sitten jo käy niin kuumana, että on pakko lähteä sitä tavaraa hakemaan. Niin kuin ei kotonakin jo olisi tavaraa tarjolla vaikka kuinka, toki vanhaa ja käytettyä, mutta kuitenkin. Pitäisikö tästä lähteä jo naapurille tyrkkyttämään, kun ei ukolle enää kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma kirjoitti:
Tästäkin sen huomaa miten kakkonen kiinnostaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään ennen. Totuin jo siihen, että mies käy kerran pari viikossa kassan kautta kotiin, mutta ei se sinne jää asumaan, vaan kipittää kiltisti pikaisen piipahduksen jälkeen kotiin. Tämän hyväksyin, kun ei sotkenut meidän arkea kotioloissa mitenkään. Mutta nykyään, kun tuli nuo mobiilikupongit, ei pääse kotonakaan rauhaan. Ukko selaa kuponkeja, että tästä ja tästäkin tavarasta on alennusta ja sitten jo käy niin kuumana, että on pakko lähteä sitä tavaraa hakemaan. Niin kuin ei kotonakin jo olisi tavaraa tarjolla vaikka kuinka, toki vanhaa ja käytettyä, mutta kuitenkin. Pitäisikö tästä lähteä jo naapurille tyrkkyttämään, kun ei ukolle enää kelpaa?
Vaikka olenkin vanhempi rouva, ei kassapojan silti olisi tarvinnut kovalla äänellä sanoa, että meillä on tuolla itsepalvelukassakin. Selvästi tarkoitti huomautuksensa minulle.
Rokotteen vaikutusta tuo ihme tosikkomeininki? Aivoperäinen muutos tai tukos huumorikeskuksessa eli tuumori? Älä meuhkaa tämä on leikittelyketju älyköille.