Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
lehdessä jonkun misukan kuvan kera oikein mainostaa, että tervetuloa koeajolle! Ei mitään määrää....
missä viedään samalla vanhat persupatjat pois? Ja miehet myhäilee mainoksessa. Noissakaan ei minusta yhtään enää salailla että mistä kyse.
Mä en ole vielä oikein toipunut tästä mutta eilen kun kävin huoltiksella niin joku tosi lipevä tyyppi otti kontaktia ja läähätti auton ikkunaan että :Pannaanko täyteen?Mä otin heti ritolat ja varmaan ajoin sen nilkin jalkojen yli mutta mitä väliä LIMANULJASKA!Taustapeilistä vielä näin kuinka se heilui kuvottavasti sen "pistoolinsa" kanssa.Puistattaa!
Pieni vinkki: Menkää hoitoon luulotautiset.
Ei teille voi kun nauraa ihanat kotirouvvat!
Ehkä se nainen teki vaan työtään, ja päätti edistää pitkää jonoa, huutamalla ensimäiselle joka sattui jonottamaan (eli miehellesi ja SINULLE). Mutta te itsutuntoa vailla olevat äitykät ootte niin mustasukkasia miehestänne (ymmärrettävää, täytyyhän lihoneen äitykän jostakin pönkittää sitä itsetuntoa), että vedätte kaikesta pultin. Itse olen ollut töissä kassalla ja ei ainakaan meilläpäin ole kukaan flirttaillut selvästi varatulle miehelle, jolla on koko saaterin suku mukana! Oikeesti, hajotkaa elämäänne äitykät! Te olette näköjään suomen tulevaisuuden mummot, jotka jahtaa ja vandalisoi lapsia/nuoria/nuoria aikuisia. Minä itse katsoinsin peiliin, jos olisin teidän housuissanne.
ei ole mitään vapaita kassoja, se yksi myyjä vain. Niin kun mies osti limpun niin se myyjä kehtasi kysyä "Saisko olla muuta? Meillä olisi munkit tarjouksessa..." Munkit?!? Voi hemmetti sentään...
mutta tuli heti mieleeni, että meillä ainakaan mies EI ole ollut mikään "viaton uhri"! Itse asiassa luulen, että aloite tuli häneltä :(
Kerran todellakin yllätin mieheni ENSIN vilkuilemasta kysyvästi kassaneitiä ja vasta tuo hutsu huusi, että täällä on vapaa kassa..
Mies on siis ex. Erohan siitä tuli :(
Älkää siis naiset aina olettako, että mies on täysin syytön ja tietämätön tilanteesta, vaikkei isoon ääneen mitään ensin huudakaan. Kyllä tuo kysyvä ilme ja selvä katseiden kohtaaminen kassan kanssa puhuvat omaa kieltään :(
Ehkä se nainen teki vaan työtään, ja päätti edistää pitkää jonoa, huutamalla ensimäiselle joka sattui jonottamaan (eli miehellesi ja SINULLE). Mutta te itsutuntoa vailla olevat äitykät ootte niin mustasukkasia miehestänne (ymmärrettävää, täytyyhän lihoneen äitykän jostakin pönkittää sitä itsetuntoa), että vedätte kaikesta pultin. Itse olen ollut töissä kassalla ja ei ainakaan meilläpäin ole kukaan flirttaillut selvästi varatulle miehelle, jolla on koko saaterin suku mukana! Oikeesti, hajotkaa elämäänne äitykät! Te olette näköjään suomen tulevaisuuden mummot, jotka jahtaa ja vandalisoi lapsia/nuoria/nuoria aikuisia. Minä itse katsoinsin peiliin, jos olisin teidän housuissanne.
Ensin vapautui alkoholi ja tuli kaljateltat joka markkinoille. Nyt sitten seksikin päivittäistavarakauppaan ja varsinkin asiakaspalveluun. Mua onkin aina vaivauttaneet nuo asiakastyytyväisyyskyselyt.
Siitäkö tässä nyt pitäisi ilahtua, että vapaa kassa päätti tehdä särön liittoomme ihan tuosta vain huvikseen, edes valikoimatta mitenkään kenelle itseään tyrkyttää. :(
Kyllä, olen hieman lihonut enkä voi parhaalla tahdollakaan sanoa, että itsetuntoa PÖNKITTÄISI kun vapaat kassat ehdottelevat komealle miehelleni vaikka minä seison vieressä. Toivottavasti elämä opettaa sinulle hieman empatiakykyä ja ymmärrystä.
Minun täytyy tunnustaa, että tästä on vieläkin vaikea puhua. Ex-Tyttöystäväni toimi töissä kassalla. Se oli minulle joka päivä muutenkin rankkaa... mutta pahinta olivat ne tupla-bonus päivät. Niiden jälkeen tyttö oli aina todella väsynyt. Kertoi että jatkuva seisominen käy selän päälle! Ei ihmekkään, olinhan minäkin aiemmin nuorena käynyt seisoessa hänen selkänsä päälle. Kestin kaiken kuten mies. En koskaan kysellyt hänen töistään.. Suhteemme olin sitten kerran pakotettu lopettamaan. Rouvani alkoi näet minulle avautumaan, että olivat joutuneet porukalla purkamaan jonkun suuren LASTIN! Sanoin, että nyt riitti! En halua kuulla!
Ehkä mä näytin stressaantuneelta kun kassaneiti vihjasi että herkkupatukat olis tarjouksessa. Tiiättehän ne, viisi patukkaa tasarahalla. Ihan siinä härskisti tyrkyllä kassan vieressä iso pino erilaisia. Mun makuun ne on vähän pieniä -puhisin punastuneena.
Törkeetä, siis niin törkeetä!
Ajatteleeko et olen joku vitun teini joka ei oi elämää nähnyt. Itse kassalla töissä oleva kolmen lapsen äiti. Elämää on nähty ja koettua. Mut parisuhde on meillä niin hyvä että mua ei haittaa jos joku yrittää iskeä mun miehen. Siinä saa yrittää...
Toisaalta nyt käsitän miksi äijät pettää... Ämmä nalkuttaa kaupassa käymistä, ja varmasti ihan kaikesta muustakin. Ja löytyihän niille erotilastoiden tuottajillekin syy, kaupan kassa :)
Vertailin juuri hernekeittopurkkeja, kun näin mieheni juttelevan jollekin hempukalle leipäosastolla. Tulin juuri sopivasti paikalle kuullakseni, miten "herkullisia nämä munkit ovat, asiakkailta on tullut hyvää palautetta, että parhaat munkit tässä kylässä." Tarjolla oli nyt kuulemma ilmaista maistiaista. Huomasi heitukka minutkin ja kehtasi lisätä, että "rouvalle kans".
En yleensä hiilly pikku asioista, mutta jos keskellä päivää ihmisten ilmoilla aletaan tuiki tuntemattomille ehdottelemaan munkkien maistelua kimpassa, niin.. Kuuluvasti vastasin, että me ollaan kunnollisia kristittyjä, ei me mihinkään tuollaisiin ruveta, että kiitosta vaan! Ja samantien lähdettiin kaupasta ulos.
Eikä ole provo, tällaista tapahtuu OIKEASTI!!
Pahinta on. Kun mies itsee juoksee niiden vapaiden kassojen perässä ja hyökkää heti jonoon, kun uusi kassa vapautuu. :(
Pitäiskö jättää mies? Meillä on lapsia.
Ehkä parisuhdeterapiasta olisi apua.
Voimia, mihin ratkaisuun päädytkin!
Etkai sä ny tosissas luule et kassa neiti ehdottelee sun miehelles?
Voin ite näin kassa neitinä sanoa etten yhdellekkään miehelle ole ehdotellut tosin olen saanut numeroita ja treffi pyyntöjä joihin yhteenkään en ole myöntävästi vastannut.
huutelin samaa. Elin kaksoiselämää, sillä todellisuudessa olin varattu :( Onneksi olen päässyt eroon silloisesta poikaysävästäni ja työstäni. Tähän ei kuitenkaan vaikuttanut "vapaa kassa"-huuteluni, vai vaikuttiko sittenkin??
Haluan puolustaa kassaneitejä tässä asiassa. Ei kassaneiti pakota miestänne loikkimaan vapaalle kassalle. Ihan yhtä hyvin voisitte odottaa varattua kassaa. Millaisten häntäheikkien kanssa oikein olette yhdessä? Syyttäkää miehiänne, älkää vapaita kassoja.
Ajatteleeko et olen joku vitun teini joka ei oi elämää nähnyt. Itse kassalla töissä oleva kolmen lapsen äiti. Elämää on nähty ja koettua. Mut parisuhde on meillä niin hyvä että mua ei haittaa jos joku yrittää iskeä mun miehen. Siinä saa yrittää...
Toisaalta nyt käsitän miksi äijät pettää... Ämmä nalkuttaa kaupassa käymistä, ja varmasti ihan kaikesta muustakin. Ja löytyihän niille erotilastoiden tuottajillekin syy, kaupan kassa :)
Monet naiset eivät siinä omassa mussukassaan näe mitään vikaa, vaikka tämä ihan silmät kiiluen skannalisi, missä on vapaa kassa.
Toisaalta tällaisten lorttojen takia ymmärtää, että voi se kunnollinen mieskin sortua tilaisuuden tullen. :/
Pahinta on. Kun mies itsee juoksee niiden vapaiden kassojen perässä ja hyökkää heti jonoon, kun uusi kassa vapautuu. :(
Pitäiskö jättää mies? Meillä on lapsia.
Ehkä parisuhdeterapiasta olisi apua.
Voimia, mihin ratkaisuun päädytkin!
Musta kannattais jättää se sika! Mikä narsissi!
muutama vuosi sitten iso poru, kun kassaneidit kuulemma flirttailevat miesasiakkaiden kanssa ja vielä vaimon läsnäollessa :). Siitä oli oikin lehdessä juttua, heh. Ja tää juttu tosi
Siellä vaan joku viekas kassa yrittää peitellä tuota salatoimintaa. Kyllä me tiedetään miten te haluatte niitä asiakkaita palvella. Ja vielä ystävällisesti. Voi siskot. Kiitos oikeasti teille, kun avasitte mun silmäni.
Tänään huoltsikalla miesmyyjä kysyi minulta "Kakkosesta kuudellakympillä?", kun menin maksamaan bensat. Siis onneks mun mies oli kotona lasten kans, ettei sen tarvinu kuulla tuota. Luuli mua maksulliseksi. Kuvitelkaa. Annoin sen kuulla kunniansa. Ja kerran yks rietastelija sanoi että "Et oo vissiin tavannut näitä kuitteja keräillä" ja heitti samantien sen roskiin. Huomas varmaan, että mulla on sormukset ja muutenkin oon sen verran vetävän näkönen, että vetäyty sit suosiolla. Ettei niinku ois ollu muhun mahkuja.