Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Ei herranjumala hyvät ihmiset :'D
kun mulla meidän perheessä ylipäätään hyviä ideoita on, että kun kauppaan mennään, niin se olen minä, joka kaikesta siellä päätän. Ja kun kassalle asti päästään, mies EI KUUNTELE MITÄÄN KASSOJEN LIRKUTUKSIA, vaan mennään sinne kassalle, jonka minä päätän ja mies ei sano mitään, eikä katso, vaan lappaa vaan niitä ostoksia muovikassiin ja minä hoidan puhumiset ja maksamisen miehen lompakosta. Sanon jo heti ennenkuin kassa edes kysyy, ettei ole mitään bonuskortteja tai muita ja niistä tai muista alennuksista ei olla kiinnostuneita, kiitos, eikä parantumattomasti sairas miehenikään ole.
HYVIN TOIMII!
etsä aivan tervejärkine oo.. jos mul olis tollanen pirttihirmu naisena nii tökkääsin pari kertaa kerran perseelle ja toisen kerran ovesta pihalle.. ei vittu mitä luusereita miehiäki vaan on.. mä en ikinä menis naisen tossun alle tuolla tavalla... akan kyl luulis tietävän paikkansa perhees... seon keittiös !!!!!!!!!!!!!
Naurankoko edes :'D Siis sehän on ihan normaalikäytäntö kaupassa ilmoittaa vapaasta kassasta,jottei synny isoja jonoja toisille kasoille!!
ja minä kassatäti menin ehdotaan et otan kakkoselle, juma mikä mekkala synty, tuo ottaa kakkoselle!!!
Nauran itteni tärviölle.. Toivon, että nämä on vitsejä täällä :D Kassahenkilökunta on asiakaspalvelunammattilaisia ja "vapaata kassaa" huutelemalla yritetään vinkata asiakkalle, ettei toisella kassalla ole jonoa asiakkaista ja asiakas pääsee siis nopeammin hoitamaan oman kauppa-asiansa. Ei tarkoiteta kassan siviilisäätyä. ja kun "kymmensenttisiä" kysellään niin silloinkin vain sen vuoksi että voisi antaa vaihtorahan isompana kolikkona takaisin :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2012 klo 14:40"]
Minun miestäni ei paljon hetkauta, jos joku kassatypy itseään tyrkyttää. Asumme sentään kivitalossa.
[/quote]
PARAS KOMMENTTI IKINÄ :D :D :D
jos mulla olis tuommonen muija se lentäis ulos kun leppä keihäs
Kaikista pahinta on tosiaan kysymys: pannaanko pussiin??
Ja sitten kun mies raukkani osti itselleen käsineet, myyjä kysyi "pannaanko pussiin vai vedätkö heti käteen"? Eikä myyjän ilmekään värähtänyt! Niin paatuneita....
Eikö tämän ketjun voisi jo unohtaa. Hauskuus siitä on loppunut jo kauan sitten.
no huhhuh! kirjallinen valitus ja kaupan vaihto iäksi.
kai nyt ilmoitit kassan esimiehelle, ja haukuit kassaneidin myös pataluhaksi.
Johan miehesi on arestissa?
Törkeitä kyllä nuo kaikenmaailman heitukat, kun väkisin ovat viemässä miehet meiltä kunnon perheenäideiltä.
Ihan uskomatonta. Minä veisin tuon kyllä eteenpäin! :(
Sitten vielä jotain bonustakin lupailevat ihan avoimesti, vaikka varmasti huomaa että on perheellinen!!
Monet riidat ollaan miehen kanssa tästä käyty. Minusta kun hän selvästi antaa jotain signaaleja näille kassoille, kuin noin vaan alkavat ehdottelemaan.
naamaa ja olla muka niin hölmistynyttä niin hölmistynyttä, kun niille sanoo asiasta totuuden sanat. Minä laitoin viimeksi miehen aikamoiseen tilanteeseen, kun ajattelin, että nyt riittää kertakaikkiaan. Että valitse nyt jukolauta, minä tai tuo! Kassaneitikin siinä niin vaikeena ja selkeesti syyllisyys paistoi! Kilometrien päähän, MOLEMMISTA!
Ja ymmärtäisin kyllä jos ne kassatätit olisivat jotain ihania hempukoita, mutta kun osa on paljon minua vanhempia ja ne vaatteet!!! Ketä oikeesti pukee vihree liivi?
Kiva kun löytyy tällainen paikka jossa voi purkaantua, tää on kalvanut meidän perhettä jo kauan. Olen ehdottanut miehelle parisuhdeviikonloppua, se on nyt viimeinen mahdollisuus korjata tämä meidän liittto.
Todella törkeätä! Toivottavasti miehesi ei saanut traumoja. Lapset varmasti tarvitsevat ainakin terapiaa. Ja veithän asian eteen päin? varmasti on jo potkut saanut, mokoma kassahaukka.
Jos sinäkin olit siinä vieressä, niin voihan olettaa että se huusi teille kummallekin.
Vai huusiko se, että sinä mies siellä, täällä on vapaa kassa?
Jos sinäkin olit siinä vieressä, niin voihan olettaa että se huusi teille kummallekin.
Vai huusiko se, että sinä mies siellä, täällä on vapaa kassa?
Kuule hei, yritätkö sinä vielä puolustella niitä vikittelijöitä? Niitä on joka marketissa ja se huutelu on kuule tasan tarkkaan miesten onkimiseksi ja bonusten lupailu ym., kyllä ne tiedetään. Avaa sinäkin silmäsi, suosittelen!
huhhuh, herätkää tantat elämäänne