Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
881/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poistutaan kaupasta sanon miehelleni että unohdin ostaa siteitä ja että tulen kohta perästä, käyn niitä nopeesti hakemassa.

Käynkin sitten nostamassa 20 euron setelin, kirjoitan siihen sanan lutka ja menen takaisin kauppaan tekemään sideostokset tälle samalle kassalle. Ojennan setelin hitaasti ja samalla annan The Katseen. TOIMII!

Ja aina kannattaa sanoa jonkun kuukautissuojan unohtuneen, muuten mies voi tarjoutua menemään. Ei ne pelkkää kuukautissuojapakettia kehtaa hakea.

Vierailija
882/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinäkin olit siinä vieressä, niin voihan olettaa että se huusi teille kummallekin.

Vai huusiko se, että sinä mies siellä, täällä on vapaa kassa?

Kuule hei, yritätkö sinä vielä puolustella niitä vikittelijöitä? Niitä on joka marketissa ja se huutelu on kuule tasan tarkkaan miesten onkimiseksi ja bonusten lupailu ym., kyllä ne tiedetään. Avaa sinäkin silmäsi, suosittelen!

jos se oliski ollut lepakko-kassa? Hyi, se vasta kamalaa olis. Älä ap mene ikinä enää siihen kauppaan, tiedä mitä ne seksihullut kassat tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se oliski ollut lepakko-kassa? Hyi, se vasta kamalaa olis. Älä ap mene ikinä enää siihen kauppaan, tiedä mitä ne seksihullut kassat tekee.

vaikka ryhmäseksiin olis teidät viekoitellu :/

Vierailija
884/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinäkin olit siinä vieressä, niin voihan olettaa että se huusi teille kummallekin.

Vai huusiko se, että sinä mies siellä, täällä on vapaa kassa?

Kuule hei, yritätkö sinä vielä puolustella niitä vikittelijöitä? Niitä on joka marketissa ja se huutelu on kuule tasan tarkkaan miesten onkimiseksi ja bonusten lupailu ym., kyllä ne tiedetään. Avaa sinäkin silmäsi, suosittelen!

yritän nyt vaan yrittää selvittää, vikittelikö se teitä kumpaakin. Ehkä se on on vielä lesbokin?

Vierailija
885/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän edellä oli joku asiakas, joka lähtikin hakemaan jotain puuttuvaa mitä lie hakikin siinä sitten, niin se kassa alkoi heti vikittelemään meitä, sanoi näin ja tämä ON totta!: "Jos mä otan teidät tähän väliin." En tohtinut katsoa, mihin väliin se olis meitä ottanut. Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanottua mitään. Mieskään ei paljoa puhunut, maksoi vaan ostoksemme ja lähdimme siitä, mutta mä kyllä raivosin siitä jälkeenpäin monta viikkoa. Että ei tarvi ku ostoksille mennä miehen kanssa, kun kassa alkaa jo ehdotella vaikka mitä väliin ottamisia! Törkeetä! Mies lupasi pyhästi, ettei mene yksin siihen kauppaan koskaan, ja kyllä olen ihan luottanut siihen, ettei ole mennyt.

Vierailija
886/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin kassa ;D

Vierailija
887/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on muitakin halukkaita, niin taisteluhan siitä tulee.

Mutta varatut kassat vasta onkin suosittuja, siksi kai niissä jonoa onkin.

Vierailija
888/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä olis vapaa kassa..." Toihan on ihan suora vihjaus, että tuu mun luo, multa saat.

Vierailija
889/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkoo on jonossa...

Vierailija
890/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen kohdalla kassat aina sanoo: anteeksi, mä en ota enää.

Tätä se mies itkee sitten kotona.

Vierailija
891/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän parhaat naurut :D

Vierailija
892/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cittarissa mun ukolle aina tyrkytetään jotain pirun plussaa- oletteko mammat törkeämpää kuulleetkan? eilen sain tapeekseni ja sanoin tälle parikymppiselle kassaneidille että pidä helvetin bimbo plussasi. heitin viiliksen neidin päähän, laitoin mieheni ostoskärryyn ja juoksin kipinkapin ulos. pakkasin miehen turvaan etupenkille viereeni ja totesin että nyt riitti, en ikinä aijo enää viedä miestäni ulos. hetihän se yritetään multa viedä, ja vielä plussien kera. ennenäkemättömän törkeetä. hyi saasta.

Vierailija
893/1967 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää jaloillanne ihmiset! Älkää suosiko kauppoja, jotka näitä nuoria kassatyttöjä työllistää!

Mä teen aina niin, että käyn katselemassa jo ennen kassoille menoa, missä olis sellainen vanha ja vähemmän viehättävä kassamuori, niin sinne voi ukon kanssakin mennä. On siinä sitten naurussa pitämistä, kun ne alkaa ehdotella bonuksiaan ja huudella vapaana olemisiaan. Kerran en voinut olla sanomatta, kun huuteli sitä vapaata kassaansa, että NO EI IHME! Jopas hiljeni muija kertalaakista!

Vierailija
894/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pilaa, voiko joku olla noin mustis miehestään. Kassatyöntekijä ei ole iskemässä kenenkään miestä vaan palvelemassa asiakkaita työssä josta saa palkkaa. Oletteko miettineet että niitä naisia on miestenne työpaikkalakin, ja kaikkialla muualla. et siitä sit vaan paivystämään 24/7 mitä miehenne tekee. Luottamus taitaa olla vähän kadoksissa.

Muistan vielä ajan, kun itsekin olin noin idealistinen. Kuule, ennen pitkää sullekin valkenee elämän totuudet. Mutta pikkuisen empatiakykyä, kiitos. Joo, kassat on palvelemassa asiakkaita - ja sä et huomaa tossa sun lauseessa mitään outoa? Mä en ainakaan halua kenenkään palvelevan mun miestä! Jätän sen yleensä istumaan penkille Ipadin kanssa kassojen ulkopuolelle ja se tulee sit pakkaamaan tavarat ja kantaa ne autoon - suosittelen muillekin tätä ratkaisua. Ei pääse kassa palvelemaan mun miestä.

Vierailija
895/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilenkin tuli taas aika törkee vastaan. oltiin miehenkans peräkkäin s-marketin kassalla ja mä kun olin tehnyt omat ostokset, ni tää muija käänty puhuu toiselle myjälle et tuuks sä tähän väliin ja sano sit mun miehelle et toi toinen ottaa sut! iha siinä mun kuunnellessa!!

sit sillon ku meidän poika oli vauva,ni saman kaupan kassa alko puhuu et miten toi teidän vauva voi olla noin pullea ku sä ja pekka* ootte noin laihoja! siis mistä se ties kuin laiha mun mies on vaatteiden alla ja hei, se ties sen nimenkin!!

*- nimi muutettu

Vierailija
896/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ilmeisesti ole saanut pidettyä omaa timanttiani silmällä, epäilen, että jotain on jo päässyt tapahtumaan.

Nimittäin pari kertaa, kun olen mennyt miehen perässä kassalle, se tytteli on sanonut siinä vaiheessa kun mies on ollut pankkikortti jo kädessä, että "NYT VOIT LAITTAA SISÄÄN!!". MIETTIKÄÄ! Ne on ilmeisesti tehnyt sitä :((((

Usein se sama kassa pyytää laittaa sisään JA painaa kakkosta!

Lääkäri oli soittanut lapselle puhelinreseptin ja mentiin miehen kanssa kyselemään sitä henkilökunnalta. Tämä nuori nainen sanoi miehelleni: "pieni hetki, kun farmaseutti vapautuu antamaan" Olin siinä jo ihan hämilläni. Mutta pakkohan se lääke oli saada. Maksaessa. " Nyt voi laittaa sisään... Pistätkö vielä peremmälle... Ja paina kakkosta." Siinä vaiheessa sai antibiootit jäädä. Koppasin ukon kainaloon ja mentiin viivana kotiin. Ei ikinä tuonne apteekkiin!

Vierailija
897/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa, että tuollainenkin juttu meni osalla vastaajista yli hilseen...

Kiitos piristyksestä! :)

Vierailija
898/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä jotain bonustakin lupailevat ihan avoimesti, vaikka varmasti huomaa että on perheellinen!!

Monet riidat ollaan miehen kanssa tästä käyty. Minusta kun hän selvästi antaa jotain signaaleja näille kassoille, kuin noin vaan alkavat ehdottelemaan.

Mikä teitä ihmisiä vaivaa?! Itse olen kotiäiti ja KASSATYÖNTEKIJÄ! Meidänhän työhön joo kuuluu miesten viettely työpäivisin! Eikö teille helvetin blondeille idiooteille oo tullu mieleen että esim. sana : täälä on vapaa kassa tarkoittaa sitä että älkää seiskö turhaan jonossa kun tännekkin voi tulla maksamaan ! Säälin teitä ja miehiänne ja NAURAN TEILLE! :D

Vierailija
899/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pilaa, voiko joku olla noin mustis miehestään. Kassatyöntekijä ei ole iskemässä kenenkään miestä vaan palvelemassa asiakkaita työssä josta saa palkkaa. Oletteko miettineet että niitä naisia on miestenne työpaikkalakin, ja kaikkialla muualla. et siitä sit vaan paivystämään 24/7 mitä miehenne tekee. Luottamus taitaa olla vähän kadoksissa.

Muistan vielä ajan, kun itsekin olin noin idealistinen. Kuule, ennen pitkää sullekin valkenee elämän totuudet. Mutta pikkuisen empatiakykyä, kiitos. Joo, kassat on palvelemassa asiakkaita - ja sä et huomaa tossa sun lauseessa mitään outoa? Mä en ainakaan halua kenenkään palvelevan mun miestä! Jätän sen yleensä istumaan penkille Ipadin kanssa kassojen ulkopuolelle ja se tulee sit pakkaamaan tavarat ja kantaa ne autoon - suosittelen muillekin tätä ratkaisua. Ei pääse kassa palvelemaan mun miestä.

Olen itse kassalla töissä, naimisissa ja minulla on lapsia! Suosittelen teille kaikille ihmisille jotka näitä kirjottelette isoa lääkitystä ja terapiaa! Ootte oikeesti ihan sairasta porukkaa! Säälin teidän miehiä ja lapsia! Ette oo sattunu kuuleen lausetta: YSTÄVÄLLINEN ASIAKASPALVELU?!

Vierailija
900/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Voi teitä! Minä nappasin oman ukkoni Siwan kassalta :)Uskokaa pois, kyllä ne miehet joskus käy kaupassa ihan vaan sen kassaneidin vuoksi..

T. Siwantäti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi