Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
921/1967 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ilmeisesti ole saanut pidettyä omaa timanttiani silmällä, epäilen, että jotain on jo päässyt tapahtumaan.

Nimittäin pari kertaa, kun olen mennyt miehen perässä kassalle, se tytteli on sanonut siinä vaiheessa kun mies on ollut pankkikortti jo kädessä, että "NYT VOIT LAITTAA SISÄÄN!!". MIETTIKÄÄ! Ne on ilmeisesti tehnyt sitä :((((

Siis ei helevetti! Nehän on sanonu mullekin noin! Mitä hemmettiä ne meinaa, että mä tungen sisään??? Senkin perverssiemakot! En pysty ees ajatteleen. Ei oo kyllä mitään häpyä kassatädeillä nykypäivänä :,(

Vierailija
922/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää kassojen ja muidenki asiakaspalvelutyöntekijöiden haukkumista. Eikö tosiaan aikuiset ihmiset ymmärrä että nekin on ihmisiä ja tekee vaan työtään eikä oo mitään maalitauluja joille saa ilkeästi sanoa mitä vaan. Menkää itse sinne kassan taakse päiväksi kuuntelemaan tällästä niin ehkä alatte kohtelemaan paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää kassojen ja muidenki asiakaspalvelutyöntekijöiden haukkumista. Eikö tosiaan aikuiset ihmiset ymmärrä että nekin on ihmisiä ja tekee vaan työtään eikä oo mitään maalitauluja joille saa ilkeästi sanoa mitä vaan. Menkää itse sinne kassan taakse päiväksi kuuntelemaan tällästä niin ehkä alatte kohtelemaan paremmin.

Täällä on kosolti kokemuksia siitä, kuinka nuori kassaheitukka itse huutelee perheellisille olevansa vapaa.

Vierailija
924/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns.myyräntyötä kassalla.

saas nähdä kuinka monta tappelua sain aikaan kun huutelin miehille olevani vapaa.

Se on vielä mielenkiintoisempaa näin ennen isänpäivää.

Yksi mies sanoi mulle, että

missä oot ollut kun ei olla vähään aikaan nähty!

Jatkoi vielä juttuaan että kun on kiva käydä tutulla ja nopealla kassalla.

Nainen pakkas ostoksia ja mulkoili.

Joo ja meillä on niitä nuoria nättejä tyttöjäkin kassoilla.

On jotenkin niin kivaa kun näin keski-ikäisenä vielä kelpaa! ;)

Vierailija
925/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua häiritsee ne hitaat kassat, jotka tuntuvat selvästi pitkittävän tilannetta tarkoituksella, ja muka kömpelösti heilutellen tavaraa vihjailevasti ees taas.

Vierailija
926/1967 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ilmeisesti ole saanut pidettyä omaa timanttiani silmällä, epäilen, että jotain on jo päässyt tapahtumaan.

Nimittäin pari kertaa, kun olen mennyt miehen perässä kassalle, se tytteli on sanonut siinä vaiheessa kun mies on ollut pankkikortti jo kädessä, että "NYT VOIT LAITTAA SISÄÄN!!". MIETTIKÄÄ! Ne on ilmeisesti tehnyt sitä :((((

Siis ei helevetti! Nehän on sanonu mullekin noin! Mitä hemmettiä ne meinaa, että mä tungen sisään??? Senkin perverssiemakot! En pysty ees ajatteleen. Ei oo kyllä mitään häpyä kassatädeillä nykypäivänä :,(

kunhan jotain täytettä saa. Seuraavalla kerralla kyllä sanon, että netistä saa tilattua kuule täytettä, ei tarvitse jokaiselta vastaantulijalta olla vailla. Missä on moraali nykypäivänä??!

Vierailija
927/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua häiritsee ne hitaat kassat, jotka tuntuvat selvästi pitkittävän tilannetta tarkoituksella, ja muka kömpelösti heilutellen tavaraa vihjailevasti ees taas.

ja ihmettelevät et miksi se ei nyt tuu.. ja sit ne katseet.Se, kun kuuluu se piip, niin silloin samalla se syvä tuijotus miehen silmiin "oih, nyt se tuli" Ja heti perään uusi tavara käsittelyyn, oikein näytetään miehelle että kyllä tämä tyttö sitten jaksaa! Mokomat nymfomaanit!!!

Vierailija
928/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään miksi suomalaiset miehet ovat masentuneita ja väsyneitä. Kun vaimo saa mitätöimästä asiastakin mustasukkaisuuskohtauksen niin kyllä siihen väsyy.

Vierailija
929/1967 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunnu kaikista kassaneideistäkään mukavalta, kun infosta kuulutetaan, että loppupäässä on vapaita kassoja. Pitääkö se kovaäänisesti kaikille paljastaa?!

Vierailija
930/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla meidän vakikaupan kassa kysy mieheltäni ihan siinä mun ja kahden leikki-ikäisen lapsemme kuullen, että "PANNAANKO TILILLE?". Mies vastasi myöntyvästi. Ja sitten kaiken huippu vielä... Kassa kysyi, että "Tarvitko kuittia?" tyrkyttäen sitä paperilappua miehelleni ja voitteko kuvitella, mies otti sen! Ja kehtasi sanoa "Joo, pannaan verotukseen" ja kauhea hörönauru päälle. Mä en voi ymmärtää, että verottajakin on sekaantunut jo tähän juttuun! Eli sen on oltava täysin laillista. Meillä ollaan oltu siitä lähtien mykkäkoulussa. Saa nähdä miten pääsen tästä yli. Mutta oli ihanaa kanssasisaret lukea teidän vastaavista kokemuksista, niistä sain yllättävästi voimia!

Vierailija
931/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pistää vihaks lukea näitä juttuja täällä, itse työskentelen kassalla, ja huutelen ajoittain tätä "täällä on vapaa kassa" "tännekin kassalla voi tulla tämä on vapaa" "otan myös tälle kassalle". Nyt voin kuvitella kuinka te naiset siellä ajattelette että niinpäniin, "taidanpa tietää tasantarkkaan mitä tuokin tytön hempukka olisi valmis ottamaan tuonne kassalle". Hei järki käteen ihmiset, ehkä eniten lapsellista kommenttia !

Jos itse olen kassavuorossa töissä, en kyllä ikinä tarkoituksella hidastele ja pitkitä tilannetta asiakkaan kanssa hei haloo! Jonoa on kassalle 10 ihmistä, miksi kiusaisin ehdoin tahdoin kaikkia viivyttämällä palvelua ?!? Kaikki asiakkaathan ovat samanarvoisia.

Ja mun täytyy kyllä vielä sanoa että mulle ei iki maailmassa tulisi mieleen vokotella ketään/kenenkään miestä kaupan kassalla!! Itse parisuhteessa ollut kohta 4 vuotta, asutaan yhdessä.

t. 21 vee kaupan kassa

Vierailija
932/1967 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se sama kassa pyytää laittaa sisään JA painaa kakkosta!

Vierailija
933/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ihmettele miksi kaikki perheen isät masentuu, ja lopulta ottaa avioeron. Juurikin sen oman vaimon takia joka on sairaalloisen mustasukkainen !! Niin turhasta asiasta kuin kaupan kassa, joka kysyy asiakkaalta tarvitsetko kuittia !!! eikö se olke ihan normaalia toimintaa kassatytöltä :D

Vierailija
934/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin juuri hänen taskustaan kassakuitin, eiliseltä päivältä ja siinä tämä kassahempukka toivotti HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ ja nimikin oli alla.

Että sai ukko lähteä sinne päiväänsä ja elämäänsä viettämään. Että niin pitkälle ne menevät. Ja tiedoksi teille kanssasiskoille, kyseessä oli ääs-market. Mut nehän tunnustaakin tosi avoimesti vihreetä, että anna mennä vaan, sieltä saa bonusten kanssa.

Vierailija
935/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin juuri hänen taskustaan kassakuitin, eiliseltä päivältä ja siinä tämä kassahempukka toivotti HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ ja nimikin oli alla.

Että sai ukko lähteä sinne päiväänsä ja elämäänsä viettämään. Että niin pitkälle ne menevät. Ja tiedoksi teille kanssasiskoille, kyseessä oli ääs-market. Mut nehän tunnustaakin tosi avoimesti vihreetä, että anna mennä vaan, sieltä saa bonusten kanssa.

Saitpa mahdollisimman karmealla tavalla tietää asiasta. :(

Huomaatteko muuten, että tähän asiallisena alkaneeseen ketjuun on nyt tullut jotain provoilijoita? Toi 21 v. kassaneiti on joko mies tai katkeroitunut yh, joka oikein toivoo, että muiden suhteet menevät yhtä pieleen.

Olen ratkaissut asian meillä niin, että mies ei mene enää ollenkaan kauppaan.

Vierailija
936/1967 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se sama kassa pyytää laittaa sisään JA painaa kakkosta!

Ja jotkut on niin saakelin kranttuja siitä, että missä vaiheessa se laitetaan sisään: Äh, ei vielä, odota hetki ja nyt voit ja toiset taas hoputtaa, että voit laittaa heti sisään, joo laita vaan! Mistä sitä milloinkin tietää, millainen pervotäti siinä sillä kertaa on vastassa, ja mitkä sen mielihalut on??! Heti vai hetken päästä, painetaan kakkosta vai ei??? Ei oo asiakkaillakaan helppoo tänäpäivänä :(

Vierailija
937/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti alkaa vinkumaan EI SUL OIS YHTÄÄN PIENEMPÄÄ??!

Mitä lie pikkupilejä mokoma kireä teinivosu tottunu hoitelemaan.HAH!

Vierailija
938/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä ootteko tosissaan ku näitä kirjottelette

, mutta kiitos aivan mahtavista nauruista mitkä sain näitä lukiessani :DD

Vierailija
939/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatuille kassoillehan on suorastaan jonoa, liekö ne miehet ajattelevat, että ne eivät turhia huutele, vaan huomaamattomasti hoitelevat asiat ilman huomionherättämistä.... Niin että onko se varattu sittenkään vapaata parempi?!

Vierailija
940/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti alkaa vinkumaan EI SUL OIS YHTÄÄN PIENEMPÄÄ??!

Mitä lie pikkupilejä mokoma kireä teinivosu tottunu hoitelemaan.HAH!

Siwan kassa kysy MULTA tota samaa! Helvata, mies on varmasti valittanut sille, että oon löystyny synnytyksen jälkeen :(. Ja mä olen niin yrittänyt jumpata niitä lihaksia, huon. Nyt koko kylä kaupan kassaa myöten tietää asiasta. Mies lähti kiertoon, harkitsen muuttoa lapsen kanssa ihan toiselle puolelle Suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän