Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Piti alkaa vinkumaan EI SUL OIS YHTÄÄN PIENEMPÄÄ??!
Mitä lie pikkupilejä mokoma kireä teinivosu tottunu hoitelemaan.HAH!Siwan kassa kysy MULTA tota samaa! Helvata, mies on varmasti valittanut sille, että oon löystyny synnytyksen jälkeen :(. Ja mä olen niin yrittänyt jumpata niitä lihaksia, huon. Nyt koko kylä kaupan kassaa myöten tietää asiasta. Mies lähti kiertoon, harkitsen muuttoa lapsen kanssa ihan toiselle puolelle Suomea.
kanssa on vähän samaa ongelmaa, eräskin kehtasi sanoa ettei ole antaa noin isosta takaisin!
Piti alkaa vinkumaan EI SUL OIS YHTÄÄN PIENEMPÄÄ??! Mitä lie pikkupilejä mokoma kireä teinivosu tottunu hoitelemaan.HAH!
Siwan kassa kysy MULTA tota samaa! Helvata, mies on varmasti valittanut sille, että oon löystyny synnytyksen jälkeen :(. Ja mä olen niin yrittänyt jumpata niitä lihaksia, huon. Nyt koko kylä kaupan kassaa myöten tietää asiasta. Mies lähti kiertoon, harkitsen muuttoa lapsen kanssa ihan toiselle puolelle Suomea.
kyllä pistää vihaks lukea näitä juttuja täällä, itse työskentelen kassalla, ja huutelen ajoittain tätä "täällä on vapaa kassa" "tännekin kassalla voi tulla tämä on vapaa" "otan myös tälle kassalle". Nyt voin kuvitella kuinka te naiset siellä ajattelette että niinpäniin, "taidanpa tietää tasantarkkaan mitä tuokin tytön hempukka olisi valmis ottamaan tuonne kassalle". Hei järki käteen ihmiset, ehkä eniten lapsellista kommenttia ! Jos itse olen kassavuorossa töissä, en kyllä ikinä tarkoituksella hidastele ja pitkitä tilannetta asiakkaan kanssa hei haloo! Jonoa on kassalle 10 ihmistä, miksi kiusaisin ehdoin tahdoin kaikkia viivyttämällä palvelua ?!? Kaikki asiakkaathan ovat samanarvoisia. Ja mun täytyy kyllä vielä sanoa että mulle ei iki maailmassa tulisi mieleen vokotella ketään/kenenkään miestä kaupan kassalla!! Itse parisuhteessa ollut kohta 4 vuotta, asutaan yhdessä. t. 21 vee kaupan kassa
Keksi parempi provo, ei mee läpi.
en tienny että näin vainoharhasia ihmisiä on ees olemassa! :o tää keskusteluhan on ihan naurettava, ei vissii kellään minkäälaista itsetuntoa? luulis elämässä olevan isompiaki huolia..
Teidän vain on opittava elämään sen kanssa ja osattava jakaa. Itse ehdottelen joka päivä vieraille miehille (varatuille ja sinkuille, toisinaan naisillekin!), että täällä olisi vapaana...
Olen myös joskus huomannut aloittavani ihan suoraankin ehdottamalla, puolison mukana ollessa, että täällä olisi kassa auki !! Samalla napsautan sen liivini auki ja hymyilen.
Miehen ojentaessa maksuvälinettä huomautan bonuksista ;)
Mitäs ootte ite niin pihejä! Meiltä se saa aina :D
Ja siis tää on mullakin ainut keino saada...
T. Kassa täti ;D
Ps. Ennen meillä oli tämä kampanja "osta pois" päivät.
Ne oli hyviä ja todella tuottoisia meille kassoille kun niin moni sai uuden miehen itselleen ja kodinkin, kun vanha heivattiin ulos.
Mutta sitten näistäkin teidän akkojen piti alkaa valittamaan ja nyt moni meistä vain joutuu tekeen sen siinä kassalla...! Hävetkää!! :*(
KM
Kannattaa miettiä kummalla tasolla liikut. Itse tulkitsin ap:n aivan toisin kuin ketjun loppupuolen mammat.
Minä ajttelin päästää huoletta miehen mammuttimarkkinoille kun ajattelin, että sille jo tämä yksi kotona oleva xl-nainen riittää ja toivoo, että minäkin olisin hoikempi. Mutta mitä vieltä, samat simpsakat kassat siellä oli kuin ennenkin. Suurin osa ei ollut edes vapaita, mutta pitkä jono heilläkin.
markettien slogan "Kauppias hoitaa homman"? :'''''(
Suoraan kehtaavat ilmoittaa, että täältä kyllä saa ja täällä SITÄ annetaan :(.
markettien slogan "Kauppias hoitaa homman"? :'''''(
Suoraan kehtaavat ilmoittaa, että täältä kyllä saa ja täällä SITÄ annetaan :(.
tuolla ole houkuteltu ennemmin niitä kassatyttöjen ansiosta jätettyjä perheenäitejä?
Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa! Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Teidän vain on opittava elämään sen kanssa ja osattava jakaa. Itse ehdottelen joka päivä vieraille miehille (varatuille ja sinkuille, toisinaan naisillekin!), että täällä olisi vapaana...
Olen myös joskus huomannut aloittavani ihan suoraankin ehdottamalla, puolison mukana ollessa, että täällä olisi kassa auki !! Samalla napsautan sen liivini auki ja hymyilen.
Miehen ojentaessa maksuvälinettä huomautan bonuksista ;)Mitäs ootte ite niin pihejä! Meiltä se saa aina :D
Ja siis tää on mullakin ainut keino saada...
T. Kassa täti ;D
Ps. Ennen meillä oli tämä kampanja "osta pois" päivät.
Ne oli hyviä ja todella tuottoisia meille kassoille kun niin moni sai uuden miehen itselleen ja kodinkin, kun vanha heivattiin ulos.
Mutta sitten näistäkin teidän akkojen piti alkaa valittamaan ja nyt moni meistä vain joutuu tekeen sen siinä kassalla...! Hävetkää!! :*(KM
Jo työhaastattelussakin kysytään oletko perheellinen ja jos et niin onko aikeissasi perustaa perhe lähitulevaisuudessa?!
Eli meitä sinkkuja halutaan siksi, koska me vedetään parhaiten siellä kassalla!
:D :D :D
...tää on kyl ihan huippu ketju!! Kiitos ap.lle!!! ;D
KM
Minä en ole enää aikoihin antanut miehelle kaupparahaa. Todellakaan emme lähde koko perheenä kuuntelemaan vapaiden kassojen ehdotuksia jättimarkettiin. Lähikaupassa on helppo poiketa pikaisesti vaikka lounastunnilla tai työmatkan varrella. Voin sanoa, että kauppias todellakin hoitaa homman ja palvelu on yksilöllistä.
tiedoksi, että kaupan kassalla kun olen töissä, aion jatkossakin huutaa että täällä olisi vapaa kassa :D vaikka ihan tällaisten ämmien kiusaksi ja veikkaan että myös moni muu tekee samoin :D
Ihan järkyttävää kassojen ja muidenki asiakaspalvelutyöntekijöiden haukkumista. Eikö tosiaan aikuiset ihmiset ymmärrä että nekin on ihmisiä ja tekee vaan työtään eikä oo mitään maalitauluja joille saa ilkeästi sanoa mitä vaan. Menkää itse sinne kassan taakse päiväksi kuuntelemaan tällästä niin ehkä alatte kohtelemaan paremmin.
Täällä on kosolti kokemuksia siitä, kuinka nuori kassaheitukka itse huutelee perheellisille olevansa vapaa.
Ja jos ei mennä huutelemaan "täälä on vapaa kassa!! " että asiakkaat älyää että EI TARVITSE odottaa, ni pomolta tulee vihasta palautetta että asiakkaat on valittanu jonoista...
Ja jos ei mennä huutelemaan "täälä on vapaa kassa!! " että asiakkaat älyää että EI TARVITSE odottaa, ni pomolta tulee vihasta palautetta että asiakkaat on valittanu jonoista...
eikä se kuitenkaan joka päivä siellä jonojen vieressä seiso joten ei se näe että kuka jättää huutamatta. Mä en halua korostaa tuota vapauttani kassalla työskennellessä joten en halua sitä huudella!! jos asiakkaat ei tajua tulla mun kassalle niin paljon helmpommalla vaan pääsen.
Jokainen tietysti toimii tavallaan kassallakin.