Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Venäjä lähti Ukrainaan häviämään sodan

Vierailija
15.04.2025 |

Nyt venäläiset pelkää sodan loppumista ja sitä kun traumatisoituneet rikolliset palaa yhteiskuntaan ja rahan tulo loppuu.

Asiaan ei ole varauduttu mitenkään, minkäänlaista tukea tai apua ei ole luvassa.

Jättimäisiä ongelmia luvassa Venäjän yhteiskuntaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putler luuli itsestään liikoja. Hän oli toistellut itse keksimäänsä väitettä Ukrainan kehnoudesta niin paljon että uskoi siihen jo itsekin.

Vierailija
2/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luvassa sankaruutta vaan päälle sylkemistä sotarikollisille jotka lähti naapurimaahan tappamaan syyttömiä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska juutalaisnatsilesbobiolepakot.

Vierailija
4/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska juutalaisnatsilesbobiolepakot.

Siis onko Puuttin noita kaikkia?

Vierailija
5/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luvassa sankaruutta vaan päälle sylkemistä sotarikollisille jotka lähti naapurimaahan tappamaan syyttömiä ihmisiä.

tähän malliin niitä 'sankareiden' hautojakin kunnioitetaan...

https://meduza.io/en/feature/2025/04/11/a-pattern-of-desecration

Vierailija
6/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinille kerrottiin valheita Ukrainasta, siis kerrottiin, että Ukraina on heikko, sen valloitus helppoa. Ja niin hullu Putin julisti sodan. Tästä sodasta Venäjä tulee raunioina. 

Vierailija
7/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vaikuttaa että Ukrainan sota on Putinille elämä ja kuolema - ei voi lopettaa ja kuolee itse vanhuuteen.

Vierailija
8/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei venäjä pelkää sodan loppumista, se voi aloittaa uuden heti. Häviämistä kylläkin.

Vierailija
9/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama kuka voittaa sodan. Kunhan se loppuisi. Antakaa se kuppainen ukraina jo sille venäjälle niin päästään kaikki helpommalla. 

Vierailija
10/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama kuka voittaa sodan. Kunhan se loppuisi. Antakaa se kuppainen ukraina jo sille venäjälle niin päästään kaikki helpommalla. 

Haha niin varmasti te venäläiset toivotte niin saisitte taas länsituotteita siellä Moskovassa

Vierailija
11/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pootin uskoi väärennettyä neuvostohistoriaa ja luulee olevansa voittaja & "Euroopan omistaja" mutta maailma ei näytä siltä, koska todellisuudessa neukkula hävisi ja kaatui pois.

Näistä valheista seurannut skitsofrenia ja vainoharhat johti Pooptinin tähän hävittyyn sotaan Ukrainassa.

Vierailija
12/12 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sinä olet kuppainen. Kirjaimellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi