Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
tää kirjottaja ei voi olla tosissaan??
Jos tää on jonkun mielestä hyvää huumoria, niin kyllä ollaan alhaalla. Mua ei ainakaan naurattanu yhtään. Joku luulee vissiin olevansa hauska?
nyt sit jo kolmas vai neljäs metataso tässä ketjussa?
Mun mielestä lähinnä säälittävä ketju, varsinkin jos on vitsiä. Kuinka joku idiootti jaksaa kirjotella tällästä muka vitsimielessä?? Eiks oo muuta tekemistä, aivot pehmenneet kotona ollessa?
Olen otettu suurenmoisen älyllistä lahjakkuutta osoittavan viestin tullessa eteeni. Kumpa yltäisin moiseen...krooh, puuh...mukavaa elämää miettiessä koko ajan, mikä on älylliselle tasollesi sopivaa luettavaa. Sinä varmaan luit tämän viestiketjun vain tehdäksesi väitöskirjan aiheesta, muutenhan et olisi tällaista tasollesi sopimatonta luettavaa voinut sattua lukemaan.
No on kyllä niin pirun huonoa sarkasmia että sen ymmärtämiseen tarvitsee jo insinööritutkinnon...
Ilmankos minusta tämä on ihan hauska, vaikkakin alkuperäinen ja moni muut ketjussa tullut on vanha vitsi. Mutta mukana on tullut paljon uusia hyviä huomioita. Sorry ilonpilaaminen, mutta näitä tosikkoja on ollut ketjukillereinä jo varmaan muutenkin tarpeeksi.
No on kyllä niin pirun huonoa sarkasmia että sen ymmärtämiseen tarvitsee jo insinööritutkinnon...
Ilmankos minusta tämä on ihan hauska, vaikkakin alkuperäinen ja moni muut ketjussa tullut on vanha vitsi. Mutta mukana on tullut paljon uusia hyviä huomioita. Sorry ilonpilaaminen, mutta näitä tosikkoja on ollut ketjukillereinä jo varmaan muutenkin tarpeeksi.
Niin siis unohdin mainita, että olen siis insinööri, naisinsinööri. Se oli alkuperäinen pointti vastata tuolle..
välitunnilla leikkii.
Mun mielestä lähinnä säälittävä ketju, varsinkin jos on vitsiä. Kuinka joku idiootti jaksaa kirjotella tällästä muka vitsimielessä?? Eiks oo muuta tekemistä, aivot pehmenneet kotona ollessa?
TOIVOO: KUOPION TEKUN YMPPÄPUOLI :)
Tunnustan, etta aivoni lienevat pehmenneet. Mutta mita muuta nyt voikaan odottaa, kun huomasin etta myos minun mieheni on altistunut kassaneitien vokottelulle. Ratsasin lompakon ja sielta loytyi bonuskortit ja kasa kuitteja ja uskokaa tai alkaa-k aikki eri kaupoista.
mun suu on isona pyöreenä ympyränä ja kysynkin nyt että ootteko oikeesti ihan päästänne sekasin ? mulla on lesbo kassoja sit tainnut olla kun ovat voineet ottaa mut välistä. ja kertoneet että täällä olis vapaa kassa yms. *huomioikaa sarkasmi*
tai sit oot vitun tyhmä ja kuuro ja se sano että löytyykö S ETUKORTTIA -,-
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Voi jeesus,,,,ja sille hempukalle maksetaan ihan palkkaaki siitä ku palvelee asiakkaita,,,,,
voi jeesus mikä ääliö :D ei tullu mieleen että ne tekee työtään siellä, että IHAN asiakaspalvelun takia ja AUTTAMALLA teitä ilmoitti, että täällä olis vapaa kassa. Kasva aikuiseksi ja ymmärrä maailmaa JOS KERTA LAPSIKIN ON ja kaikkea !!!!
Näkökulma on tullut selväksi. Sitä ei välttämättä kannata enää joka välissä toitottaa täällä. Osoittaa, että ketjun huumori meni yli hilseen tai sitten toistaa itseään yrittämällä vastaprovota?
P.s. Minusta tämä on hauska ketju, mutta mulla onkin kaksi akateemista loppututkintoa.
Kuka tekee väikkärin tämän ketjun metatasoista?
Minäki naimisissa oleva 3lapsen äiti huutelen siel kassan takana jopa vaareille että täällä on vapaa kassa :D :D
ajatella, että miten kehtas...
työpaikalla jopa kauppias itse huusi että täällä on vapaa kassa ja näytti minua! Minä kuitenkin olen naimisissa ja 3lapsen äiti... =)
Kuinka mustasukkainen pitää olla et tekee asiasta ongelma jos kassaneiti huutaa että kassa on vapaa? :D Ja jos kassametiti haluu flirttaila niin anna mennä, maailma ei kaadu siihen! EIkö kukaan mies ikinä puhu sulle kaupassa kiltisti? Onko sun mies mustasukkainen siitä?
Ketä kiinnostaa. Ainahan noita vapaita kassoja välillä tulee!! Voithan itsekin siirtyä siihen ja lopettaa samalla tuollaiset vainoharhaisuudet ja typerät narinat! Töitä kassaneidit on tulleet tekemään eikä iskemään miehiä! Vähän arvostusta heillekin! En ole itse kassaneiti, mutta tollaiset idiootit valittavat naiset tekee töistä välillä varmasti raskasta!
miettikääpä naiset elättekö kunnon suhteessa jos pitää valvoa miehen menemisiä tai kassa neitejä ruveta syyttelemään. Kassa neidit tekevät työtään eivätkä välttämättä ajattele kaksi mielisesti asioita sanoessaan. Itse menen vapaalle kassalle vain sen takia että pääsisin kaupasta pois nopeasti enkä toisen ihmisen takia. Miehestä ei varmasti tunnu kivalta jos ette päästä häntä kauppoihin, ei mies kaupoissa välttämättä ole naisia katselemassa tai iskemässä vaan ostoksilla. Itse kunnon suhteessa jossa ei epäilyjä kumminkaan puolin. Myös nais ystäväni kanssa keskustellut kyseisestä aiheesta ja myös hän on samaa mieltä asiasta.
Kyllä käy lastasi sääliksi, että on saanut noin yksinkertaisen tollon äidikseen. Kyllä se kassaneiti on huutanut että täällä on vapaa kassa sen takia, että hänellä on vapaa kassa, että sinne voi tulla, kun te yksinkertaiset asiakkaat tykkäätte jonottaa ja kuormittaa aina vain yhtä kassaa eli siellä missä se jono on. Kyllä ne kassaneidit hakevat muualta sen miesystävänsä kuin kaupan kassajonosta. Vapaita miehiä kun on maa täynnä, miksi siis ottaisi väsynyttä luultavasti tossun alla olevaa varattua miestä. Mutta hei, jatkakaa vaan sitä jonottamista, jos kerran vapaa kassa ei kiinnosta, luultavasti nämä kassaneidit muuten ovat varattuja, eivät ole siis kiinnostuneita teidän äippien väsähtäneistä miehistä...:D
Kuinka mustasukkainen pitää olla et tekee asiasta ongelma jos kassaneiti huutaa että kassa on vapaa? :D Ja jos kassametiti haluu flirttaila niin anna mennä, maailma ei kaadu siihen! EIkö kukaan mies ikinä puhu sulle kaupassa kiltisti? Onko sun mies mustasukkainen siitä?
Yksinkertaisia ihmisiä, jotka eivät tajua tän ketjun jujua. Ei edes viitsi alkaa vääntään rautalangasta. Tai sitten eivät vain ole vaivautuneet lukemaan alkupään nauruhermoja kutkuttelevia viestejä.
voi jeesus mikä ääliö :D ei tullu mieleen että ne tekee työtään siellä, että IHAN asiakaspalvelun takia ja AUTTAMALLA teitä ilmoitti, että täällä olis vapaa kassa. Kasva aikuiseksi ja ymmärrä maailmaa JOS KERTA LAPSIKIN ON ja kaikkea !!!!