Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
661/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä sikiää? Tai kai avaus oli oikeasti provo?

Vierailija
662/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jotain itsekunnioitusta nainen ja lopeta se ukkomiesten houkuttelu. Kyllä inhottaa nuo seksimaanikot vapaat kassat. Tänäänkin yksi yritti jotain silmäpeliä kun olin karkkihyllyllä ja viittoili luokseen.

Siis mullahan ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, mutta ahdistelu meni jo liian pitkälle. Karjaisin riittävän kovaa sille lesbolle, enkä tietenkään mennyt kassalle. Muutkin asiakkaat katsoivat ihan ihmeissään tilannetta. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä kassoja paikalla kysyisin:

Mitä tarkoitatte kun kysytte "otatko tarroja?" vaihdoin jo kaupparyhmää kun yhdessä aina kyselivät, nyt tässä toisessakin ovat alkaneet kysellä. Onko ne niitä tarroja joista lapsia varoitetaan, että johonkin aineisiin yritetään koukuttaa. Ymmärrän kyllä että naisvaltaisella alalla pienet palkat, mutta toi on aika avointa ja kiinni jäämisen riski aika iso. Tiedän kyllä, että teidän omaan pussiin menee rahat, sillä olen seurannut että sitten vasta kysellää kun olen jo ostokseni maksanut. Mulla 13v ja 16v pojat enkä kyllä yksin kauppaan päästä.

Vierailija
664/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä sikiää? Tai kai avaus oli oikeasti provo?

On se hienoa, että jossain tynnyrissä, mutta älä puutteellisen elämänkokemustesi takia väitä, ettei tällaista muka voi tapahtua. Täällä on jo useampi sivu samoista kokemuksista.

Taidat käydä vain Stockalla viikonloppuisin. En minäkään siellä ole koskaan kuullut mitään vapaiden kassojen asiattomuuksia. Mutta käypä joskus täällä kehäkolmosen ulkopuolellakin oikeassa maailmassa.

Vierailija
665/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytetään kassoja siitä houkuttelusta, OKEI tottahan se on, että jotkut (huom! jotkut) huutelee sitä "täällä vapaa kassa"-juttua, mutta ei kuitenkaan kaikki. Sitä vaan, että minusta miehen pitäisi kyetä olemaan vaimolleen sukollinen houkutuksista huolimatta. Että vika on kyllä yhtä lailla, ellei enemmänkin, niissä miehissä, jotka heti painelee vapaalle kassalle. Meidänkin Pena lähti just Prismaan, enkä ole yhtään huolissani. Siinäpähän huutelevat! Meidän Pena ei mene vapaalle kassalle eikä petä, se on varmaa.

t. en ole itse kassa, jos nin luulette!

Vierailija
666/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukollinen

Vierailija
667/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään kyllä huomasin itsekin syyllistyväni vihjailevaan puhutteluun..

Mieshenkilö tuskaili sirukortinlukijan kanssa ja häntä reippaasti neuvoin "Tryck igen", ja saman tien humpsahti tämä ketju mieleeni ja tunsin valtavaa syyllisyyttä.. onneksi ei ollut vaimo asiakkaalla mukana, eikä oma mieheni lähellä.

Anteeksi asiakkaani vaimo, en tarkoittanut : (..

Vierailija
668/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten apteekissa :O

Vuoronumero vaan kännyyn ja odottelemaan mitä luukkua sieltä tarjoillaan oikein valotaululta että muutkin näkee millainen flaksi käy... Ei hemmetti, nyt mä en kyllä enää uskalla päästää tota ukkoa ikinä tuolta parvekkeelta pois!!!

Vierailija
669/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus opiskeluaikoina olin töissä Lintsillä porttikassalla, ja kun jonot eivät meinanneet tasoittua, järkkärit huutelivat asiakkaille: Tässä reunassa on vapaita kassaneitejä!

Vierailija
670/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin Pena lähti just Prismaan, enkä ole yhtään huolissani. Siinäpähän huutelevat! Meidän Pena ei mene vapaalle kassalle eikä petä, se on varmaa.

t. en ole itse kassa, jos nin luulette!

Onnittelut 98, sä oot kyllä löytäny todellisen kultakimpaleen miehekses! Harmittaa ihan myöntää, mutta mun ukko on aina silmät kiiluen juoksemassa vapaalle kassalle... Ja mitä oon muidenkin miesten käytöstä kaupassa seurannu, niin aika yleistä se näyttää olevan. Eli harvassa on tuollaiset Penat:(

Nyt en oo enää kahteen vuoteen päästäny miestä yksinään kaupoille, kun oli niin tuskaa aina odotella sitä kotia kun tiesin kumminkin mitä se on siellä kassojen kanssa tekemässä.

Vierailija
671/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yleensä käyty kaupassa erikseen ja vasta nyt tajuan, miksi melkein kaikki muut on koko perheenä liikkeellä. Taisi ainakin miehen yksin tekemät kauppareissut loppua tähän paikkaan. :(

Vierailija
672/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä kysyttiin KANTA-ASIAKASKORTTIA!!! Jumalauta, mies lähti vaihtoon samantien.

Vierailija
673/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sit kivaa jonottaa jonossa jossa on joku seuraava jolla on kärry täynnä tavaraa ku se että pääsee helpommalla ku pääsee ekana johonki vapaaseen kassaan. Minä ainaki jos joku huikkaa että on vapaata ni sinne tietenki kun se että oottaa sitä jonoa. Ei hyvää päivää, jos tuommoisesta ottaa pulttia. Oli se mies tai nainen ja oon ite 24v mies.

Vierailija
674/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille nyt ihan ilmaisen salaisuuden. Tämä ketju sisältää huumoria. Ajatella. Mutta jos ei sitä ymmärrä, tai oma huumorintaju on jämähtänyt tasolle "meidän Roope päästi pierun, hahaha" niin ei varmaan ymmärrä tämän ketjun sarkastista leveliä. Ei kannata ottaa ihan tosissaan kaikkea mitä lukee. Mielestäni tämä ketju osoittaa ainoastaan sen, että tällä palstalla on nimen omaan itseironiaan ja hieman intellektuellimpaan huumoriin kykeneviä naisia. Oma käsitykseni tästä palstasta nousi ainakin kolme pykälää.

Viikon parhaat naurut sain itse tästä ketjusta, kiitos, ah, ja antaa tulla lisää.

Vierailija
675/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ite olen enemmän huolissani terveydenhoitojärjestelmästä! Laissa on oikein määritelty HOITOtakuu! Mitähän siellä oikein hoidellaan suljettujen ovien takana, salassapitovelvollisuuden suojaamana?!

Vierailija
676/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa ostamassa uusia talvihanskoja. Siis tää törkee kassaneiti kysyi ihan pokkana siinä että: "vedätkö heti käteen vai pannaanko pussiin?" Siis Pussyyn?? Ja siis minä, VAIMO, siinä vieressä!

Vierailija
677/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu et voi olla tyhmii ihmisii kun tälläsii kirjoittelette hommatkaa E L Ä M Ä !!!!! Kaikkee ei tarvitse ajatella pervolla tavalla! t 23v nuori mies tuupovaarasta.!!!!

Vierailija
678/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa ostamassa uusia talvihanskoja. Siis tää törkee kassaneiti kysyi ihan pokkana siinä että: "vedätkö heti käteen vai pannaanko pussiin?" Siis Pussyyn?? Ja siis minä, VAIMO, siinä vieressä!

Amerikkalaiset tuttavat olivat kovin vaivauteneita, kun meidän ruokakaupassamme myynnissä oli avoimesti megapussi ja viel

osastolla jossa oli paljon lapsiperheitä.:/ Sai taas hävetä. Onneksi eivät ymmärtäneet kassojen ehdotuksia.

Vierailija
679/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun työkaveri oli ihan oikeesti huutanut yhelle äijälle että: " mä otan sut tuohon kakkoseen"

Kysessä oli pieni kauppa, hän oli täyttelemässä tupakkatelineitä ja asiakas oli kysynyt että mihinkäs kassaan voi maksaa.. :D

Vierailija
680/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä asiallisen ketjun tuli pilaamaan jotkut teinit. Hymiöiden käytöstä ja elämänkokemuksen puutteesta nuo on niin helppo tunnistaa. Ruokakaupassa on käyty vain karkkia ostamassa. Eihän ne kassat ja kauppiaat kai sentään niin pervoja ole, että alaikäisille ehdottelisivat?

Tietysti pahempi vaihtoehto on, jos nykynuoret tässä yliseksualisoituneessa yhteiskunnassa eivät edes ymmärrä esineellistävää tai asiatonta kielenkäyttöä kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä