Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
681/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän minäkin huutelen et voi tännekin vapaalle kassalle tulla ku sehä on ihan normaalia jos halutaan et asiakkaat saa nopeammin palvelua ja eivätkä tarvii jonottaa niin pitkään. t mies22

Vierailija
682/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kertakaikkiaan,sittenhän nuoret nätit myyjät on flirtanneet mullekkin äiti-ihmiselle!Tarttee sanoo että jos suhde tollatteesta kärsii että kassa huutaa että vapaa kassa,niin ei oo hyvällä pohjalla kyllä!mun mielestä pieni flirtti on aina hyvästä mutta päällekäymistä en ymmärrä.

Voihan siinä tehä niin että taputtaa omaa miestään ja sanoo että jokos kulta mennään ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille nyt ihan ilmaisen salaisuuden. Tämä ketju sisältää huumoria. Ajatella. Mutta jos ei sitä ymmärrä, tai oma huumorintaju on jämähtänyt tasolle "meidän Roope päästi pierun, hahaha" niin ei varmaan ymmärrä tämän ketjun sarkastista leveliä. Ei kannata ottaa ihan tosissaan kaikkea mitä lukee. Mielestäni tämä ketju osoittaa ainoastaan sen, että tällä palstalla on nimen omaan itseironiaan ja hieman intellektuellimpaan huumoriin kykeneviä naisia. Oma käsitykseni tästä palstasta nousi ainakin kolme pykälää. Viikon parhaat naurut sain itse tästä ketjusta, kiitos, ah, ja antaa tulla lisää.

Käytit niin monta hienoa sanaa, ettei varmaan mee jakeluun ;)

Vierailija
684/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joidenkin idioottien pitää tulla pilaamaan hyvä ketju...

Aika laimea ketju minusta. En jaksa lukea ensimmäistä sivullistakaan. Oli pakko tulla tänne häntäpäähän katsomaan mistä tässä on kyse. Ensimmäisten viestien pohjalta voin todeta ettei tässä ollut mitään hauskaa tai älykästä.

Kenties hauskaa niistä, joiden elämän tai päivän kohokohta koostuu kauppareissuista.

Vierailija
685/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille nyt ihan ilmaisen salaisuuden. Tämä ketju sisältää huumoria. Ajatella. Mutta jos ei sitä ymmärrä, tai oma huumorintaju on jämähtänyt tasolle "meidän Roope päästi pierun, hahaha" niin ei varmaan ymmärrä tämän ketjun sarkastista leveliä. Ei kannata ottaa ihan tosissaan kaikkea mitä lukee. Mielestäni tämä ketju osoittaa ainoastaan sen, että tällä palstalla on nimen omaan itseironiaan ja hieman intellektuellimpaan huumoriin kykeneviä naisia. Oma käsitykseni tästä palstasta nousi ainakin kolme pykälää.

Viikon parhaat naurut sain itse tästä ketjusta, kiitos, ah, ja antaa tulla lisää.

Jeps! Mahtava ketju! Kyllä kai tuosta ap:n ensimmäisestä viestistä jo on ihan selvästi tulkittavissa, että kyse on SANALEIKKIIN PERUSTUVASTA VITSISTÄ. (Tarkoitus ei ole huutaa - kunhan vain halusin korostaa.) Itse oon miettinyt, että ovatko nuo, jotka eivät muka ymmärrä tätä huumoria, tosissaan vai eivät. Uskomattomalta tuntuu, että joltakulta oikeasti olisi ironiantaju täysin kadoksissa. Tämä ketjuhan on tarkoitettu yhtä vakavasti otettavaksi kuin Mun mies putosi sohvalta -ketju taannoin. Loistavasti revitellään stereotyyppisten sukupuoliroolien kustannuksella! Hartaasti toivon, että nämä ryppyotsaisemmat (tai ainakin sellaisilta vaikuttavat) kommentoijat vain piruilevat ja haluavat muka tosikkomaisilla viesteillään vain saada aikaan hämmennystä huumorikansassa.

Olen itse joskus aikoinani työskennellyt muutaman vuoden ruokakaupan kassana, enkä kyllä tätä ketjua voisi pitää loukkaavana sitten millään. Tai typeränä. Ääneen hörähtelin parhaimpia keksintöjä. Hyvin voisin kuvitella, että taannoiset kauppakollegani vääntäisivät keskenään ihan samanlaista kaksimielistä työpaikkavitsiä. Aivan loistavaa!

Vierailija
686/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffalta pudota kun räkätin täällä näitä juttuja.mun mielestä hauska.

Vierailija
687/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä trolleja vähän liian tosissasi. :)

Vierailija
688/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herra jumala.. hakeutukaa hoitoon koko konkkaronkka x) tämähän on aivan sairasta ajattelua.

Vierailija
689/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teitä ihmisi vaivaa??? ettei nyt vaan olis kyse hyvästä asiakas palvelusta??? hei haloooooo!!!! Ja jos se niin ärsyttää käydä kaupassa niin älkää menkö kauppaan ollenkaan!

Mielellään on kuulla että on vapaa kassa kun että jonottaa pitkiä aikoja ja vielä mukamas loukkaantua asiasta :D ei mitään järkee koko hommassa... Lopettakaa jo ei kukaan halua teiän miehiä tai vaimoja :D

Vierailija
690/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko huomanneet, että halutessaan voi ilmottautua lähikauppansa postituslistalle, niin voi siten saada tarjouksia suoraan sähköpostiinsa! Että ihan kotiin asti tunkevat tarjouksineen...Ei riitä, et kassalla ehdottelevat.

Vierailija
691/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa vapaata kassaa huuteleva hempukka pistää paremmaksi : kanta-asiakaskortin lisäksi on syksystä saakka kysellyt, haluaako mieheni kerätä leimoja johonkin kuponkiin! Leimoilla saisi SATIINISET PUSSILAKANAT!!!!

Että onko kanta-asiakaskorttia ja sillä ON SE! Siis soitan ihan justiisa nyt että ero tuli. Herranjumala en oo tajunnu ollenkaa!

siis kehtaa LAKANOILLAKIN vielä houkutella kai jouduitte parisuhdeterapiaan mennä tälläsen täysin moraalittoman hempukan takia potkut mokomalle !!!

Vierailija
692/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selkeesti joku moraaliton kassahempukka ku tollai rupee ehdottelee jotain hyvää asiakaspalvelua puh ja pah sanon minä, joka jumalan kaupassa samanlaisia ehdottelijoita, terveisin miehensä kassahempukalle menettänyt

Vierailija
693/1967 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teitä ihmisi vaivaa??? ettei nyt vaan olis kyse hyvästä asiakas palvelusta??? hei haloooooo!!!! Ja jos se niin ärsyttää käydä kaupassa niin älkää menkö kauppaan ollenkaan!

Mielellään on kuulla että on vapaa kassa kun että jonottaa pitkiä aikoja ja vielä mukamas loukkaantua asiasta :D ei mitään järkee koko hommassa... Lopettakaa jo ei kukaan halua teiän miehiä tai vaimoja :D

ihan selkeesti joku moraaliton kassahempukka ku tollai rupee ehdottelee jotain hyvää asiakaspalvelua puh ja pah sanon minä, joka jumalan kaupassa samanlaisia ehdottelijoita, terveisin miehensä kassahempukalle menettänyt tuohduin niin asiasta että joyuduin laittaa uuden viestin...

Vierailija
694/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme teitä oikein riivaa kun vaahtoatte tuollaisesta asiasta? Kassaneiti vain kertoo että tässä on nyt tyhjä kassa, tänne voi tulla asioimaan että saadaan muilta kassoilta jonot lyhemmeksi. Noin mustasukkaiset vaimot eivät kyllä miehiä edes ansaitse. Huhhuh.

Vierailija
695/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus olen keräävinnäni kassan ympäriltä roskia.... joo oikeasti haluan vain pyllistellä miehille!

ja sitten touhukkaana kassan taakse ja huutelen tänne voi tulla.

Eli kuka sit heti tulee mun kassalle on kiinnostunut mun pyllystä. ;)

Vierailija
696/1967 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykskin kassaneiti oli semmonen että kun se otti kurkuista ja banaaneista hinnan niin ihan selvästi piti niitä pitempään kädessä kuin muita ostoksia ja loi mun mieheen vihjailevia katseita. Sit mä olen ihan varma että se sanoi mun miehelle silleen härskisti youknow että "kyllä nyt on kassit täynnä" Meille tuli siitä kotona kauhee riita kun mies väitti että se olis vaan kysynyt, että "tarvitsetteko vielä yhden kassin".

Hirveitä lumppuja ne ottaakin kaupan kassoille töihin ja just toi ilmiselvästi perheellisten miesten vikittely, siis kyllä mua niin sattuu!

Vierailija
697/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeesti ymmärrä? Täähän on vaan läppää koko viestiketju. Ota vähä iisimmin.

Vierailija
698/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten tajunnut, että vitsiä vietiin vaan seuraavalle tasolle. Itse pilasitte tämän ketjun :/

Vierailija
700/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmehän me varmasti voi tietää, onko aloitusviesti provo vai ei. Provonhuutajille kuitenkin tiedoksi, että tällaista oikeasti tapahtuu!

Ehkä meidän vakkarikaupassa on toiminta poikkeuksellisen räikeää, sillä palvelutiskillä miesmyyjä on mm. tunkenut soosia kakkoseen, kun halusin toisiksi pienimpään rasiaan lihakastiketta. :( Miestäni on kehotettu painamaan kakkosta kassalla ja vapaa kassaneiti on ronskisti huudellut ottavansa kakkoseen. Kai tällainen pitäisi suvaita vain, vaikka on lapset vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi