Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Meidän kaupan tytöt jos noin huutais niin olis kyllä viikko pelastettu T MIES
Voi että.Maailmanparantaja käy varmaan tarkastamassa jokaisen aihe vapaa -ketjun ja ohjastaa kanssaihmisiä.Näitä aina löytyy....raikkaan kevään toivottajia ;)
Kuka nyt viittii näin ihanaa ketjua kritisoida :) Tää aihevapaa on just siitä niin ihana, että tänne mahtuu vapaat kassat ja käsikakat...
Ymmärrän miksi kassaneidin pitää huudella vapauttaan. Hänellä on tietty työsuhde-etu: voi katsella tarjontaa pitkin työpäivää. Siinä sitä kulkee ohi ihan liukuhihnalla!
Turhaa kassaneidille olisikin muu deittailu.
Herraisä toivon hartaasti ettette nyt ole tosissanne.. :D jos kassa on vapaa ni tottakai huutaa että se on vapaa ni saa ihmiset maksettua ostoksensa. Huusi että se KASSA on vapaa, ei että itse nainen on :DD ja kun sanoo että ottaa nyt tässä välissä ni mitä pahaa siinä on että pääsette nopeasti ostoksenne maksamaan ja jatkamaan matkaa ennekuin toinen asiakas tulee takaisin. Kassaneiti teki vain työtään. Olette naurettavia pirttihirmuja. Ihme että miehenne kestää teitä. Otetaan se kaunis järki nyt käteen.
voi vittu sentään tajuutsä et tarkoitti et sille kassalle voi mennä ei et ois miestä yrittänyt viedä kasva kuule aikoiseksi vai ootko joku huomio huora
Nauroin ääneen! Olen pian 20 vuotias ja teidän,että kassaneidit huutavat ihmisille "vapaa kassa" että eivät lähde jonottamaan pitemmälle kassalle ja ns. "auttavat asiakkaitaan". Varkaudessa ainakin tekevät niin. Huutavathan ne meillekkin kun kihlattuni kanssa olemme kaupassa,mutta eiköhän siinäkin kassalla ollessa olisi sitten alkanut flirttailut ym. jos kassaneidillä taka-ajatuksia olisi.Minkähän ikäinen mahdat olla?Suosittelen psykiatrilla käymistä kun tunnut olevan aika mustasukkainen,hahha!:D
Samanlaisia pikku lutkia tuntuvat olevan kaikki. Nuori hempukka lihatiskillä kehotti miestäni ottamaan "vuoronumeron" ? Yksinkertainen mieheni oli jo ottamassa mutta riuhtasin aika kovaa takinkauluksesta ja ohjasin kohti leipäosastoa.
Rohkea rokan syö, uhkarohkea koulun ruokalassa. Maksalaatikkoa, yöööök!
Hahahahaaaa
Ei saakeli mitä ihmisiä. En voi uskoo, että nää on tosissaan... :D
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 10:54"]
Nauroin ääneen! Olen pian 20 vuotias ja teidän,että kassaneidit huutavat ihmisille "vapaa kassa" että eivät lähde jonottamaan pitemmälle kassalle ja ns. "auttavat asiakkaitaan". Varkaudessa ainakin tekevät niin. Huutavathan ne meillekkin kun kihlattuni kanssa olemme kaupassa,mutta eiköhän siinäkin kassalla ollessa olisi sitten alkanut flirttailut ym. jos kassaneidillä taka-ajatuksia olisi.Minkähän ikäinen mahdat olla?Suosittelen psykiatrilla käymistä kun tunnut olevan aika mustasukkainen,hahha!:D
[/quote]
Onko tämä se hahhahhah-tyyppi ja onko sillä jotain Varkautta vastaan?
Siihen kauppaan ei enää mennä. Tätähän se tietää kun myyjien palkat on niin pieniä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:21"]
Hahahahaaaa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:21"]
Hahahahaaaa
[/quote]
[/quote]
Kohta tää on Ilta sanomissa. Heh hee.
Olen mies ja voin vakuuttaa, että ei ole helppoa asioida kaupan kassalla. Olen saanut ties minkälaisia vihjauksia, mutta pahin tapahtui vuosia sitten, kun maksoin ostoksiani pankki/luottokortilla. Korttia ojentaessani tämä kassaneiti aivan selvästi vinkkasi silmää ja kysyi "kummalle puolelle laitetaan?". Hetken mietittyäni sanoin, että pistetään nyt ensin ykköseen ja jos sen jälkeen kiinnostaa, niin voidaan kokeilla kakkostakin. Sen sijaan, että olisimme siirtyneet sivummalle hommiin, tämä neito käänsikin yhtäkkiä kelkkaa ja pyysi esimiehen paikalle. Hänelle toki kerroin, mitä olin sanonut, mutta kukaan - ei kassaneidin esimies eikä paikalle kutsuttu vartija - uskonut, että tämä viattomalta näyttävä neito oli tehnyt aloitteen. Oli muuten viimeinen kerta, kun asioin siinä kaupassa.
Ei kukaan voi olla noin taliaivo että luulee tota iskurepliikiks?
Ja mä kun luulin että minä nipotan joskus turhasta mut taisin olla väärässä :D parhaat naurut ikinä!
Onko oikeesti vielä joku joka ei oo tajunnu tän olevan läppää?
Meidän kaupassa on itsepalvelukassa!!! On siinäkin kyllä aina yksi neiti avittamassa mikäli ei omin avuin selviä!