Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Kiitokset teille kaikille tästä saa carmasti monen päivän naurut !! :)
Meidän lähikaupan ikkunaan oli lätkästy oikee isot mainokset "slut sale" eli lutka ale.
Täytyy kiertää parin korttelin päästä ettei ukko huomaa. t.Pettynyt
Voi helevetti että tästäkin meteli. Kassa neiti tarkoitti sillä että hänen kassallaan ei ole jonoa että pääsee arvon pariskunta lapsineen nopeammin kaupasta ulos.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2011 klo 13:24"]ja meidän edellä oli joku asiakas, joka lähtikin hakemaan jotain puuttuvaa mitä lie hakikin siinä sitten, niin se kassa alkoi heti vikittelemään meitä, sanoi näin ja tämä ON totta!: "Jos mä otan teidät tähän väliin." En tohtinut katsoa, mihin väliin se olis meitä ottanut. Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanottua mitään. Mieskään ei paljoa puhunut, maksoi vaan ostoksemme ja lähdimme siitä, mutta mä kyllä raivosin siitä jälkeenpäin monta viikkoa. Että ei tarvi ku ostoksille mennä miehen kanssa, kun kassa alkaa jo ehdotella vaikka mitä väliin ottamisia! Törkeetä! Mies lupasi pyhästi, ettei mene yksin siihen kauppaan koskaan, ja kyllä olen ihan luottanut siihen, ettei ole mennyt.
[/quote]
ihan vain miehesi kannalta toi ottavsti olette jo eronneet kaltaisesi mielenvikainen nainen on syy PERHESURMIIN!!!!!!
tv. naiset on idiootteja
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 12:30"]
Voi helevetti että tästäkin meteli. Kassa neiti tarkoitti sillä että hänen kassallaan ei ole jonoa että pääsee arvon pariskunta lapsineen nopeammin kaupasta ulos.
[/quote]
Juu tuskin pitää tämä paikkaansa. Jos kassalla ei ole kerta jonoa, niin voi kyllä huttaa, että "Täällä kassalla ei ole jonoa!" Kyllä tuo viittaus "vapaa kassa" on selkeästi viesti, että vähän olisi nyt jotain muuta tarjolla kuin normaaleja kassapalveluja.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:59"]Asperger-miehet sekoamassa tämän ketjun vuoksi...
On se elämä vaikeaa kun kaikki pitää ottaa KIRJAIMELLISESTI.
[/quote]
Noitten assien takia just olen laittanut pökköä pesään pari kertaa :DD
[/quote]
-Nohh nihh, just joo hei, ettäkö terveen kriittisyyden osoittamisesta aletaan täällä jakamaan tuollaista "diagnoosia"...! Voisitte samalla kertoa omanne, kun ainakin tämän ketjun, tylsämielisen köyhästä, yksipuolisesta ja mielikuvituksettomasti paikoilleen jämähtäneestä, kökköisestä "huumorista" päätellen suurimmalla osalla näiden kirjoittajista on sellainen, siis jokin diagnoosi, ehkäpä useampiakin, tai jos ei ole -vielä-, niin tod.näk. sen määrittelelemiseksi puuttuu enää vain käynti psykiatrilla... -Käynti psykiatrilla riittä... -siis diagnoosin saamiseen... ;)
Ja turha kai olettaa, että ko. kommentoivat osaisivat millään lailla -asiallisesti- perustella sanomisiaan, kuten esim. tuota "asperger-miehet"-kommenttiaan... -Niin, että miten niin "asberger" ja miten niin miehet? Eikö sitä muka naisillakin voi esiintyä? No, mutta tässä tapauksessa kyseistä määritelmää käyttäneet itse tuskin edes tietävät sen merkitystä... Niin, ja eikö muka naisiltakin voi löytyä kykyä terveeseen kriittisyyteen, mm. -tällaisen- "huumorin" suhteen... -ainakin mentaalisesti vielä kuta kuinkin tervepäisiltä naisilta??? -Eikö muka? -Ompa melkoisen törkeästi yleistävää tuollainen; muita naisia loukkaavaa ja aliarvioivaa, oma "tason" olessa mitä on...!!!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 17:39"]
Viitsisikö joku, joka pitää tämän ketjun huumoria huonona, kirjoittaa tai linkittää esimerkin siitä, millainen huumori heitä naurattaa?
Ihan mielenkiinnosta vaan :)
[/quote]
-No hyvä että on edes alkeellista tervettäkin mielenkiintoa, edes tuon verran. Ai että linkittää; siis nettiinkö? Ei tarvitse, koskapa vastaus, siis siihen että "millainen huumori heitä naurattaa", on hyvin yksiselitteinen, mutta toisaalta niin laaja, ettei se rajoitu vain nettiin -onneksi-: -hyvä huumori- on vastaus tuohon kysymykseen. Siihen kategoriaan tuollainen ala-arvoinen "huumori" harvemmin yltää, jolle tunnusomaista on useinkin se, että se ikään kuin fyysisesti ajatellen sijoittuu yleensä ihmisen navan alapuolella sijaitseville alueille...
Alkaa pikku hiljaa olee vanha/paska läppä
Jumalauta te ootte hirveitä!! Oikeesti hyvät naiset! Miten te voitte enää edes luottaa kehenkään jos te ootte noin vainoharhaisia!? Suosittelisin antamaan muille ihmisille mahdollisuuden eikä aina tuomita joka ikinen ihminen tuolla tavalla. Positiivinen ajattelutapa tuo teillekin iloa elämään ja myös muutkin ihmiset ympärillänne löytävät teistä sen positiivisen puolen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 07:22"]
MENKÄÄ NYT PRKL TOSIKOT TEKEMÄÄN OMA KETJU MUUALLE JA LAKATKAA PILAAMASTA HYVÄÄ KETJUA! HANKKIKAA ELÄMÄ! KIESUS MITÄ VAJAKKEJA.
[/quote]
-Voisitko sinä, jolla ei selvästikään ole varaa sanoa -ketään muita- vajakeiksi, ensin kertoa mitä "hyvää" tässä paskaketjussa muka on...? Heti kun osaat sen selittää, niin katsotaan sitten; mutta taitaa olla aivvvan yliiivoimaisen haasteellinen, siis ts. liian vaikea tehtävä, vaikka tässä voitte kaikki tähän ketjuun "vitseillään" osallistuneet, ketjun kaikki tyhjäpäät pahvit lyödä tyhmät päänne yhteen, niin että niiden keltaiset nesteet vaan hölskyy, niillä joilla ei siis ihan tyhjä ole pää... Eipä vain taida onnistua, vaikka tässä tämä siis kaikille teille, "tyhmäryöksenne"... :D :D :D
-Siis kolmen pisteen kysymys kuului: "mitä hyvää..." ???
Olin kirpparilla myymässä, ja asiakas sanoi: "Sullahan onkin hyvää tavaraa!" Toinen kysyi: "Meneekö tavara hyvin kaupaksi?" Olin ihan, että wtf!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 02:01"]
Tuo nyt oli melkein yhtä epämääräistä, kuin sanoisi että "oltiin lomalla etelässä"...! -HÖH...!!! Siis MISSÄ "ETELÄSSÄ" -Virossa, Reikassa, Nitsassa, Italijassa, vai missä...???
[/quote]
Hei haloo, etelässä tarkoittaa kuule suuseksiä naiselle. Että älä nyt jatkossa munaa itseäsi kun ruvetaan etelässä käymisestä puhumaan.
[/quote]
-Ahaa, siis että jos joku sanoo esim. että "oltiin koko perhe viikon verran etelässä", niin huhhuh, melkoisen pervoksi ovat sitten menneet nuo teidän, oletettavasti "huoriso kulttuurimme" puolelta tulevat tulkintanne...!
-No, näissäkin tapauksissa, kuten monissa mielen alueen sairauksissa, on sairastuneiden itsensä kannalta tavallaan armeliasta, että he eivät itse edes tajuakaan omaa sairastumistaan...
-Mutta että minäkö voisin jonkun tähän ketjuun osallistuneen mielestä muka jollain lailla pystyä "munaamaan" itseni...! Taas uusi osoitus, ehkäpä jo täydellisyyttä hipovasta tyhjäpäisyydestä, arvostelukyvyn ja itsekritiikin puuttumisesta...! Eipä ihme, että eräällä taholla tällainen koetaankin ilmiönä jo suorastaan oksettavaksi...
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 07:22"]
MENKÄÄ NYT PRKL TOSIKOT TEKEMÄÄN OMA KETJU MUUALLE JA LAKATKAA PILAAMASTA HYVÄÄ KETJUA! HANKKIKAA ELÄMÄ! KIESUS MITÄ VAJAKKEJA.
[/quote]
-Voisitko sinä, jolla ei selvästikään ole varaa sanoa -ketään muita- vajakeiksi, ensin kertoa mitä "hyvää" tässä paskaketjussa muka on...? Heti kun osaat sen selittää, niin katsotaan sitten; mutta taitaa olla aivvvan yliiivoimaisen haasteellinen, siis ts. liian vaikea tehtävä, vaikka tässä voitte kaikki tähän ketjuun "vitseillään" osallistuneet, ketjun kaikki tyhjäpäät pahvit lyödä tyhmät päänne yhteen, niin että niiden keltaiset nesteet vaan hölskyy, niillä joilla ei siis ihan tyhjä ole pää... Eipä vain taida onnistua, vaikka tässä tämä siis kaikille teille, "tyhmäryöksenne"... :D :D :D
-Siis kolmen pisteen kysymys kuului: "mitä hyvää..." ???
[/quote]
En oo sama tyyppi mutta mun mielessä tässä ketjussa on hyvää läppää, hauskoja sanaleikkejä ja kielellä muutenkin leikittelyä. Lisäksi itse pidän sarkastisista ja ironisista vitseistä, varsinkin niistä joita osa ihmisistä ei tunnista humoristisiksi;) nautin siis suuresti tästä ketjusta ja ihmettelen sitä, miten tekstinlukutaito puuttuu näin monilta kuin tässä ketjussa on tosikkoja! Lisäksi tässä ketjussa on hyvää arkipäivän komiikkaa tavallisista jokapäiväistä tilanteista.
Ehkä olenkin vain tyhjäpää ketjussa mutta hauskaa tätä lukiessa ainakin minulla on ollut.
[/quote]
no niinpä... että tässähän sitä onkin, tällaisessa ketjussa "elämä"... -ha ha ha. jos et muuten sattunut tietämään, niin isot kirjaimet ovat huutamista netissä... aloitko siis jo oikein huutamaan tuolleesti? ehkä se on hyväkin, wettä olo voi siitä helpottua, mutta saattaisi olla korkea aika kuitenkin tarkistuttaa onko lääkitysket nyt aivan kohdallaan; suosittelisin lepoa lepositeissä, vaikkapa aluksi viikon verran. oohoh, tulipa tehtyä kirottusvihree... ;)
[/quote]En oo sama tyyppi mutta mun mielessä tässä ketjussa on hyvää läppää, hauskoja sanaleikkejä ja kielellä muutenkin leikittelyä. Lisäksi itse pidän sarkastisista ja ironisista vitseistä, varsinkin niistä joita osa ihmisistä ei tunnista humoristisiksi;) nautin siis suuresti tästä ketjusta ja ihmettelen sitä, miten tekstinlukutaito puuttuu näin monilta kuin tässä ketjussa on tosikkoja! Lisäksi tässä ketjussa on hyvää arkipäivän komiikkaa tavallisista jokapäiväistä tilanteista.
Ehkä olenkin vain tyhjäpää ketjussa mutta hauskaa tätä lukiessa ainakin minulla on ollut.[/quote]
niin juu, tykkäähän joku piaruhuumoristakin ja sekin voi jonkun mielestä olla sitä parasta huumoria, MUTTA, olettaisi sitäkin fanittavan, kun sitä liiaksi toistetaan, havahtuvan hirvittävään PASKAN HAJUUN...? mutta vastaavaa havahtumista tässä idiootimaisessa ketjussa ei ole tapahtunut, vaan samaa paskaa tarjotaan vain uudestaan ja uudestaan, uudelleen lämmitettynä...!!! kauankohan, montakohan kertaa lämmitätte samaa kaurapuuroa ja sitä pakotatte lapsenne syömään... -kai sitäkin sitten ainkin 150 kertaa...? -eipä ihme että lapsillakin alkaa olla psykiatrisen hoidon tarvetta...!
Vittu te naiset ootte sekasin.
Tässä ketjussa on yksi ihminen joka on sekaisin jollain tavalla. Ja tyyppi on sekaisin riippumatta siitä trollaako se vai ei. Dude, lääkitys kuntoon....
Alkoi kyllä nuttura kiristää todenteolla kun olin miesystävän kanssa sänkyä ostamassa. Saman tien jo ulko-ovelta oli palvelua tarjolla. Nuori neiti esitteli sänkyjä, kehotti vapaasti kokeilemaan ja kotiinkuljetusta sovittaessa kyseli hymyillen mieheltä puhelinnumeroa, osoitetta ja parasta aikaa jolloin on kotona!
Törkeetä sopia treffejä minun ollessa vieressä!!!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:35"]
[/quote]
Eipäs kun hei, mene sinä ja muut samanlaiset kaverisi takaisin kouluun. Menkää opettelemaan lukutaitoa, tai sitten jos se ei auta, niin menkääpä vielä, tai muutenkin -anyway- jonnekin luetun ymmärtämisen kurssille... -
Sitten, lukekaa: "Keskutelufoorumi"
-mihin tuo foorumin pääotsikko mahtaneekaan viitata...?
-No, mitä sitten lukeekaan: "Alueen valinta"...
Ja mitä sitten; löytyykö sieltä aihealueista palstaa "Vitsit ja huumori" tms. ...?
-No eipäs löydykään, vaan ainoastaan "Aihe vapaa"... -siis minkä aihe?
-Katso uudestaan foorumin pääotsikko: "KESKUSTELU-foorumi"...
-Mihin mahtaisikaan viitata pääotsikon alkuosa, "Keskustelu-"...???
NIIN ETTÄ HEI HEI VAAN, SIIS ETTÄ, KAS KUN VITSIEN VÄÄNTÄMINEN EI OLE MITÄÄN KESKUSTELUA
-Hyvistä vitseistä ja -huumorista voisi syntyäkin jopa keskusteluakin, mutta eihän tuollaisesta kökköpaskasta voi mitään keskusteluakaan syntyä -ellei satu tykkäämään paskanjauhamisesta -kirjaimellisesti... -Paitsi tietenkin kritiikin esittäminenhän ON kyllä keskustelua, siis kommnetointia asiasta, tai tässä tapauksessa siis "asiasta"...
JOTEN OLKAAPA ITSE VAIN YSTÄVÄLLISESTI NIIN HYVÄT, ETTÄ MENKÄÄPÄ TE IDIOOTIT KÖKKÖVITSIENVÄÄNTÄJÄT, IHAN ITSE VAIN JONNEKIN MUUALLE, -VITSIPALSTALLE-, SURKEINE VITSEINENNE...!!!
TÄMÄ KUN NYT VAIN SATTUU OLEMAAN >>KESKUTELUFOORUMI<<...!!!
-BYE...!
[/quote] Joku tässä paskassa sinua selvästi kiinnostaa, kun et malta poistua.Ihan kiihdyksiin asti täytyy yrittää ohjata ja neuvoa kanssaihmisiä.Ota rauhallisesti.Kaikki ei ole sinun hallinnassasi, valitettavasti ;)
Jumalauta mitä urpoja.tämä maa päällään kantaa. Ei voi edes kuvitella miten kieroon kasvaneita penskoja tulee näiltä "äideiltä".