Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Kiitos keskustelijoille erinomaisesta kaksoiskierteestä. Juuri kun aloin kyllästyä tähän ensimmäiseen sarkastiseen hupailutasoon, niin homma meneekin ihan montypythonimaisesti absurdiksi kun paikalle saapuvat "tosikot", jotka näyttelevät täydellisesti noin 50 äo:n bimboa. Miten te osaattekin täällä vauva-palstalla? Ootte tulleet simpukasta kun ootte tommoisia helmiä? Tosin mä en oo saanut koskaan simpukasta mitään helmeä vaan sieltä on tullut sellainen limainen jalka joka maistuu aika pahalta.
Mutta palatakseni kassa-asioihin, niin kauhulla odotan niitä scifi-tulevaisuuden lentäviä autoja ja ITSEPALVELUkauppoja. Niin että siinä tuulikaapissako sitä pitää lopuksi itseään tumputtaa (olen vaari) ja mihinkä ruokakassiinko ne nesteet sitten häveliäästi valuttaa. Siellä kassissa on kuitenkin perheen ruuat. Ei oo mukava sitä luomu-ananasta huuhdella kotona kun lapset hyppivät päälle. Ei oo tulevaisuus mua varten.
ja kassatipu hinkkasi sitä korttia lukijassa eessuntaas. Hönkäisi siihen aina välillä ja hieroi sitten paitaansa katsoen timanttikoristeltujen ripsiensä lomasta miestäni. Sitten sanoi käheällä äänellä, että taitaa olla jo vähän kulunut. Mies punastellen vastasi, että on ollut kovassa käytössä. Kassa lopetti hinksuttamisen ja katsoi minuun päin ja sitten jälleen mieheeni ja sanoi empaattisella annellä, että olisi varmaan aika vaihtaa uuteen. Joo, kyllä vaihtui uuteen, kauppa ja mies. Kortin pidin minä!
No osa on vissiin jotain 13-v...siinä iässä ei vielä pysty erottamaan, vaan ottaa kaiken tosissaan, eli vitsiä ei ymmärrä jos siinä ei kerrota että vitsi. Osa jää sellaiselle tasolle loppuiäkseen ja osa kuvittelee olevansa älykkäitä..tajuamatta, että me AIDOT ÄLYKÖT haluamme joskus vähän tyhjentää aivojamme absurdin huumorin parissa. Mä en mammapalstalle enää kuulu, mutta linkin kautta...ajattelin samalla kertoa oman kokemuksen: Papalle oltiin suunnittelemassa palvelutalopaikkaa ja oltiin tutustumassa, kun ei enää oikein kotihoidossa pärjää. Siellä sitten ihan avoimesti kertoivat, joku palvelupäällikkö tjsp, kuvitelkaa, ihan kiertävä sellainen, että täällä pappa saa hyvää hoitoa. Kuulin sivumennen yhden hoitajan huikkaavan toiselle, että olen ihan kohta vapaa, tulen sitten Erkin luokse (nimi muutettu). Meillä ei ole edes isoa perintöä tiedossa, joten kiinnostaakohan hoidella sitten enää kun sen hoksaavat? Kuulemma siellä on ryhmätoimintaakin! En tiedä voiko pappaa sinne viedä, mutta vapaahan tuo pappakin tietysti on, kun leski on, mutta sydärihän tuollaisessa toiminnassa kohta tulee.
Hoitajatkin mukana tuollaisessa paritustoiminnassa??!!? Mihin tämä maailma on menossa, kun ei vanhuksiakaan voida enää viedä vanhainkotiin ilman, että siellä on nuoret tytönheitukat havittelemassa perintöä :O
Voin itse kertoa karmaisevan asian jota minulle kävi lähikaupassani. Olin mieheni kanssa ollut jo 7 vuotta naimisissa. Meillä oli kolme lasta, Eetu, Viivi ja Liisa. Mieheni kanssa yhteiselo oli ihanaa; pidimme toisistamme, harrastimme fantastista seksiä joka päivä, matkustimme koko perheen voimin kerran vuodessa ulkomaille. Mieheni oli uraauurtava diplomi-insinööri ja sai niin hyvää palkkaa, että minä sain olla kotona ja hoitaa lapsia. Eräänä päivänä lähikauppaamme oli tullut uusi työntekijä; 17 vuotiaalta näyttävä punapää. Työmotivaatio varmaankin nollassa ja näytti rahaa tarvitsevalta. Hän rupesi pesuainehyllyllä ehdottelemaan miehelleni(varmaan näki Rolexin kädessä ym.). Ja en tiedä kuinka, mutta mieheni suostui ja lähti LASTENI JA SEN HUPAKON kanssa ulkomaanmatkalle Joulusaarille... Huoltajuus menee tietysti puoliksi. Oikeudessa eivät pitäneet edes raskauttavana syynä sitä, että olin kaksi viikkoa ilman lapsiani, sanoivat että ole iloinen, että miehesi sentään ilmoitti... Pahinta kannaltani on se, että meillä oli avioehto, ja nyt se jo 18 täyttänyt punapää katselee minun taulutelkkariani ja kuuntelee minun Mozartin levyjäni, koska jäivät miehelle muutossa. Suurimman osan tavaroistamme mieheni oli ostanut joten ymmärrettävää. Enhän halua olla mikään pummi...en ikinä ole halunnut sellaista taakkaa! Nyt opiskelen maitotilalomittajaksi. Opiskelu on rankkaa, sillä en ole 9-luokan jälkeen opiskellut mitään ja näin vanhempana (35) on vaikea hahmottaa uusia asioita nopeasti. Luulin pitkään, että lehmillä on kaksi uraletta. Mutta muistakaa siis olla varuillanne myös lähikaupassa!
Uralaletta! Jos joku sulle muuta väittää ni et sit usko! Kauheeta ku kaikkee sontaa yritetää...
Mut hei saat kyl lainaa mun Mozartin levyjä! Mutta, koska meillä on juuri opetustilanne yksi vuotiaame kanssa käynnissä, sopisiko, että vasta maaliskuun tienoilla sopisimme lainauksesta?
Yst.terv. Äiti/ex-kassa, jota ei vaan näköjään tajuta....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10252329
Eipä oikeen lähtenyt ei. Tää av'n alkuperäinen aloitus on nerokkuudessaan kyllä jotain.
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kyllä minä aina huutelen kaikille isille että täällä on "vapaa" ja samalla uitan sormiani jalkovälissä jotta saan kuittiin muhkean turskan tuoksun mukaan.
Tällä tavoin mies muistaa minut joka kerta kun näkee uudestaan ;-)
Ja aina ne palaa "ostamaan" jotain jotta näkisivät uudelleen.
Raukka oli ihan tosissaan tämän ottanut
T: kassan täti, josta juttu oli hauska
Miettikää, ihan telkkarissa asti ja omilla kasvoilla se yksikin nuorehko kundi mainostaa, että "Kauppias hoitaa homman!" Eikä ole ihan pienen budjetin mainontaa, joten kaikesta päätellen bisnes kannattaa. Että näin.
Ei voi olla kovin kannattavaa, jos kauppiaan pitää itse hoidella homma/hommat. Vai liekö sitten niin pihi, ettei viitsi palkata alaisia tekemään likaisimpia töitä?!
Nuo nuoret miehet ehkä vielä jaksaa koko päivän hommailla, mutta mites sellaiset varttuneemmat kauppiaat? Pitäis ammattiliittojenkin jo puuttua tuollaiseen toimintaan. On siinä kuitenkin (mies)kunto kovilla kun päivästä toiseen pitkää päivää painaa!!
Tästä keskustelusta 70% on trollia, 10% idiotismia ja loput 40% sisältää molempia.
Ootteks te vähän bimboja hei,ei niillä kassoilla varmaan ole sellanen ajatus.Sehän on vaan asiakaspalvelua,taidatte kuulkaas naiset ola vaan epävarmoja itsestänne.....
Minun mieheltäni kassaneiti kysyi suoraan "olisko sulla 20 senttistä?"
Käytiin miehen kanssa eilen rautakaupassa kun pitäis saada aita korjattua. Jumaliste siinä nuori myyjätyttö sano miehelle että kun pakkaset iskee kohta pitää tolppia varten olla sitten järee kanki. Voi apua, lapsetkin kuuli. Pitäiskö ne nyt viedä perheneuvolaan ja käydä asia läpi ettei heille tule traumoja?
Todellakin suosittelen perheneuvolaa! Tosin, tuollaista lapset joutuvat myös vastaisuudessa kuulemaan, sellaiseksi on maailma mennyt. Valitettavasti!
Mutta neuvolasta varmasti saa työkaluja aiheen käsittelyyn, miten toimia jatkossa.
Joku tossa sanoi noista psykologisista testeistä, luulen että näiden naisten joita tää niinkin hirveä asia häiritsee pitäs käydä tsekkaamassa mitä ihmettä siellä pään sisällä oikein liikkuu...
Aika säälittävän kuulosta naiset! mitä te pelkäätte? ei niitä ny oikeesti kiinnosta teijän miehet senkin vainoharhaiset....
Ettekste ny idiootit tajua, että jos kassa hihkaisee että on vapaa kassa, tarkoittaen mitä YLEISEMMIN että kassalle on jonotta pääsy, ja että pääsette pikemmin ostoksinenne jatkamaan, Herranen aika, ei kukaan kassa teidän miehiä halua. Minullekin, yhden lapsen äidille hihkaistu jopa siten että olen YKSIN että täällä vapaa kassa. Oli se sitten mies tai nainen ilolla menen mieheni kanssa tai ilman jos moinen tarjoutuu. Inhoan nimittäin jonottamista^^ Enpä ole moista koskaan kuullut että kassa 'vikittelee' menemällä kassalle ja täten helpottamaan mahdollista ruuhkaa toisella kassalla.. LMAO sanon mä. Ja sen kyl tein tässä näitä lukien xD
Voi hyvät hyssykät.... Tää oli varmaan joku vitsi?? Kassaneiti tarkoitti että siellä on vapaa kassalinja, johon voi mennä maksamaan ostoksensa. Tämä ajatus ei varmaan tullut edes pieneen mieleesi??? Vai huusikon hän että täällä on vapaa kassaneiti??? Järjenkäyttö olisi suotavaa ainakin ennen kuin nostaa moisesta asiasta metelin ja alkaa haukkumaan ihan turhasta.
No nyt on todellakin tullut mieleen. Kun siitä on noin 80 "ystävällistä" (lue: vajaaälyistä) lähes samoin sanoin kirjoittanut. Alkaa jo kyllästyttää, menkää pois!
Olen tottunut lukemaan keskustelufoorumeilta tekstiä joka miellyttää tai joko ei miellytä. Tämä on pitkästä aikaa erittäin häpeällistä luettavaa. Johtuuko tämä teidän tuottama teksti kenties kuukautisista tai kuumista aalloista, sitä en osaa sanoa. Mutta oikeasti ihmiset, ja varsinkin naiset. Ajatelkaa hieman monipuolisemmin asioita ennen kuin suutuspäissänne kirjoitatte tänne normaalia työntekijää mahdollisesti loukkaavaa tekstiä. Ja jos saatte arkisista asioista näin epämiellyttäviä itsellenne miehenne kanssa, älkää ottako häntä mukaan. Nämä työntekijät suorittavat vain hyvin työnsä kysymällä "voinko auttaa" yms. Olkaa onnellisia että täällä on kaupoissa tavaraa mitä voitte huoletta ostaa rahaa vastaan ja saatte palvelua. Ette taida olla hirveän luottavaisia miehiänne kohtaan. Shame on U!
"palvelua" - taitaa tämä olla jonku kassavosun kirjottama kommentti. Tuu kuule mun ukolle palvelujas ja tavaraas tarjoomaan niin saat vosu kuulla kunnias
kun nämä "vapaat kassat" ovat nyt (oikein joukolla) tulleet selittelemään toimintaansa, että eihän me mitään, ihan viattomasti ollaan töissä.. Mutta ymmärsin, että jos noin kokevat tarvetta puolustella toimintaansa, niin silloinhan siinä nimenomaan on kyse vilungista. Eli asia on TOTTA!
Tiedoksi vaan teille vikittelevät heitukat, että selityksenne EIVÄT MENE LÄPI!!!!
Jos näin moni muukin on kokenut häiriköintiä kaupassa, niin ongelma on todellinen, eikä selkeästi ihan marginaalinenkaan. Pitäisikö organisoida vertaistukiryhmä, viikottaiset tapaamiset, joissa käydään läpi mm. mustalla listalla olevat kaupat jne.