Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
itse kassaneitinä saatan suoraan vihjata asiakasmiehille, kun he jonottavat siellä varatulla kassalla huutaen; TÄNNE VOI MYÖS TULLA! ja kiltisti ne sieltä valuvatkin luokseni. tosiaan varokaa meitä!
Kiitos keskustelijoille erinomaisesta kaksoiskierteestä. Juuri kun aloin kyllästyä tähän ensimmäiseen sarkastiseen hupailutasoon, niin homma meneekin ihan montypythonimaisesti absurdiksi kun paikalle saapuvat "tosikot", jotka näyttelevät täydellisesti noin 50 äo:n bimboa. Miten te osaattekin täällä vauva-palstalla?
Tämä keskusteluketju on trollauksen Inception. Trollaus- ja provoilutasoja on niin monta, ettei kukaan enää tiedä, onko trolli vai trollattu. Vaiko vaan porvoolaisia.
Gradumateriaalia!
ihan oikeesti ;) taitaa vastasynnyttäneet naiset olla aika hurmaavia persoonia... tainnut vesien mukana mennä itsetunto ja arviointi kyky :D mut onneksi näin yli 30v ja lapset koulussa uskaltaa jo miehenkin päästää yksin kauppaan :D
Mä olen nuori 21v vastasynnyttänyt äiti ja kyllä silti uskallan päästää mun miehen kauppaan yksin :) Itsekki aina katselen jospa niitä vapaita kassoja olis niin pääsis nopeempaa pois sieltä ryysiksestä... Ja kyllä itteeni pidän hehkeempänä kuin niitä nuoria kassatyttöjä joille on pakkomielle tunkea kymmenen kiloa pakkelia namaan... :D en mäkään töissä käydessäni käyttänyt meikkiä.. T. entinen huoltsikan kassa ;)
Juuri kun aloin kyllästyä tähän ensimmäiseen sarkastiseen hupailutasoon, niin homma meneekin ihan montypythonimaisesti absurdiksi kun paikalle saapuvat "tosikot", jotka näyttelevät täydellisesti noin 50 äo:n bimboa. Miten te osaattekin täällä vauva-palstalla?
Av:n jokaisen ketjun pilaavat kurkku suorana muita keskustelijoita provoiksi väittäviä. Mitä kiksejä te saatte siitä?
Minä olen vakuuttunut, että tänne kirjoittavat tuohtuneet kassaneidit ovat tosissaan. Nuoren ihmisen maailmankuva voi olla kovin mustavalkoinen, ja käsitys normaalista perustuu tietenkin vain oman elämänpiirin kokemuksiin.
Sydäntä raastaa, kuinka osa nykynuorista ei tunne lainkaan oikeuksiaan työpaikalla. Johdon kannustuksesta harrastetaan vihjailevia puheita, kilpaillaan siitä, kuka ehtii ottaa eniten asiakkaita työvuoron aikana jne. Todella toivon, että oma nuoreni ei koskaan mene kauppaan töihin. :(
Koettakaa nyt hyvät nuoret ymmärtää, että rahansa voi ansaita myös kunniallisella työllä! Kun on kerran ajautunut tuollaiselle uralle, paluu normaalielämään on vaikea.
Jotkut ryhtyvät kassana toimimisen jälkeen konsulenteiksi, ja ovat täysin omillaan. Silloin tavaraa täytyy jo tyrkyttää todella avoimesti, ja antaa jopa ilmaisesti maistiasia. Asiakaskuntakin on rajatumpi, kassatyössä asiakkaaksi osuu usein myös siisti pukumies, mutta konsulentin maistiaisia kärkkyvät muita enemmän vanhukset ja resuisessa toppatakissa liikkuvat syrjäytyneet.
Oltiin perheen kanssa Prisman Mäkkärissä lauantaina kun oli selvitty ostoksista ilman isompia konflikteja ja oli kerrankin hyvä fiilis kun oli mieskassa. Niin mitä tekee tää myyjä, joku nuori tyttis: kysyy MUN mieheltä, keski-ikäiseltä perheenisältä, että saako olla plussana?!! Ja kun mies sitten ei uskaltanut siihen sanoa mitään kun näki mun leukapielten kiristyvän niin tää tyttö hymyilee maireasti - oli tietty tyytyväinen kun kelpasi eikä tarvinnut hakea sitä isotissistä autokaistan myyjää paikalle (siitä mies olis enemmän tykännyt).
eikä tää oo ainoa kerta, kun on saatu suorastaan TÖRKEÄÄ palvelua samassa paikassa, useinhan ne kysyy just vihjailevasti että "Saako olla jotain muuta" tai jos hakee ruokaa mukaan, niin aina kun mies ajaa, vihjaillaan että voit ajaa kakkosluukulle. Nuoret tytöt vielä! Ja pojatkin :/
Menee kyllä maku "perheravintoloista", vaikka suvaitsevainen ihminen olenkin.
Tässä on se että kerroitte teillä olevan lapsia. Kuinka käy lasten mielenterveyden kun äiti on harhainen tai sairaalloisen mustasukkainen. Hoitoo teidän pitäis jokaisen päästä. Enkä ihmettele että ero tulee jos toinen on noin sekasin.
Kun ajoin taksia, kuulin monesti asiakkaan avatessa tolpalla auton oven, kysymyksen "Ootsä vapaa?". Minä ne mua oikein piti?! Mä olin tullut tekemään TÖITÄ, en bongaamaan seuraa.
juuri kun pääsin ajattelemaan että osaavat suomalaisetkin heittää huumoria, niin löytyyhän näitä jöröjä jotka eivät sitten millään ymmärrä huumoria!
ihmettelen että ootteko mammat ihan tosisaan? :)
siis ihanko oikeesti? onks tää joku vitsi :D
en kyllä ymmärrä miten voi yleistää että kassaneidit ovat vikittelijöitä. Siis varmasti joukosta löytyy jonkin näkösiä "viettelijöitä". Mutta luulenpa että se on siinä yks sadasta paikkeilla :D Ihmisethän on erilaisia persoonia kaikki, miten muka voisi yleistää että kassaneidit ovat tällaisia. hahaha. Ja toiseksi kaikissa töissä on ihmisiä jotka flirttailevat, joka on sekin täysin normaalia! En kuitenkaan usko että flirttailuksi tai viettelyksi lasketaan tällaisia tilanteita. kyllä ne kassaneidit ihan vaan työtään tekevät.
Ja luulenpa että nämä vapaa kassa huutelut ihan sitä itseään tarkoittavat että "KASSA ON VAPAANA".
ryhdistäytykää, miehenne itsekkin pitävät varmaan teitä hulluina. HÄVETTÄÄ
Jos et tosiaan ymmärtänyt niin tämä viestiketju on vitsi!
Unsuccesful troll is unsuccesful.
Kyllä minä tiedän kuinka tavan kassatytöt vikittelee varattuja miehiä, mutta en ole siitä huolissani koska olen itse niin tasokas nainen ettei miestäni kiinnosta mitkään marketinkassat.
Kuitenkin on paikkoja missä tämä kassojen löysämoraalisuus kokee huipentumansa, nimittäin kemikalio-osastot. En todellakaan anna mieheni mennä sinne niiden sotamaalattujen ja parfyymeiltä löyhkäävien seireenien napattavaksi!
Jos kerrankin käy ilmi että mieheni on sellaiseen paikkaan hairahtanut, on se eron paikka heti ja tuleekin kalliiksi petturille! Aivan turha tulla selittelemään että partageeli oli loppunut, kyllä minä niiden geelit tiedän!
minä hoidan itse kaikki kauppa-asiat... Oikein hyvä palvelu on ollut :)
Nyt vaan alkoi mietityttää, kun oli ilmoitus, että kaupassa aletaan panostaa luomutuotteisiin. On kuulemma maistiaisia ja kaikkea. Mitähän se nyt sitten tarkoitta? Luomubanaanit on kuulemma paljon makoisampia kuin tavalliset. Huomenna ajattelin katsoa pitääkö se paikkaansa.
Postissakin on nykyään sellainen meno, että kauhistuttaa. Kuulin kerran kun postineiti kyseli mieheltäni ihan avoimesti että pannaanko menemään ykkösluokassa. Siis häh? Mies on tottunut ykkösluokan panoihin, let me tell ya, ei sille mikään sekunda kelpaa.
Ennen tosin oli Postissa vielä kamalampaa. Muistan ne ajat, jolloin siellä tehtiin ihan avoimesti panoja, mutta ne ajat ovat onneksi jo historiaa. Pankkiasiat meidän perheessä hoidan luonnollisesti vain minä.
Unsuccesful troll is unsuccesful.
Miksi englanti?
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Ihana huumorintaju sulla. :) Tilannekomiikka parasta komiikkaa. Tästä sais hyvän sketsin.
kai nyt ilmoitit kassan esimiehelle, ja haukuit kassaneidin myös pataluhaksi.
Johan miehesi on arestissa?
Törkeitä kyllä nuo kaikenmaailman heitukat, kun väkisin ovat viemässä miehet meiltä kunnon perheenäideiltä.
Kauppojen esimiehet ovat pyytäneet kassaneitijä/poikia sanomaan näin,jos omalla kassalla ei ole porukkaa tai om juuri avaamassa kassaa.Näin vältetään ruuhkat toisilla kassoilla.Kyseessä on siis asiakaspalvelua eikä mitään ukkojen vikittelyjä.
Loistava!! :D:D:D:D