Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Luin joka viestin tällä palstalla ja olen ihan järkyttynyt muiden kokemuksista!
Täytyy muistaa, ettei syytä pelkästään niitä nuoria tyttöjä, vaan kyllä se vika on miehessäkin! Itse olen onneksi löytänyt kunnon miehen ja tähän väliin käytänkin tilaisuuden hyväkseni ja hieman kehun häntä.
Kerran nimittäin epäilin miestäni turhaan, kun hän alkoi käyttäytymään oudosti ja laittautumaan normaalia paremmin aamuisin (partavettä ja kaikkea..). Pienen tutkimisen jälkeen selvisi, että hän on vain käynyt ruokatuntisin hieronnassa (mieheni tekee toimistotyötä ja niskat ja hartiat ovat usein kipeät) tai jossain päiväkahveilla. Huomasin tämän, siitä että hän oli lehdestä merkinnyt tällaisia ilmoituksia, joita nuoret opiskelijatytöt olivat jättäneet.
Minusta on hienoa, että vielä on tuollaisia tunnollisia nuoria, jotka hankkivat lisärahaa opiskeluihin sivutöillä tai haluavat vain tutustua mieheni kaltaisiin, hieman vanhempiin herrasmiehiin. Lapsemme ovat vasta tarhaiässä, joten mieheni varmaan yrittää sopeutua kasvaviin nuoriin jo valmiiksi.
Kerran aamiaisella kerroin tietäväni mieheni pikku harrastuksesta ja ylistin häntä ylpeänä. Raukka on niin vaatimatonkin, että kahvit meinasivat mennä väärään kurkkuun ja hän meni ihan punaiseksi, kun yritti vaihtaa puheenaihetta.
Ottakaa nyt ihmiset järki käteen! Tässähän on vain kyse siitä että kassaneiti on huutanut vapaa kassa joka todellakin ja ainoastaan tarkoittaa sitä että täällä on tyhjä kassa tulkaa tänne! huh huh.... t. entinen kassa täti ja aviomies+ lasta
Ehkä tämä ketju on kuitenkin pistänyt edes jotkut ns. vapaista kassoista miettimään käytöstään. Eilen oltiin nimittäin ass marketissa ja kassoille kun päästiin niin eikö siellä joku ollut huutamassa vapaata. No ukko lähti tietysti rynnimään sinne kärryjen kanssa, minä ja lapset perässä. Kun päästiin kassalle, neiti hymyili ensin miehelle, mutta vilkaisi sitten minua ja lapsia ja LAITTOI KYLMÄSTI TÄMÄ KASSA SULJETTU-KYLTIN HIHNALLE. Voi sitä ukon pettynyttä ilmettä, hah! Loin kiitollisen silmäyksen kassaan. Tämä on asiallista palvelua, kiitos tästä!!
numeroltaan 400/750!? Mihin on hävinnyt puolet viesteistä?
Tää vaan kertoo kuinka korkeelle salaliitto on levinny ja että yp on saanut käskyn poistaa kassa-ilmiöstä avoimesti kertovat viestit.
miksi ihmeessä otatte sellaisen miehen, jota kaikki himoitsee silmillään.
Menisi ikä ja terveys tuollaisen timantin vahtimisessa.
Moni kun teistä ei ole tuon timantin arvoinen vaan tavallinen maatuska. Tuollaiset miehet pitää jättää vapaiksi kassoille. On surku nähdä sellainen mies kahlittuna. Tulee heti mieleen että tuo pitää vapauttaa keinolla millä hyvänsä. Vaikka puhelinnumerolla ostoskuittiin piilotettuna.
Meidän kauppareissuilla mies on kavussa ja huntu naamalla. Vain silmät näkyy.
Minun mieheltäni kassaneiti kysyi suoraan "olisko sulla 20 senttistä?"
Kaikenlaisen vilunkipelin saan torpattua kyllä äkkiä tyrskähtämällä kovaan ääneen,että "ei kyllä lähelläkään". Yleensä miestä ei kiinnosta enää yhtään jatkaa seksuaalisviritteistä keskustelua kassan kanssa.
Varmaan tosi kiva fiilis, kun muille on hirveetä tunkua ja itse joutuu huutelemaan miesten perään, eikä kukaan tule=(
Tulee koulun pesispelit mieleen, nyyh.
on tamponi tai terveysside, siis kuukautiset? Jo on suorasukaista. Itse en kehtaa lähikaupasta noita vanutuotteita edes ostaa.
niin kassat huutelee täälläki päin suomea että on vapaa kassa tarkoittaen sitä että kassa on vapaa sinne voi tulla asiakas jos on muissa kassoissa tunkua aina kun kassalle tulee kassa henkilö jos muut kassat on tukossa niin sanotaan vapaa kassa
pakkohan tän on olla vitsi :'DDD ei kukaan voi olla tosissaan tollases asiassa xDDDD huh,tosin on niin huono vitsi et melkeen luulin osan tuol jopa olevan tosissaan.... ja jos oiski,nii jotai hoitoo ne kyl tarvis :D
ja aina, kun hän ilmoittaa olevansa vapaa, niin meikäläisen mies lähtee suuna päänä juoksemaan sille kassalle=(
Onko kellään kokemuksia? Mitä pitäs tehdä? Pitäskö mies viedä hoitoon, tai jotain?
Ettei olisi kysynyt ääs korttia? Halunnut vähän rajumpaa?
Meillä varsinkin näin joulun alla mies on hieman haluton osallistumaan kotihommiin ja jouluun liittyviin puuhiin. Esim. hänestä lahjojen hankkiminen ja jouluruokaostokset ovat äärimmäisen rasittavia. Aina aikaisempina vuosina olen motkottanut joka tietysti on vain lisännyt kireätä ilmapiiriä. Mutta tänä vuonna huomasin, että kauppias hoitaa homman! Hihkaisin tämän ääneen ja olin jo innolla lähdössä kauppaan, niin eikös mies kiireenvilkkaa tullut mukaan! Tietenkään en päästänyt häntä kauppareissulla vapaiden kassojen luo...
Katsopa ensi kerralla tarkemmin. Kiinnitä erityisesti huomiota pieniin merkkeihin. Poskien punotus, kaino katse. Rohkeimmat jopa vinkkaavat vähän silmää.
Kato, ei kaikki naiset halua miehiä, you know!
joo,kyllä nuitten mammojen kannattas mennä pika pikkaa psykiatrin juttusille:)
Nyt täytyy kyllä todeta että joko tämä keskustelu on huono vitsi tai sitten kyseessä on harvinaisen sairaalloinen mustasukkaisuus. Tuollaiset ihmiset eivät kyllä elämästään selviä, kun arkipäivät ja kaupassa käyminenkin on jo noin ylitsepääsemättömän vaikeaa. Jos taas kassasta, jolla ei ole vielä jonoa ei olisi ilmoitettu, niin sitten ap olisi valittanut huonosta asiakaspalvelusta. Tuskinpa myyjää edes kiinnostaa sinun miehesi, saati muista tämän naamaa, kun asiakkaita ruokaostoksilla käy kuitenkin monen monta päivässä. Anna toisen hoitaa työnsä ja tarkistutahan hyvä nainen pääsi. Terveisin, työ- ja organisaatiopsykologi
Miettikää nyt näitäkin:
Kassalla oli kassaopiskelija, jolle opetettiin muun muassa, milloin voi huutaa olevansa vapaa ja miten opetetaan sen kortin käyttö "nyt saat laittaa". Siis onko tälle toiminnalle jokin koulutuskin??
Siltä opiskelijalta joku mies kysyi, että onko hällä pussya! Oli mielestäni törkeää jo tyttöparallekin, aika halventavaa. Ja sitten se vastaus - "meillä on biopussyt tuolla telineessä". BIOPUSSYT!
Kaiken huippu on maistiaiset! Ja jotkut juoksee tarjousten perässä, lihatiskilläkin oli just sen halvan lohen lisäksi lahnatarjous, kaikenlaista sitä onkin.
Tän ketjun myötä on avautunut ihan uusi maailma. "Mä voin ottaa sut tällä kassalla kun toinen laskee rahoja" - siis huhhuh!
Nyt täytyy kyllä todeta että joko tämä keskustelu on huono vitsi tai sitten kyseessä on harvinaisen sairaalloinen mustasukkaisuus. Tuollaiset ihmiset eivät kyllä elämästään selviä, kun arkipäivät ja kaupassa käyminenkin on jo noin ylitsepääsemättömän vaikeaa. Jos taas kassasta, jolla ei ole vielä jonoa ei olisi ilmoitettu, niin sitten ap olisi valittanut huonosta asiakaspalvelusta. Tuskinpa myyjää edes kiinnostaa sinun miehesi, saati muista tämän naamaa, kun asiakkaita ruokaostoksilla käy kuitenkin monen monta päivässä. Anna toisen hoitaa työnsä ja tarkistutahan hyvä nainen pääsi. Terveisin, työ- ja organisaatiopsykologi
Psykologiaa lukenut YMMÄRTÄÄ luetun.
Kyllä mä ainakin itse katson aina josko löytyy vapaa kassa, ja sinne sit suuntaan.. ja löytyy kyllä myös kaikki etukortit lompakosta :D
Ja arvatkaa mitä! mulle ehdotettiin kerran et pistetäänkö pakasteet pieneen pussiin? ja lopuksi kehtas viel kysyä et haluanko kuitin! On tämä maailma kummalliseks menny! kiitoksia kaikille hyvistä nauruista :DDD T. Se Mies joka pääsee aina vapaalle kassalle.!:!:!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
no huh huh!
mitähän vois päätellä tästä, kun olin mieheni kanssa kaupassa, ja kassaneiti ihan törkeesti suoraan kysy mun mieheltä kun se makso, että maksatko kortilla vai?
mitä toi vai niinku sit ihan oikeesti tarkoitti - takroitti varmaan että voi maksaa toisella tavalla, siis luonnossa? siis niin törkeetä....
- ei mut ihan oikeesti... parhaat naurut tälle päivälle tästä keskusteluketjusta :)
nämä sittarin "kaksi yhden hinnalla" - tarjoukset. Lähes joka viikko miehelle tulee sellainen tarjouskirje, sitten vähän ajan kuluttua känny piippaa viestin merkiksi, ja eiköhän se mies pian keksikin lähteä jotain kauppa-asioita hoitamaan... En mä aikaisemmin ole tuosta huolestunut, mutta mitähän se nyt oikeesti sitten onkaan?