G: Millainen perjantai-ilta teidän perheessä on? :)
Saunotteko? Oletteko mökillä? Mitä syötte? Juotte?
Kommentit (45)
Olen syönyt sekä ruokaa että herkkuja, lukenut kirjaa, surffaillut netissä ja kohta käyn laittamassa saunan päälle. Saunon pitkän kaavan mukaan, sen jälkeen joko kirjan lukua tai telkkaria ja nukkumaan. Huomenna saa nukkua just niin pitkään kuin haluan ja sitten tyttökaverin kanssa Helsinkiin shoppailemaan!
pidettiin hallween-juhlat. ei olla koskaan ennen juhlittu sitä, mutta Lidlistä tarttui mukaan koristeet ja herkut. Nyt muksut sekoilee ilmapallojen kanssa syötyään hirveästi sokeriherkkuja. :)
Kohta laitetaan lapset nukkumaan ja juon yhden siiderin ja syön vaahtiksia. Sitten aion mennä aikaisin nukkumaan: takana eka viikko uudessa työpaikassa ja sekin hirveäm flunssan kourissa.
mies ottaa oluen ja minä viinilasillisen tai sidukan... katotaan telkkua ja syödään sipsiä. Myöhemmin pannaan :)
Syötiin lapsen kanssa, sitten sammutettiin valot, sytytettiin kynttilät ja alettiin katsoa Madagascar-elokuvaa viinirypäleillä herkutellen. Mies oli pelaamassa futista, tulijust kotiin ja puuhailee nyt tietokoneella. Meillä olis ollut saunavuoro klo20-21, mutta ei jaksettu mennä. Kohta alanlaitaa lasta nukkumaan.:)
kavereidensa kanssa tulivat syömään 18.00.
Yleensä kokoonnumme sunnuntaisin.
Hetken myös vaihdoimme kuulumisia. Äikuiset lapset lähtivät koteihinsä äsken ja teinit meni bileisiin.
Nyt ollaan miehen kanssa kahden.
Minä tässä koneella ja mies lukee kirjaa.
Iltateetä laitan kohta.
Yksi lapsi katsoo telkkaria, toinen leikkii autoilla ja kolmas tuli joku aika sitten kotiin ja nyt riehuu ja kiukuttelee.
Syödään suolapähkinöitä, minä juon viiniä ja miesystäväni olutta. Iltapalaksi lapset syö varmaan leipää ja hedelmiä.
Kunhan lapset nukkuu ja mies on lähtenyt kaverinsa kanssa baariin katsomaan bändiä, minä syön vähän salaattia ja aurajuustoa ja juon toisen lasillisen viiniä, katson telkkaria ja käyn nukkumaan.
Minä olin nuorimman kanssa tallilla ja kävin siinä välissä koiran kanssa lenkillä. Palattuamme mies lähti hakemaan esikoista. Keskimmäinen katselee telkkaa ja nuorin leikkii koiran kanssa (=koiralla).
Lapset syövät pullaa. Juomana maito ja itsellä vishy. Siinä se perjantai-illan normaali setti:)
Kotona ollaan, saunottaisiin jos olisi sauna. Kuopus kattoo kuorosotaa, esikoinen kavereineen pelaa tietsikalla. Syötiin täytettyjä kanarintoja, lämpimiä rieskoja ja vihanneksia. Loppuillasta ajattelin juoda teetä vkon lehdet lukien, lapset varmaan roikkuu telkan ääressä. Klo 23 jälkeen varmaan talo hiljenee.
Laitoin tortilloja, lasit viiniä ja jälkkäriksi lapsille jätskipuikot. Nämä siis "ekstraa". Syötiin. Käytiin saunassa. Ja nyt nukutan lapsia.
ja sillä välin mies siivos kotona. Laitoin tossa puol tuntia sitten pojan nukkumaan ja sen jälkeen tein meille lämppäreitä ja salaattia. Mies meni kauppaan ostaa vielä kaljaa :) ja kohta syödään ja vietetään yhteistä laatuaikaa :)
Vanhempi lapsista mummilassa yötä, 7v kylvyssä ja minä koneella vielä hetken.
Kohta herkuttelemme lapsen kanssa pitsalla ja limulla.
Minä roikun netissä ja seuraan sivusilmällä kuorosotaa. Pitäisi ripustaa pyykkiä... Juomana maun mukaan viiniä, olutta, maitoa, teetä ja cokista.
Syötiin mä lähdin lääkäriin (pitkittynyt flunssa) kävin samalla ruokakaupassa ja "vahingossa" vähän shoppaamassa.
SIllä aikaa mies puuhaili lasten kanssa, laittoi iltapalat ja katteli hauskoja kotivideoita.
Nyt mä nukutan lapsia. Kunhan vapaudun syödään miehen kanssa iltapalaa ja katellaan telkkaria.
EI panna, kun oon niin alikuntoinen ja väsynyt. ;)
Ehkä huomenna jos alkaa trooppi purra
tekemässä viikonlopun ruokaostokset. Kotiin kun tultiin lapsi söi jauhispihvejä, me syötiin miehen kanssa kaupan grillikylkeä ja -broikkua.
Nyt mies (flunssassa) makoilee pojan kanssa makkarissa kuorosotaa kattellen, itse katson olohuoneessa samaista ohjelmaa ja roikun netissä.
Rupeen just keittää iltateetä ja iltapalan jälkeen poika menee nukkumaan. Kattellaan sitten ehkä jotain leffaa telkkarista tai boxilta miehen kanssa niin kauan kunnes uni tulee. Mussutetaan samalla jotain sipsejä ja juodaan monta tölkkiä Laitilan sitruunalimpparia (ollaan koukussa :D)
Ai niin! Heti kun yösähkö menee päälle, laitan vielä astian- ja pyykinpesukoneet pyörimään (tyhjennän aamulla).
mies harrastuksissa, kuten joka perjantai-ilta. Lapsi meni nuukkuun kahdeksalta ja nyt olen surffaillut netissä ja kohta kaivan kaapista jotain syötävää, kaivaudun sohvan nurkkaan ja alan katsella elefanttimiestä teemalta. Hyvä ilta :)
hulluna huomisia juhlia varten. Mies onkin jo siivoamassa ja itse olen juuri menossa apuun. Livahdin hetkeksi koneelle, mies luulee, että nukutan vielä vauvaa.
Niin kuin yleensäkin kun mies on reissutöissä. Lapset nukkuu ja minä syön herkkuja.
Mies tulossa juuri kaupasta, kävi ostamassa mulle karkkia ja itselle kaljan :) Katsotaan varmaan tv:stä pitkästä aikaa jotain yhdessä.
lähden baariin, ukko jää lapsen kanssa kotiin. Ei kauheasti edes huvita, mutta pakko lähteä kun tuli ystäville luvattua.
Lapset nukkumaan noin ysiltä, sen jälkeen menen peiton alle ja katson tästä koneelta jonkun leffan, etsin jonkun uuden viihdyttävän sarjan netistä tai katon jotain kiinnostavaa Yle Areenasta.
Mies katso toisaalla telkkaria.
Meil on ihan kivaa.