Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janican helminauhashow..mistä löytää?

Vierailija
16.10.2011 |

En löydä mistää klippiä tuosta esitysestä, jossa siis näkyy se helminauhan vetäminen römpsästä. Olisi kiva tietää mistä kaikki puhuvat :D.

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl se likka osaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut silti... Haloo. Jotenkin niin halpaa. Mulla ainakin nousi ihan myötähäpeän hiki tuosta, en sit tiedä miksi mutta jotenkin. Noin alas en toivois kenenkään vajoavan. Mutta jos ei ole muuta annettavaa?

Vierailija
4/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut silti... Haloo. Jotenkin niin halpaa. Mulla ainakin nousi ihan myötähäpeän hiki tuosta, en sit tiedä miksi mutta jotenkin. Noin alas en toivois kenenkään vajoavan. Mutta jos ei ole muuta annettavaa?

Suomalainen myötähäpeää kaikkea vähäkin erillaista

Vierailija
5/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin minusta ihan fiksu ja mukava ihminen (paitsi humalassa kaamea tyrkkyhutsu), mutta hyvä ihme, eikö Janica muista, että hänellä on lapsia?? Mulla on niin surullinen olo niiden lasten puolesta, kun aivan varmasti tulevat kuulemaan äitinsä työstä ja tempauksista :(.

Vierailija
6/6 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin minusta ihan fiksu ja mukava ihminen (paitsi humalassa kaamea tyrkkyhutsu), mutta hyvä ihme, eikö Janica muista, että hänellä on lapsia?? Mulla on niin surullinen olo niiden lasten puolesta, kun aivan varmasti tulevat kuulemaan äitinsä työstä ja tempauksista :(.

Heistä voi tulla myös alan harrastajia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi