G: Millainen perjantai-ilta teidän perheessä on? :)
Saunotteko? Oletteko mökillä? Mitä syötte? Juotte?
Kommentit (45)
Olen sairaana joten rauhallisesti otan, ja juomaksi vaan vettä ja mustikkakeittoa.
Ilta kuluu tv:tä katsellen. Ja välillä av:tä vilkuillen.
Mä olen ihan puolikuollut rankan viikon jälkeen (noin 60 tuntia on tullut tehtyä tällä viikolla töitä) ja löhöilen ja katson telkkaria ja dataan samalla. Lapset pelaa / leikkii / lukee. Mies lukee huomiseen tenttiin.
joten kävimme ravintolassa syömässä. Sen jälkeen piipahdimme Akateemisessa ja apteekissa. Kun tulimme kotiin, mies ja lapsi löhöilivät sohvalla ja pelasivat iPadin pelejä, minä taas kävin koiran kanssa (liian lyhyellä, myönnän) lenkillä. Sitten avattin cava, katsottiin hetki Kuorosotaa ja nyt lapsi on nukkumassa. Me etsimme miehen kanssa Elisa Viihteestä sopivaa leffaa katsottavaksi -ja aika nopeasti pitäisi löytää, tai nukahdan ennen sen loppumista...
pikku kakkosta. Mies tuli kaupasta kotiin ja toi yllätyksenä lapsille halloween päähineet, karkkia ja hoddog ainekset. Tehtiin kasvomaalaukset, mies valmisti hodareita ja me koristeltiin tyttöjen kanssa aiemmin päivällä leivottu porkkanakakku halloween aiheiseksi.
Sitten yhdessä syötiin näitä sohvalla limua juoden ja katsoen hauskoja kotivideoita.
Puol ysiltä lapset nukahti ja nyt mä katson Xfactoria ja mies lukee. Huomenna lapset mummilaan ja meillä vapaa ilta. Viikonloppu.
ihan kuin voisi ikäänkuin kurkistaa toisten olohuoneisiin.. :)